Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] Czarne nieporozumienie
Autor Wiadomość
Badi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Gniezno
Wysłany: 20 Sie 2012, 10:03   [MK3] Czarne nieporozumienie

NICK: Badi
IMIĘ: Bartek
MODEL: Fiesta [MK3.5 ?]
WERSJA: I don't know
ROCZNIK: 1994
SILNIK: 1.3i

OPIS AUTA: Generalnie był to chyba najbardziej nieudany zakup (kupowały ten samochód osoby które totalnie nie miały o tym pojęcia :rotfl: ), na wyborze zaważyła zdrowa blacha. Jednak gdy zaczęliśmy doprowadzać FoFi do stanu używalności to stało się jasne że to złom i wtedy została ochrzczona "Czarne nieporozumienie". Na chwilę obecną miewa się całkiem nieźle. Wszyscy mi się dziwią że próbuję zrobić z niej ideał ale za dużo hajsu już w nią poszło, żeby olać wszystko i czekać aż się rozsypie.

WYKONANE PRACE:
Hamulce (komplet);
Nowy wybierak biegów;
Radio BLAUPUNKT Lubeck RCC45;
Wszystkie filtry;
Któryś przegub;
Krzyżak;
Regulacja zaworów;
Rozrusznik.
Ze wszystkimi pierdołami które robiłem wieczorami pod domem (niestety nie mam garażu) to jest never ending story.

DO ZROBIENIA:
Sprzęgło;
Geometria.

PLANOWANE PRACE:
Jeśli trafię na jakimś szrocie okazję to wymiana foteli, kanapy i deski rozdzielczej;
"Normalne kapcie" + ewentualnie alusy bo na tych 155/70R13 wygląda komicznie;
Zamontować tylne głośniki, lampkę nad kanapą i w bagażniku;
Przyciemnić reflektory i przydymić tylne lampy;
Malowanie zderzaków na czarno (nie mogę się zdecydować - mat czy połysk ;p)

FOTY:


Sorry za jakość, ale przy słońcu aparat totalnie głupieje.
 
 
Lary 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Arek
Wiek: 33
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 241
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Sie 2012, 11:18   

Z ciekawości ile dałeś za to auto i ile już w nie wsadziłeś?
_________________
Będziesz Miał Wydatek ^^
 
 
Badi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Gniezno
Wysłany: 20 Sie 2012, 11:57   

Było kupione za 1500zł, wrzuciliśmy w nie co najmniej drugie tyle.
 
 
Lary 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Arek
Wiek: 33
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 241
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Sie 2012, 14:43   

A to jeszcze nie takie ogromne pieniądze ;)
_________________
Będziesz Miał Wydatek ^^
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 20 Sie 2012, 15:00   

Powiedziałbym nawet, że to normalne w przypadku Fiesty :)

Niech dobrze służy :)
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 471
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 20 Sie 2012, 17:25   

blood_brother2 napisał/a:
Powiedziałbym nawet, że to normalne w przypadku Fiesty :)
a jakże by inaczej, a to dopiero początek kosztów
Badi, powodzenia przy fofi, i niech cie nie zawodzi
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 20 Sie 2012, 18:52   

Z opisu chyba usuń mk3.5 bo mk3.5 były produkowane z tego co wiem albo się myle od roku 1995.
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Sie 2012, 18:58   

Na fotkach jest MK3,5 raczej... No chyba, że ktoś wlew przerabiał, bo MK3 miala korek na kluczyk, a klapka wlewu była dopiero w 3,5, o ile się nie mylę.
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 20 Sie 2012, 19:25   

Intense, mylisz się.. mk3,5 już były w 94 produkowane, tu poznać po jajcastych kierunkach, lusterkach, poduszce pasażera i klapce paliwa :P

Badi, nie przejmuj się niczym.. to ford :ok:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Badi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Gniezno
Wysłany: 20 Sie 2012, 21:21   

DemptD napisał/a:
Badi, nie przejmuj się niczym.. to ford :ok:

Ford g***o wort, ale nie każda morda pasuje do Forda :)
 
 
maciejek 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Maciej
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 59
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Sie 2012, 22:08   

Piękna ta fiesta ze zdjęć :)

Jak już będzie jeździć tak jak byś chciał to zapewniam Cię że dopiero wtedy zaczniesz myśleć o modyfikacjach, swapie i innych tego typu rzeczach.

