Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[Ogólny] LPG - lepiej silnik 1.25 czy 1.3 ?
Autor Wiadomość
bosman 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 49
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 11
Skąd: Hel-Ełk
Wysłany: 19 Mar 2013, 13:45   [Ogólny] LPG - lepiej silnik 1.25 czy 1.3 ?

Witam. Panowie pytanko do znawców tematu lpg. Mam na oku dwie fiesty , jedna z silnikiem 1,25 a druga z 1,3, ceny i roczniki praktycznie te same, wypas ten sam. Pytanie brzmi które auto lepiej kupić i zagazować? Jaka jest różnica miedzy tymi silnikami? Niestety wcześniejszą fieścinę żonka zatarła więc muszę kupić znowu jakieś autko do dojazdów do pracy.
_________________
Była - Fiestka 1,1 MK3 '95
Była - Fiestka 1,3 MK4 '98 + gasss sekwencja
Jest - Fiestka 1,25 MK6 '06 + gasss sekwencja
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Sie 2013, 09:54, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
Bandi. 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Mar 2013, 16:33   

Oba są dobre...1.3 niby lepszy pod gaz (stara konstrukcja itp.)
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 19 Mar 2013, 17:42   

bosman napisał/a:
Jaka jest różnica miedzy tymi silnikami?

technologiczna przepaść
bosman napisał/a:
znawców tematu lpg

znawcą LPG nie jestem, ale i tak wiem, że taniej zagazujesz 1.3
bosman napisał/a:
autko do dojazdów do pracy

wystarczy toporne i podobno niezdarte 1.3
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
bosman 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 49
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 11
Skąd: Hel-Ełk
Wysłany: 19 Mar 2013, 18:00   

Piszę oczywiście o modelu MK4 i silnikach w tym modelu.
_________________
Była - Fiestka 1,1 MK3 '95
Była - Fiestka 1,3 MK4 '98 + gasss sekwencja
Jest - Fiestka 1,25 MK6 '06 + gasss sekwencja
Profil Facebook
 
 
Bandi. 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Mar 2013, 20:31   

zetec 1.25 ogólnie lepszy ale pod gaz to lepiej z silnikiem 1.3 endura kupić
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 19 Mar 2013, 20:33   

Z 1,3 ogólnie będzie mniej problemów
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Bandi. 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Mar 2013, 20:56   

Marcinowaty napisał/a:
Z 1,3 ogólnie będzie mniej problemów


Guzik prawda...
 
 
bosman 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: FX Silver
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 49
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 11
Skąd: Hel-Ełk
Wysłany: 19 Mar 2013, 21:20   

Swego czasu miałem mondka z plastikowym kolektorem i wstawioną sekwencję, instalka chodziła bez zarzutu do czasu spalenia się kompa od lpg ale po wymianie śmiga dalej u brata. Myślę ze jak zakupię ten 1,25 i założę sekwencję to będzie chyba śmigać bez problemu jak myślicie. Mam w drugim aucie (dodge caravan) założoną sekwencję STAG-a i od 2008 nie miałem z nią żadnych problemów poza pękniętym przewodem podciśnieniowym od gorącego silnika i w fieście też bym chciał założyć Stag-a z racji ze mam kabelek pod kompa.
_________________
Była - Fiestka 1,1 MK3 '95
Była - Fiestka 1,3 MK4 '98 + gasss sekwencja
Jest - Fiestka 1,25 MK6 '06 + gasss sekwencja
Profil Facebook
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 20 Mar 2013, 04:24   

Skoro twierdzisz że
Bandi. napisał/a:
Oba są dobre...1.3 niby lepszy pod gaz (stara konstrukcja itp.)

To czemu piszesz że
Bandi. napisał/a:
Marcinowaty napisał/a:
Z 1,3 ogólnie będzie mniej problemów

Guzik prawda...

Skoro lepszy to nie = mniej problematyczny <???>
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 20 Mar 2013, 08:05   

1,25 to nowsza konstrukcja, mocniejszy, byc moze oszczedniejszy ale z tego co pisza poprzednicy widac dosc awaryjny skoro cie oszczedzaja ze z 1,3 bedzie mniej problemow.
Teksty o tym ze jeden lepszy do gazu drugi gorszy wloz sobie miedzy bajki - to sa teksty z ery kamienia lupanego instalacji gazowych. Zakladajac, ze jestes rozsadnym czlowiekiem i wolisz raz zainwestowac i potem byc zadowolonym - kupisz dobra instalacje sekwencyjna, ktora przy odpowiednim doborze elementow i dobrym montazu bedzie niezawodna w obydwu przypadkach.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Bandi. 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Mar 2013, 17:47   

Parzych napisał/a:
Skoro twierdzisz że
Bandi. napisał/a:
Oba są dobre...1.3 niby lepszy pod gaz (stara konstrukcja itp.)

