Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: brak masy, sterowanie masa, wtrysk

[MK3] okresowy brak sterowania masą na wtryskiwacz
Autor Wiadomość
krisbo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 4
Skąd: z kosmosu
Wysłany: 13 Mar 2013, 22:36   [MK3] okresowy brak sterowania masą na wtryskiwacz

Witam

Prośba o poradę w temacie jak niżej:
Objaw: okresowy (przyczyna?) brak sterowania masą na wtryskiwacz.
Skutek to brak możliwości uruchomienia silnika, po czasie dłuższym czy krótszym znów można uruchomić i działa OK. do następnego wyłączona albo wytrzyma jeszcze 100 uruchomień ..
Szczególnie nie chce odpalić jak zapalę na zimnym silniku, trochę (1-5 km) przejadę i wyłączę - wtedy szczególnie świruje i nie łapie


Sprawdzone, czy podmienione
1. pompa paliwa jest OK., iskra na świecach jest OK
2. podmiana czujnika na wale –nie dało efektu, objaw jest dalej
3. sprawdzone wiązki przewodów do czujnika wału – są OK
4. sprawdzone zasilanie, masa - OK
5. sprawdzone wg instrukcji sygnały z aktualnie zainstalowanego modułu zapłonowego i są OK (nie było podmiany modułu zapłonowego)
6. przekaźniki silnika – podmiana nie dała efektu
7. podmiana sterownika silnika – nie dała efektu
8. podmiana wtryskiwacza - nie dała efektu

Nawet jeśli była podmiana po kolei elementów jw.. to dalej czasem występuje okresowy brak sterowania masą na wtryskiwacz.

Prośba o poradę co sprawdzić jeszcze?
Czy próbować podmienić moduł zapłonowy na inny egzemplarz?
_________________
krisbo
Ostatnio zmieniony przez Parzych 13 Mar 2013, 23:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
haker12329 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Darek
Wiek: 34
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 125
Skąd: Czarna Sędz.
Wysłany: 13 Mar 2013, 23:45   

u mojego ojca w astrze była podobna przypadłość ale tam była wina sterownika i na twoim miejscu jeszcze raz bym sprawdził na jeszcze innym sterowniku i do tego zrobić mu reset może pomoże.
_________________

 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Mar 2013, 22:02   

sprawdź zimne luty w komputerze. Głównie w okół nóg tranzystora sterującego lub złącza przewodów. Będzie też gdzieś większy rezystor ograniczający prąd w okolicy tranzystora.

W ramach walki możesz dołożyć sobie diodę led na 12 V lub 3V z rezystorem między przewód wtryskiwacza a zasilanie po stacyjce. Wtedy jeśli przestanie migać będziesz miał pewność. Ważne by się włączyć gdzieś blisko kompa.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.