Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:50 |
[MK4] ST200 2,5 V6 by Daras84 |
Autor |
Wiadomość |
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 29 Lis 2012, 21:10
|
|
|
Pufcio, ale że co ??
Bezimienny, kiedyś miała tam unfala, jest powierzchniowo
Fordon, dzieki masz tam coś w Twojej skarbnicy wiedzy na usprawnienie tego motoru? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 29 Lis 2012, 21:14
|
|
|
luki napisał/a: | Daras84 napisał/a: | reszta sie dostosuje do budy w trakcie |
Chyba chciałeś napisać ze dopasuje się budę do reszty |
jak zwał tak zwał pukico jedyne cięcia są delikatnie na pasie przednim, generalnie były nie potrzebne, ale to dla mojej wygody, bo inaczej musiał bym wyjmować lampy ( ktore też sa przerobione od wewnatrz na płytsze) aby sprawdzić poziom oleju |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Faza
King of Rally Land 2010
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 29 Lis 2012, 21:22
|
|
|
No to poszły konie po betonie
Super projekcik... Świetnie ze co jakis czas pojawia sie niesamowity projekt jeżdzący...
Gratki Daras .... niech zapier..la jak ta lala |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 29 Lis 2012, 21:53
|
|
|
Daras84, japa z mustanga 4.0 V8 na dolocie + porting wejscia na kolektor ssacy... Foto:
Jesli masz seryjne ECU z ST200 jestes wygrany bo masz odciecie na 7k a nie 6500 jak w serii... walki rozrzadu mozesz zmienic na odpowiednik 3.0 Jagusia ale to zalezne jest od rocznika.
Wywalasz sterownik IMRC (a dokladnie VIT) zastepujac to swinka (jesli jest uszkodzony) do sterowania powyzej 4500rpm. Lub przedluzasz kable (jesli sprawny) od modulatora IMRC na wysokosc kielicha kierowcy zeby byl zimny a nie ugotowany.
Kolektor SVT ma wieksze kanaly (niby).
Uklad wydechowy z yebaja za kolo 1200zl Toyo Sport.
Najlepszy mod jak by bylo malo pod maska i chcesz 250KM + to jest zmiana dolu na 3.0 z S type + pare modow ale to dluga historia ktora mam udokumentowana i lata to po UK |
_________________
|
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 29 Lis 2012, 22:26
|
|
|
Daria miszczunio , chwila moment i działa
Fader krec to chyba w kazdym filmiku jest |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 30 Lis 2012, 08:44
|
|
|
Fordon, przepustnice już mam, kolektory sa dostepne w polsce, ale mi nie sa potrzebne całe bo jeden musze i tak pochlastać więc szkoda kasy. a IMRC chyba wywale na stałe łącznie z klapkami,niby do 4,5 jest muł a potem jest lepszy przepływ niż z klapkami otwartymi
kolektor mam SVT no i sterownik st200
zefir, fader zawsze ze mną kręći |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 30 Lis 2012, 10:10
|
|
|
oo ja aleście nadłubali poprzedni właściciel tej mk4 nie zwał się Tomek przypadkiem?
jak wydobrzeję to Cię odwiedzę |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
gniewny
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 131 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
|
Maci3j18
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: Inny
Imię: Macias
Wiek: 35 Dołączył: 29 Cze 2009 Posty: 115 Skąd: Chojnów/S.Ł.
|
Wysłany: 30 Lis 2012, 12:31
|
|
|
Tylko czekać az ktoś jakieś V8 wsadzi do fiesty |
_________________ Było: Ford Fiesta 1.1 Ghia 91r. Ford Fiesta 1.4 Futura 94r.
Jest: Skoda Octavia 1.8T RS 2002r. |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 30 Lis 2012, 12:39
|
|
|
Do tego wzdłużnie. |
|
|
|
|
Krzysiek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 30 Lis 2012, 17:53
|
|
|
Sry za offtop ale jakby dorwał silnik z cossiego mam tu na myśli 2.0 dohc 16V na turbie i wstawił by go wzdłuż to byłaby miazga po co wiadro wystarczy cosworth Daras gratuluje i też będę chciał zobaczyć autko od "dołu" |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 30 Lis 2012, 17:57
|
|
|
DemptD, całkiem możliwe zobacze w dowodzie;) ja kupilem na "niby komisie" z uszkodoznym silnikiem |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
MikeB4
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004 Posty: 226 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 30 Lis 2012, 21:22
|
|
|
Haha - teraz tak czytam Twój projekt ..... Dobreeee ....
Napęd z Jaguara jest spoko - wytrzymywał nawet 240 KM fabrycznie a zwykle jest jakis zapas. Pojeździłem troszkę takim Xtype Arden 2.5v6 -- i cóż rewelacji nie ma (mimo 220 KM ?) w tak ciężkiej budzie jak X-type --- ale w Fieście ? )) To będzie bardzooo dobre ....
Transfer jest tam dość upierdliwie blisko miski i w ogóle wszystko jest ciasno upakowane - ale mechanicznie wygląda na solidny --- no i ten rozdział napędu 40/60 % Zresztą wiele rzeczy z takiego Jaga ma po prostu logo Forda i pasuje P&P ... a każdy Xtype V6 2.5 i 3.0 był 4x4 |
_________________ Ford never die, they just get harder to find.
|
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 30 Lis 2012, 22:12
|
|
|
Nooo mega ciekawy projekt a i wykonanie bardzo szybkie. Na wiosnę pewnie narobi zamieszania.
Nie boisz się spawanych półosi ? |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 08:44
|
|
|
MikeB4, no właśnie jaguar tylko dlatego ze jest taki rozkład bo miało być mdo ale tam jest odwrotnie
Maćko, jedna jest tylko spawana, jeżdzi u nas tego trochę na pospawanych półosiach i nie ukręcają sie, zreszta masz pomysł na inne rozwiązanie :>
wczoraj Marek polutował mi resztę wiązki, podpinając na zegary temp, cisnienie, ładowanie, takze można ruszać do spawacza |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 18:41
|
|
|
Szczerze to podziwiam cie za chęci mi by sie juz nie chcialo kombinatorek uprawiac |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 19:01
|
|
|
Mafios, mi też się przez długi czas nie chciało,ale wewnetrza siła grzebania w tym gównie była wieksza;) |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 19:34
|
|
|
Można dorobić całe na zamówienie pod wymiar jaki się tylko chce. W klubie nieco starszych fordów były przypadki właśnie ukręcania spawanych półosi do tylnego mostu No ale wszystko pokaże praktyka i czas. Pozdrawiam |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 21:07
|
|
|
dokładnie czas to zweryfikuje
myślę nad wachaczami z jaga, zrobi sie dobry negatyw, wiec wejdzie mi wtedy póloś z rs2k a druga z mdo, bedize bez spawania a i w zakretach powinno być ciekawiej |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 1 Gru 2012, 21:10
|
|
|
heh no to mamy najmocniejszą MK4 na forum i pewnie nie tylko
brawo Daras |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
|