Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
7 Lip 2014, 16:24
[MK3] Przekładka z 1.1 na 1.3
Autor Wiadomość
aborygo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: paweł
Wiek: 50
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 19
Skąd: bedzin
Wysłany: 23 Lut 2013, 17:21   [MK3] Przekładka z 1.1 na 1.3

witajcie czy po zmianie silnika z 1,1 na 1,3 oba monowtrysk czeba jeszcze coś zmieniać pod 1,3 tzn. komp ccp czy coś tam jeszcze
_________________
aboryg
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Lut 2013, 13:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mihor 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 65
Skąd: włocławek
Wysłany: 23 Lut 2013, 23:01   

oczywiście że:
1. monowtrysk bo... ma większą średnicę.... Mam takowy...
2. Mam sensor z końcówki *A2A na *A1A
3. chyba kolektor dolotowy - większe średnice
4. chyba kolektor wydechowy - większe średnice
5. Nie wiem czy jeszcze nie portki

6. jak się pomyliłem to proszę o poprawę.
_________________
Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec.
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 23 Lut 2013, 23:06   

Wystarczy słupek i ewentualnie przepustnice, reszta taka sama :)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
aborygo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: paweł
Wiek: 50
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 19
Skąd: bedzin
Wysłany: 24 Lut 2013, 09:25   silnik 1,3

pytam bo przełozyłem wszystko z 1,1 oprócz czujnika przy kole zamachowym bo jeden jest dłuzszy problem polega z wolnymi obrotami są czsami za niskie raz falują tzn troche niskie potem normalne niemam kata tzn to co było w środku to się wysypało została sama obudowa ma to jakiś wpływ na to?
_________________
aboryg
 
 
 
pawel_mk3 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 341
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24 Lut 2013, 12:04   

podmień cpp i krokowy na ten z 1.1 i powinno być ok bo wychodzi że ten z "nowego" silnika jest spsuty :)
_________________


Auto-Elektryka Zielona Góra


 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Lut 2013, 13:02   

aborygo napisał/a:
niemam kata tzn to co było w środku to się wysypało została sama obudowa ma to jakiś wpływ na to?
ma znaczący wpływ :-P Silnik ma lżej :)
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.