Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK3] RS1800 budowa rajdówki
Autor Wiadomość
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2422
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Lut 2013, 10:53   

fajny start, nic tylko pogratulować :-)
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 16 Lut 2013, 11:54   

dzięki :)

pojawiło się troche fotek fiesty z rajdowanka









EDIT:

Znajomy mi dał krótki filmik tez z tego rajdowanka tylko youtube mi cos zepsuło jakość

http://youtu.be/gmeK8Ykz0mc
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 17 Lut 2013, 14:06   

Markz napisał/a:
pojawiło się troche fotek fiesty z rajdowanka


aaaaaaale rajdujesz :hihihi:
_________________
Była:
Fiesta MK1 L '78
Jest:
Fiesta MK2 XR2 '87 odbudowa
Escort MK3 Cabrio '83 pimping
Volvo S80 Executive dupowóz
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 17 Lut 2013, 16:04   

nic nie poradze ze sezon zaczol sie od malej imprezy bardziej pod publike bo na placu w srodku miasta :)
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 17 Lut 2013, 16:41   

Markz napisał/a:
bardziej pod publike bo na placu w srodku miasta :)


dobre i to ;)
_________________
Była:
Fiesta MK1 L '78
Jest:
Fiesta MK2 XR2 '87 odbudowa
Escort MK3 Cabrio '83 pimping
Volvo S80 Executive dupowóz
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 6 Mar 2013, 22:38   

Troche prace ruszyły z powodu braku ręcznego... Wymieniłem dzisiaj szczęki, cylinderki, przewody hamulcowe i jeden element samonapinacza (drugi dostepny tylko w orginale w śmiesznej cenie). Jutro jeszcze tylko odpowietrzyc i mieć nadzieje ze ręczny wróci :)
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 27 Mar 2013, 17:46   

ręczny wrócił :devil:

A tak poza tym pomalowałem wczoraj jeden z kasków, dlatego zeby za szybko się nie porysował zamówiłem siatke na kaski:
http://allegro.pl/siatka-...3115972978.html
zrobie w niej jakoś przedziałke zeby kaski sie nie obijały o siebie i myśle ze da rade :)


edit:
Siatka zamontowana a tu jakaś fotka jak wyszło :)

 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 30
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 23 Kwi 2013, 22:36   

Chwalisz się nowościami, czy nie? :fox:
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 23 Kwi 2013, 23:12   

Troche rzeczy się podziało :) :

Pierwsze co zakupiłem nowe to felgi. Poobdzierane ale proste, więc raczej malne i będą OK.



Zauważyłem też że popękały od rajdowania gumy na wachaczach i na sworzniach oraz padło łożysko u góry amorka



Wykręcając amorek by wymienić łożysko wkońcu się dowiedziałem jakie spręzyny załozyl poprzedni własciciel (H&R)



Był też mały problem z końcówkami drązków (mam maglownice i drązki z 92r. a zwrotnice ktoś włożył z 95r. ) ale już znalazłem pasujące.

Dzisiaj takze przyszły zamówione używane zaciski z mk6 (15zl sztuka) a stan BDB. Rozkręciłem już całe i raczej oddam do piaskowania a potem pomaluje :)

 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1670
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 23 Kwi 2013, 23:39   

Markz napisał/a:
Dzisiaj takze przyszły zamówione używane zaciski z mk6 (15zl sztuka) a stan BDB. Rozkręciłem już całe i raczej oddam do piaskowania a potem pomaluje :)


a tak się bałeś o stan :P
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2422
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Kwi 2013, 14:37   

Ja poproszę najistotniejsze, czyli średnica tloczka
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Dual 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 163
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Kwi 2013, 15:02   

luk-90 napisał/a:
Ja poproszę najistotniejsze, czyli średnica tloczka

Nie mam teraz tego pod reką aczkolwiek na pewno jest mniejszy niż te z mondeo i na dodatek plastikowy ze stalowym pierścieniem z wierzchu :głowąwmur:
Są dosyć delikatne polecam je wciskać ze starym klockiem, gdyż łatwo je ukruszyć.
Chciałem zrobić hybrydę > zacisk modeo mk2 > jażmo fiesta mk6. Niestety nie da rady :|
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2422
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Kwi 2013, 15:08   

zaciski z mondeo mają takie przyjemne użebrowanie na korpusie tłoczka, więc zwiększa się skuteczność wymiany termicznej
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 24 Kwi 2013, 15:33   

narazie rozebralem wszystko poza tłoczkami, jak tłoczki wyjmne to zmierze średnice i napewno napisze :)
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 24 Kwi 2013, 19:24   

Sprawdziłem te tłoczki i mają 54mm :) Czyli niewiem w jakiej wersji mk6 były te z średnicą tłoczka 48mm jeśli najsłabszy disel (1.4 TDci z 2006r.) ma te większe. Może że jakaś słaba benzyna ma te mniejsze? :)
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1670
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 24 Kwi 2013, 19:34   

jest nawet opis na zacisku 54/22 więc chyba chodzi o średnice tłoczka i szerokość jarzma na tarcze :P
do tego opis 629 prawy i 630 lewy u mnie to samo <8>
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2422
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Kwi 2013, 20:30   

54 to ma tłoczek z xr'ki, mondeo ma 60mm, moja opinia, słabo :-P
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 27 Kwi 2013, 10:12   

luk_90 tak sie zastanawiam jak wpłyneły by większe tłoczki na orginalną pompe hamulcową?

a tak przy okazji to zaciski juz pomalowane (ciekawe ile to wytrzyma)

 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1994
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 27 Kwi 2013, 18:59   

Markz, krótko :devil:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 27
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 247
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 3 Maj 2013, 19:45   

Ostatnio zamawiałem pare części i ubaw jak zawsze... Rozmowa wyglądała tak:
- chce zamówic do fiesty z 92 roku ....
+ silnik?
- 1.8
+ diesel?
- nie, benzyna 1.8
+ 105 koni?
- nie, 130
+ ooo szatan....

tez tak macie zamawiając części?

A co do fiesty to ma się dobrze, ostatnio upaliłem lacie na Automastershow w Kamieniu Śląskim i na Amatorskim Rajdzie o Puchar Discoplex A4 w Pietni :)

tu filmik z mojego przejazdu na rajdziku: http://youtu.be/XzoK_8virzU
i ogolna galeria fotek: http://imageshack.us/user/markzxr2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Homologacja a przygotowanie rajdówki
Qzyn Sport w FKP 59 16 Wrz 2010, 04:52
malp
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.