Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 17:58
[MK7] Silnik gaśnie - 1.4 TDCi
Autor Wiadomość
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 18 Sty 2013, 00:36   

xxyy777e napisał/a:
Filtr wymienia się co 60 tyś km a mi już niewiele brakuje do tego przebiegu.

Mam 13-latkę z przebiegiem prawie 210'000 km i wymieniam w niej filtr paliwa za każdym razem przed zimą (rocznie robię od 10 do -nastu tysięcy) i nigdy nie miałem problemów z pracą silnika nawet w mocno ujemnych temperaturach... A tutaj TDCi i wymiana filtru co 60 tysięcy... :rotfl:

To ja proponuję w takim razie wymieniać olej dopiero jak filtr rdza zeżre i tenże zacznie wylatywać bokiem, a rozrząd z filtrem powietrza co, powiedzmy, 750'000 km. Kabinowy dopiero jak zgnije, a w środku będą nam latać muchy.

Ludzie tak szanują silniki i ich osprzęt, a potem narzekają, że awaryjne, że "czek endżin" miga, że jechać się nie da i że "takie dziadostwo teraz produkują". Ech...
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
misiak 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 314
Skąd: Białystok
Wysłany: 18 Sty 2013, 22:37   

mechaniory specjalisty zrobią wszystko żeby zarobić.
Filt paliwa na dobrą sprawę to raz w roku przed zimą. Oryginalny Motorcrafta. Z podgrzewaczem jeśli jest wtyczka do niego. Jak silnik sam gaśnie od tak podczas jazdy to zawsze mam takie przedziwne wrażenie, że jakiś tuningowiec ze stodoły grzebał się:D Nie wiem czemu:D
Proponuję zrobić pomiary livedata. Ciśnienie paliwa w szynie, wydatek wtryskiwaczy, ciśnienie w kolektorze dolotowym, strumień masy powietrza zasysanego. Może się okaże że już coś podupada na żywotności i robi problemy
 
 
xxyy777e 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 88
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Sty 2013, 10:33   

Dzięki za sugestie. Może znacie jakiegoś dobrego/sprawdzonego mechanika z Warszawy lub okolic który ma komputer do forda i potrafi go używać ?

W tuning podnoszenie mocy etc. na ten moment nie sądzę aby ktoś to robił, tym niemniej sprawdzę.
Robię teraz dla jednej firmy gdzie sporo osób jeździ służbówkami. Kupuje się auto i używa 2-3 lata do określonego przebiegu i wymienia. Wszystkie naprawy w jednym ASO, jak komuś brakuje mocy w silniku lub więcej jeździ dostaje po protu większą furę z mocniejszym silnikiem, nikt nie bawi się jakieś zmiany map w silniku w służbowej furze.

Podejrzewam, że coś najzupełniej się zepsuło, jakiś czujnik ?


Kupiłem 2 letnia służbową furę która miała wykupiony oryginalny pakiet serwisowy Forda na wszystkie przeglądy, naprawy w ciągu 2 lat/100 tyś km.

Auto gdy je kupowałem miało 98 tyś. km. Tak się jeździ na zachodzie w dwa lata tyle km. dieslem.
Nie to co Polska gdzie większość 10 letnich sprowadzonych diesli ma 120 tyś. km :) kto przy takich rocznych przebiegach kupuje diesla ?
_________________
Fiesta Van Trend 1.4 TDCI


Sprzedam: Fiesta Van Trend 1.4 TDCI
http://www.fiestaklubpols...8&highlight=mk7
 
 
misiak 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 314
Skąd: Białystok
Wysłany: 19 Sty 2013, 21:55   

nie no 10 letni diesel ma mniej jak 200 tyś. przejechane. 20 letni diesel troszeczkę ponad 200 tyś ale nie więcej jak 230 tyś bo może być podejrzane.... Chyba w tych czasach to nowsze volvo mają oryginalne przebiegi...
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 19 Sty 2013, 22:54   

Moje ma 4 lata i 68 tys.Robie ok15 rocznie.I przy sprzedawaniu będę słuchał ,ze ma 200 więcej :devil: Akurat tego typu auto nie jest 'zarobkowym "autem i nie trzaska kilometrow.Takze są wyjątki gy
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 20 Sty 2013, 01:33   

xxyy777e - elektryka - Paweł na Dobrej, masz namiary w grupie Wawa bodajze
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
xxyy777e 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Trend
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 88
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Sty 2013, 09:04   

Byłem u Pawła na Dobrej, spoko elektryk.

Po podłączeniu do komputera pojawiły się błędy:
P008800 Ciśnienie paliwa w magistrali zbyt wysokie
P008700 Ciśnienie paliwa w magistrali zbyt niskie

Dwa sprzeczne komunikaty, bez sensu.
Czujnik ciśnienia paliwa pokazywał np. przy wyłączonym silniku ciśnienie takie jak na biegu jałowym lub były bardzo duże jego wahania.
Diagnoza: uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa, wiązka, lub nie kontaktuje.

Czujnik znajduje się w bloku silnika (ciągłe wibracje) + do tego sporo wilgoci o tej porze roku. Wypięliśmy wiązkę z czujnika, spray do układów elektrycznych, wpieliśmy ponownie - jeździ super !

Czujnik znajduje się na tylnej ścianie silnika: dostęp jest bardzo utrudniony. Niezbędny jest demontaż, akumulator, osłona akumulatora, osłona komputera, komputer, dolot
Roboty na 1 godzinę.

Czujnik na zdjęciu jest w jego lewym dolnym rogu przy symbolu x9
_________________
Fiesta Van Trend 1.4 TDCI


Sprzedam: Fiesta Van Trend 1.4 TDCI
http://www.fiestaklubpols...8&highlight=mk7
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 11:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK7] Fiesta MK7
Fordy Fiesta VII generacji (2009-....)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:28
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] Wersje wyposażenia - mini FAQ
Mini FAQ o tym jak rozpoznać wersję wyposażenia MK7
FFDriver Przed zakupem 9 21 Kwi 2022, 11:22
ambienT


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.