To czemu piszesz że
Bandi. napisał/a:
Marcinowaty napisał/a:
Z 1,3 ogólnie będzie mniej problemów

Guzik prawda...

Skoro lepszy to nie = mniej problematyczny <???>


Oba silniki są dobre.Ale pod gaz lepszy 1.3 po prostu...Chociaż tak jak pisze osoba wyżej,technologia dzisiaj taka że różnicy to robić nie powinno
 
 
TSRules 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1031
Skąd: ZIEMIA
Wysłany: 23 Mar 2013, 12:11   

Taka różnica że 1.25 jest szybszy, trochę więcej pali, za to 1.3 czołgowa żeliwna konstrukcja, jak żonka wcześniejsza zatarła to raczej odpowiedź nasuwa sie sama ... 1.3 ;)
_________________

 
 
83KAFI83 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Artur
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 6
Skąd: Łabędy Gliwice
Wysłany: 16 Sie 2013, 11:45   

Witam jestem lekko nowy na forum mam takie pytanie czy do fiesty i nie ukrywam jest to rodzinne auto od nowości u nas w rodzinie dużo kasy kosztowało auto, bo można powiedzieć majątek w latach 90; P i teraz ja mam takie pytanie, jaką instalacja gazowa, bo naczytałem się i widomo każdy ma opinie na ten temat jak nie chce ze to jest gorsze od tamtego proszę o konkretną rade, jaka instalacja będzie ok widomo każde auto czy na PB czy LPG też czasem musi przejść choroby: D

Ford fiesta Mk4 95 rok
1,25 KAT 75 Koni
Wersja Family
Śląsk Gliwice

Na Śląsku i okolic Gliwic gdzie są dobre warsztaty LPG dzięki bardzo :)
_________________
jadę fiestynką i mieli się gumy :D
 
 
wojtek_10101 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: Trend
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Wojtek
Wiek: 35
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 39
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16 Sie 2013, 16:14   

Polecam DAVANTI w Bytomiu na ul. Gombrowicza !!! Jestem mega zadowolony z montażu w tym zakładzie :)
_________________
Ford Fiesta
 
 
83KAFI83 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Family
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Artur
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 6
Skąd: Łabędy Gliwice
Wysłany: 16 Sie 2013, 23:39   

dzięki kolego namiary już mam teraz czekam na wycenę pozdro i thx
_________________
jadę fiestynką i mieli się gumy :D
 
 
macieklc 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 05 Cze 2012
Posty: 3
Skąd: Damnica
Wysłany: 1 Wrz 2013, 19:34   

Ja myślę lepszy bedzie silnik o większej pojemności
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 10 Wrz 2013, 17:38   

bosman Ja jezdze 1.25 zero problemów zrobilem od stycznia czy tam lutego ponad 20 000 i nic odpukać nie dzieje się :) a do 1,3 trzeba mieć stalowy kolektor jesli masz zamiar wstawiać stary rodzaj instalacji a jesli sekwencję to oba silniki są pod to dobre. Z tym że 1,3 jest trochę wolniejszy lecz ma łańcuch więc odpada wymiana rozrządu . Tylko jeśli masz montowac to z butlą pod samochodem bo i tak fiesta ma mały bagażnik to po co go jeszcze zmniejszać .

P.S. Kupie taka własnie butle z ważną homo pod samochód :)
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
Qnik 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 32
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11 Wrz 2013, 10:09   

Ja mam w swojej fiestce instalację sekwencyjną Lovato smart, butla Stako w kole i narazie mam przejechane ok 2tys. km i (odpukać) zero problemów.
_________________
Moja mk5
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 11 Wrz 2013, 11:37   

Qnik, ominales najwazniejsze elementy instalacji. Centralki instalacji sekwencyjnch oferuja przewaznie dobry jakosc dzialania. Bardzo wazne sa redutktory i wtryski naktoryhc gazownicy czesto oszczedzaja.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Transporteur 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: L
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Damian
Wiek: 35
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 58
Skąd: Cz-Dz
Wysłany: 17 Paź 2013, 07:22   

To samo zauważyłem - gdy na forach czy innymi drogami ludzie zaczynają kojarzyć producentów butli czy instalacji, zaczęto coraz częściej je montować i nawet chwalić się tym klientom. Nie wspominając, że zostały poczynione istotne oszczędności na pozostałych częściach :|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] Proszę o ocenę samochodu.
W tym temacie prosimy o ocenę auta z ogłoszenia i prośby o sprawdzenie
Freeman Przed zakupem 298 21 Maj 2021, 04:43
mariusz131
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] FOTA - oferta promocyjna na wybrane części do Ford
trzeci Przed zakupem 0 19 Cze 2012, 20:55
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.