Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
17 Maj 2014, 07:54
[MK4] Dziwna praca silnika po zapłonie
Autor Wiadomość
piterrulez 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 14 Kwi 2013, 21:13   [MK4] Dziwna praca silnika po zapłonie

Witam. Mam już jakiś czas taki problem z moją fiestą. rocznik 96. Po zapłonie przez jakąś minutę co najmniej w momencie kiedy dodaję gazu obroty spadają i jakby się dławi. Zaczyna nim trząść i na chwile obroty ok a dłuższą chwile muli jak nie wiem co że nie dam rady jechać. Po około minucie coś tam się odblokowuje w końcu i już normalnie chodzi. Dzieje się tak tylko przy dodawaniu gazu bo jak nic nie robię to silnik pracuje normalnie. I też nie koniecznie jak jest tylko zimny silnik bo czasem przejadę się po mieście na chwilę dosłownie gdzieś zaparkuje wracam odpalam a on znów tak muli przez minute. Sonda lambda wymieniona bo tylko to na komputerze pokazało. filtry też wymieniane niedawno. Co to może być? Trochę to denerwuje jak szybko muszę gdzieś pojechać a tu kicha bo muszę czekać aż się łaskawie niedźwiedź obudzi ze snu...
_________________
:)
 
 
Badi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Gniezno
Wysłany: 15 Kwi 2013, 18:09   

To ma monowtrysk czy wielopunkt/bezpośredni?
 
 
Michal1983 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Michał
Wiek: 40
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Kwi 2013, 19:31   

Trudno mi to określić bo nie znam się aż tak na mechanice. Chyba wielopunktowy, ale nie jestem pewien.
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Kwi 2013, 19:49   

MK3 1.3 na wielopunkcie ?
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
piterrulez 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 15 Kwi 2013, 20:02   

MK4 1.3 a czy wielo czy mono to ja już nie wiem niestety. A w jaki sposób mogę to poznać to wtedy napiszę.
_________________
:)
 
 
kowalik 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 32
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 74
Skąd: Sierpc
Wysłany: 15 Kwi 2013, 20:40   

Przecierz w MK4 1.3 były zakładane już na pełnym wtrysku to mk3 była jeszcze na mono

Jest napisane nawet typ wtrysku
http://www.autocentrum.pl...nowy-1.3-i-60km
_________________
KowaliK
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 15 Kwi 2013, 20:53   

No widzisz... wujek google prawde powie
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 15 Kwi 2013, 20:55   

No widzisz... wujek google prawde powie
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
piterrulez 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 16 Kwi 2013, 17:35   

OK więc ustaliliśmy że jest to wielopunktowy wtrysk. I co w związku z tym? pomoże to rozwiązać mój problem?
_________________
:)
 
 
Badi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Gniezno
Wysłany: 16 Kwi 2013, 20:55   

Najprawdopodobniej takie akcje są przez problemy ze ssaniem (lipna mieszanka), gdyby to był mono można by pod patelnią zobaczyć jak wygląda dawkowanie paliwa, a tak w sumie trzeba wąchać. Pisałeś że była wymieniana lambda, komp był zresetowany po wymianie?
 
 
piterrulez 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 17 Kwi 2013, 14:04   

A czy to, że często zdarzało mi się jeździć na rezerwie może mieć na to wpływ że tak się dzieje teraz? (jakieś zapowietrzenie czy coś) Nie wiem czy był resetowany niestety ale to już przed wymianą lambdy były takie objawy o których piszę.
_________________
:)
 
 
Badi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Gniezno
Wysłany: 17 Kwi 2013, 15:06   

Jakby to miało związek z wachą to działoby się cały czas. Zresetuj komputer, powinien się ogarnąć.
 
 
piterrulez 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 17 Kwi 2013, 22:49   

OK tylko teraz pytanie jako, że mechanik ze mnie taki jak z Kopernika muzyk rockowy. Czy muszę z tym jechać do mechanika i płacić ileś tam (jak coś to ile?) czy da się to jakoś samemu zrobić?
_________________
:)
 
 
pawel_mk3 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 341
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18 Kwi 2013, 06:51   

Odepnij klemę masową na 5 minut.
_________________


Auto-Elektryka Zielona Góra


 
 
Badi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Gniezno
Wysłany: 18 Kwi 2013, 20:25   

Nie wiem czy 5 minut starczy, zawsze odpinałem na co najmniej 20. Po podłączeniu z powrotem aku trzeba przejechać ~8km żeby silnik zaczął normalnie pracować.
 
 
piterrulez 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 19 Kwi 2013, 16:36   

Ok weekend się zaczął więc zastosuję ten sposób no i zobaczymy co to będzie. Dzisiaj mi tak zamulił po pracy jak chciałem wyjechać z parkingu że aż kuźwa zgasł... he Uruchomiłem silnik, poczekałem na włączonym koło 15sek (stojąc i nic nie robiąc to straaaasznie długo leci), i na gaz a on pyr pyr pyr i zdechł. Najlepiej co zauważyłem już któryś raz, że po zgaszeniu silnika i ponownym zapłonie od razu jest normalnie nie muli nic a nic. Dziwne?
_________________
:)
 
 
kowalik 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 32
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 74
Skąd: Sierpc
Wysłany: 19 Kwi 2013, 22:58   

Moim zdaniem listwa wtryskowa do sprawdzenia bo może leje za dużo paliwa jak dodasz gazu to go zalewasz i przez to gaśnie
_________________
KowaliK
 
 
ravenpoz 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 136
Skąd: Poznań
Wysłany: 31 Sie 2013, 12:50   

hej, i co doszedłeś do tego co jest uszkodzone? mam takie same objawy tylko, że nie gaśnie, a obroty spadają po naciśnięciu gazu.
_________________
pozdrawiam
---
benzyna drożeje, gdyż z powodu podwyżki cen benzyny zdrożał jej transport
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 22:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Dziwna praca silnika i syczenie.
Kadzax Mechanika 20 20 Cze 2009, 22:51
Kadzax
Brak nowych postów [MK4] Fiesta MK4 1.25 - dziwna praca silnika
Roni71 Mechanika silnika 37 21 Maj 2014, 20:51
Marcin


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.