Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem po remoncie silnika 1.3
Autor Wiadomość
czanklas1993 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: Mgoszcz
Wysłany: 1 Sty 2013, 19:31   [MK3] Problem po remoncie silnika 1.3

Witam.
Mam problem bo wczoraj jezdzilem swoja fiescina i przy dodawaniu gazu zaczela "kichac", nie pali na jeden gar i bardzo muli, utrzymuje jeszcze wysokie i falujace obroty i po chwili gasnie. co do odpalania to nie ma z nia problemu. A co do remontu to polegal na wymianie panewek bo obrocil na drugim korbowodzie i wyregulowaniu zaworow. kable swiece i cewka zostaly wymienione rok temu. Przed remontem bylo wszystko ok procz tego ze obroty falowaly i czasami gas. Fiesta 93r 1.3 silnik na monowtrysku.
Prosze o szybka pomoc ;)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Sty 2013, 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 1 Sty 2013, 21:46   

czanklas1993 napisał/a:
A co do remontu to polegal na wymianie panewek bo obrocil na drugim korbowodzie i wyregulowaniu zaworow.


To nie jest remont silnika, tylko reanimacja trupa.
Zmontowałeś wszystko starannie? Może są gdzieś jakieś nieszczelności?
Może to pomoże
http://forum.samnaprawiam...226e2bc151ff086
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
czanklas1993 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: Mgoszcz
Wysłany: 2 Sty 2013, 11:17   

no moze i reanimacja. ale niewiedzialem jak to nazwac. zlozylem wszystko ladnie starannie nawet jak go zlozylem to odpalilem go i chodzil w miare dobrze czasami na jeden cylinder nie palil. ale dopiero jak na drugi dzien jechalem po kumpla i wtedy zaczal strzelac i mulic. strzelanie i mulenie to moze byc przyczyna tego ze chodzi na trzy gary? ale pytanie dlaczego nie pali na wszystkie cylindry? o nieszczelnosci tez myslalem(uszczelka pod glowica) ale wolalem was sie poradzic. zeby nie wydawac kasy na marne. a co do silniczka krokowego to wymienialem go rok temu na uzywany ze szrotu.
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Sty 2013, 11:30   

czanklas1993 napisał/a:
strzelanie i mulenie to moze byc przyczyna tego ze chodzi na trzy gary? ale pytanie dlaczego nie pali na wszystkie cylindry?

Pewnie że to może być przyczyną,może też szlag trafił świeczki-kable musisz poszukać(podmienić) bo tego to wiedzieć my nie możemy na odległość :sad:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
czanklas1993 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: Mgoszcz
Wysłany: 2 Sty 2013, 12:06   

zobacze co do swiec i kabli no ale one dopiero rok maja a tak to chodzil tylko mialem problem z obrotami. obroty to falszywe powietrze moze lapac bo silniczek krokowy tez wymianialem. to tylko moje takie sugestie. ale kto pyta nie bladzi. zaraz ide zobaczyc czy cos da sie zrobic.
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 2 Sty 2013, 14:02   

czanklas1993 napisał/a:
co do swiec i kabli no ale one dopiero rok maja
jakbyś poczytal forum, to kable mogą mieć i 3 mies i szlag je trafi.. kupisz tanie podróby i płacz potem
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
czanklas1993 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: Mgoszcz
Wysłany: 2 Sty 2013, 16:37   

no akurat ja nie placze xD tylko troche dziwne to jest jak dla mnie. sprawdzilbym co do swiec i kabli ale u nas caly czas deszcz pada a nie mam akurat dostepu do garazu ;/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.