Powodzenia i wytrwałości życzę :)
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 22 Sie 2012, 20:39   

Tak się kończą okazje... trzeba było kupić za rozsądne pieniądze a nie po cenie złomu...
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
gru 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 121
Skąd: Opole
Wysłany: 23 Sie 2012, 09:37   

Marcinowaty napisał/a:
trzeba było kupić za rozsądne pieniądze a nie po cenie złomu...


Ale fiesty po tyle chodzą...po cenie złomu to masz za 500zł bez podłogi. Za 1500 można już kupić ładny egzemplarz.

Życzę koledze cierpliwości i powodzenia przy modach :ok:
 
 
 
Badi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Gniezno
Wysłany: 23 Sie 2012, 13:10   

Marcinowaty napisał/a:
Tak się kończą okazje... trzeba było kupić za rozsądne pieniądze a nie po cenie złomu...

Powiedz to osobie która pierwszy raz w życiu kupowała samochód, gdybym był przy zakupie na pewno bym ten egzemplarz odrzucił ;p
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 24 Sie 2012, 20:23   

Pierwsze auto, łatwo wtopić.. gorzej jkaby to było 15 tyś.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Badi 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 80
Skąd: Gniezno
Wysłany: 11 Maj 2013, 22:29   

Jakoś tak wyszło że plany były ambitne jak na ten sprzęt, ale praktycznie z Fiestolotem nie działo się nic poza obsługą konieczną do bezproblemowej eksploatacji (pierdoły - filtry, zawory, termostat, konserwacja itd. itp.). Ostatecznie czołg zwany Fiestą (bo tak ją teraz widzę :D ) będzie zmuszony usunąć się w cień na rzecz Focusa MK1. Jednak FoFi nie zmienia właściciela, pozostaje do dyspozycji matki dopóki nie dojdzie do samoutylizacji auta :-P

[ Dodano: Wto Sie 12, 2014 22:19 ]
Jakoś to się jeszcze kupy trzyma :9: Po myciu i generalnych porządkach





[ Dodano: Wto Mar 03, 2015 00:29 ]
Czarna przetrwala zime bez wiekszych ognisk korozji, to juz jest ogromny sukces :rotfl:

W miedzyczasie wyszlo malowanie felg, oprocz tego ciagla dlubanina przy silniku, ktory mam nadzieje w koncu udalo sie uzdrowic na dobre. Kazdy wyjazd z rana prowadzil do aktow agresji z powodu zdychajacego motoru, szarpania itp. Gruntowny przeglad wykazal szereg nieprawidlowosci takich jak:
- swietny patent poprzedniego wlasciciela, ktory rozcial jeden przewod od wtryskiwacza i wplotl na skretke poltora metra przewodu dwuzylowego z przelacznikiem bistabilnym w kabinie, ze niby immobiliser. Polaczenie skorodowalo, prawdopodobnie powodowalo zalewanie sie zimnego silnika.
- popekana obudowa aparatu zaplonowego, oczywiscie wymiana.
Do tego standardowo czyszczenie cpp i krokowca, w efekcie silnik pracuje wrecz idealnie (I nawet niewiele oleju wyzlopie, nie dolewalem juz z 3 miesiace a stan wciaz odpowiedni).
Doszedl maly upgrade audio, pseudo skrzynia w bagazniku, gra to calkiem milo i to przy fabrycznych glosnikach w drzwiach. Na dodatek felgi ktore mam zalozone z przodu dostalem od wujka, pozostalosci po jego fiescie ktora pewnie juz sie goliliscie, dzisiaj przypadkiem dowiedzialem sie ze pochodza z Forda Capri, niestety pozostale dwie sztuki z niewiedzy poszly razem z fiesta do huty.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - czarne reflektory, lampy, przyciemnianie lamp
MK3, MK4, MK5, MK6
LOY Tuning stylistyczny 86 29 Mar 2017, 18:08
barysm
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.