Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 20:01
[MK2] Wyciek ropy z wtrysku
Autor Wiadomość
dajuko 

Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: C
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 36
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 110
Skąd: Sopot
Wysłany: 6 Gru 2012, 19:41   [MK2] Wyciek ropy z wtrysku

Witam, wczoraj znajomy mnie namówił na sprawdzenie fieścinki na hamowni, przypiłowaliśmy ją trochę i zauważyłem po tym,że z nad silnika unosi się dym (myślałem,że to olej który mi wycieka paruje). Jak ostygła zapuściłem ją i zobaczyłem,że spod wężyka sączy się ropa. Wymieniłem wężyk na nowy, lecz niestety paliwko dalej ciekło. Szukałem nowych wtrysków, ale nie mogłem znaleźć, tylko same końcówki/kroćce. Czy wystarczy tylko je wymienić żeby zatamować wyciek?
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 6 Gru 2012, 20:23   

spróbuj delikatnie dokręci rurki wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczach(klucz 17)
Jeśli nie pomoże to wymień wężyki przelewowe(te cieniutkie co idą od wtryskiwacza do wtryskiwacza i ostatni do pompy wtryskowej)

Jeśli to nie pomoże to zbadaj czy nie oberwała się któraś rurka wysokiego ciśnienia przy wtryskiwaczu(najczęściej pękają pod śrubą która ową rurkę mocuje do wtrysku.

Innej możliwości nie widzę - nie wymieniaj na nowe wtryski czy końcówki - szkoda kasy, no chyba, że wtryski już leją.

Ile wypluła koni na hamowni??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
dajuko 

Model: Ford Fiesta Mk2`86
Wersja: C
Silnik: 1.6D/54KM
Wiek: 36
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 110
Skąd: Sopot
Wysłany: 6 Gru 2012, 21:39   

rurki dokręcone, pierwsza rzecz którą sprawdziłem ;) wężyki wymienione, dalej się leje. Robiłem to u znajomego co zajmuje się tylko silnikami i mówi,że najprawdopodobniej może być króciec do wymiany, w sensie ten element do którego wężyki wchodzą. Na hamowni wyszło 46KM, czyli 8KM straty od stanu fabrycznego
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Gru 2012, 23:39   

Obudowę możesz przełożyć z innego wtrysku. Zdaje się że vw ma takie same. Ale przed wymianą na próbniku trzeba zmierzyć ciśnienie i takie samo ustawić na nowej obudowie, po przełożeniu końcówki. Ustawia się to podkładkami. Chyba że wymiesz wszystkie i ustawisz na "katalog" ale wtedy może gorzej odpalać.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.