Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 21:09 |
[Ogólny] Pasek rozrządu a odpalanie |
Autor |
Wiadomość |
skola
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 111 Skąd: Siemianowice
|
Wysłany: 16 Lis 2012, 21:39 [Ogólny] Pasek rozrządu a odpalanie
|
|
|
Witam
Czy przestawiony pasek rozrządu nawet o jeden ząbek może mieć wpływ na odpalanie samochodu ? Ford fiesta 1,8 D 97 rok |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Lis 2012, 15:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 16 Lis 2012, 22:32
|
|
|
Starczy zle wyregulowany kat wtrysku o 1/4 zeba paska i jest roznica (wyrazana w stopniach) podczas odpalania oraz dynamiki jak i spalania ilosci ON.
Ogolnikowo kwitujac TAK |
_________________
|
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 17 Lis 2012, 00:34
|
|
|
Fordon napisał/a: | Ogolnikowo kwitujac TAK |
ogólnikowo to może mieć ogromny wpływ szczególnie gdy jest zimno. |
|
|
|
|
Mateo
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 19 Lis 2012, 17:23
|
|
|
witam dołączę się do pytań . czy po wymienionym rozrządzie kompletnym kat wtrysku jest wyregulowany czy kat wtrysku reguluje się osobno . 1.8 d . |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 19 Lis 2012, 18:04
|
|
|
Kat wtrysku powinien byc korygowany co wymiane rozrzadu (z mojego doswiadczenia)...
Wieszkosc osob tego nie robi, albo nie wie jak ustawic takowy silnik zeby palil w zime od strzalu...
Teraz bierzemy pod uwage Twoje auto z 96r, masz powiedzmy 200 tys km na zegarze wymiana co 60k km, zmieniany byl napewno wiecej niz 3 razy od salonu... co za tym idzie istnieje opcja ze z biegiem lat ktos cos popierdzielil.
Prace typowego 1.8D w latach 89-95 mozna porownac do transitowego silnika (twarda i rowna), w przypadku Endura D- DE juz jest bardzie miekka odrobine cichsza niz w/w. DI to juz wyzsza szkola jazdy |
_________________
|
|
|
|
|
Mateo
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 10 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 21 Lis 2012, 17:12
|
|
|
Fordon - dzięki dobrze wiedzieć takie rzeczy. szkoda ze dopiero teraz . wymieniałem rozrząd rok roku temu cały kompletny ( zrobiłem na nim już 23 tyś km ) i na pewno mechanik nie skorygował konta wtrysku następnym razem sobie przypilnuje. Bo teraz pewnie szkoda tego ruszać. Mówisz że rozrząd wymienia się co 60 tyś km ?. Pytałem się klika mechaników i mówili że 80 tyś. Silnik to Endura D- DE przynajmniej tak pisze na kopule zaworów
P.S co do przebiegu to w fieście nigdy nie będziemy wiedzieli ile licznik się przekręcił |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 21 Lis 2012, 22:01
|
|
|
Mateo napisał/a: | Mówisz że rozrząd wymienia się co 60 tyś km ?. Pytałem się klika mechaników i mówili że 80 tyś |
moje mondeo przez takich mechaników miało trzecią głowice |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.