Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
22 Lis 2012, 09:41
[MK5] MK 5 Sport czyli powrót syna marnotrawnego :)
Autor Wiadomość
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 16 Sty 2015, 18:12   

Qzyn napisał/a:
W sumie identycznie - odetne dach, wsadze klatke do srodka i wspawam dach spowrotem

echh idziesz takim utartym szklakiem, dawaj na przełaj.. wytnij podłogę :cojest:

to teraz będziesz miał następną motywacje do przyspieszenia prac :-)
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 16 Sty 2015, 20:06   

przecież dach to element konstrukcyjny auta więc czemu nie pociąć klatki?
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 16 Sty 2015, 20:19   

Laskosz napisał/a:
przecież dach to element konstrukcyjny auta więc czemu nie pociąć klatki?


Załącznik.

Klatka nie może być pocięta i później znów pospawana :P żaden sens bo żadnej BK nie przejdzie.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 16 Sty 2015, 20:45   

W profesjonalnych firmach montujacych klatki ciecie dachu to normalna sprawa zeby obspawac rury dokladnie. Jedynie w warunkach garazowych to rzadsza opcja ;) To ze to el konstrukcyjny to nic nie znaczy. Przyspawany spowrotem bedzie tak samo mocny
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16 Sty 2015, 21:12   

Qzyn napisał/a:
Przyspawany spowrotem bedzie tak samo mocny


tak, albo nie. Zalezy jak to będzie demontowane. Zreszta jakie to ma znaczenie przy aucie z klatką? :P


A jeszcze mam pytanie dot. tych tarcz hamulcówych. W którą stronę powinny być nacięcia? Pytam, bo znalazlem coś takiego: http://promotormocy.pl/20...bishi-outlander
i tutaj na tej fotce:
http://promotormocy.pl/pu...g_6446_2040.jpg
jest jak u Qzyna, czyli podobno naodwrót
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 16 Sty 2015, 22:56   

Qzyn napisał/a:
W profesjonalnych firmach montujacych klatki ciecie dachu to normalna sprawa zeby obspawac rury dokladnie.


chyba nie do końca.....

normalna sprawą jest wycinanie otworów w podłodze aby "opuścić" klatke do obspawania ;/
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 17 Sty 2015, 02:53   

vegetagt, może to są zdjęcia tylnych tarcz...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Sty 2015, 03:25   

Parzych, też o tym myślałem, ale zauważyłem tam drążek kierowniczy. :P
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 17 Sty 2015, 07:11   

Daras tej metody nie znalem ;) Ale widzialem pare evo na klatkowaniu bez dachu. A takk calkiem na marginesie, umowmy sie: dach w rajdowce to czesc wymienna :) )))
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 12 Lut 2015, 01:14   

Qzyn napisał/a:
Daras tej metody nie znalem ;) Ale widzialem pare evo na klatkowaniu bez dachu. A takk calkiem na marginesie, umowmy sie: dach w rajdowce to czesc wymienna :) )))

Tak Quzi, bo tak buduje się EVO, jej dach jest klejony.
A czy dobrze zostało zbudowane poznasz po tym, czy na łeb nie kapie woda podczas smigania w deszcz :) ...a znałem takie przypadki :)
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 12 Lut 2015, 19:57   

Ok, zeby nie bylo ze calkiem sie obijam to cos tam zrobilem. Z gory sory za jakosc fotek ale nie mam ostatnio weny do fotografowania :) )

Mocowanie silnika skonczone. Zrobilem na podluznicy mocowania do 2 poduszek i przykrecilem silnik. Wyszlo nawet prosto :) ))))

http://i66.photobucket.co...zps9qxeoc9n.jpg

http://i66.photobucket.co...zpsk5ecjrtj.jpg


Skonczylem tez mocowanie foteli

http://i66.photobucket.co...zpsd0vbpzjz.jpg

Oraz mocowanie recznego

http://i66.photobucket.co...zpsc0cgrqta.jpg

Ze spawania oprocz klatki zostalo mocowanie regulatora hamowania i pasow najajecznych :D
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13 Lut 2015, 09:25   

już mi sie podoba ten wóz ;)

a najbardziej te spartańskie warunki w środku :ok: mógłbym tak jeżdzić hehe

hebel fajny ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - REPERATURKA WLEWU/NADKOLA czyli spawanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 54 28 Lut 2014, 18:11
deejay
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gumy czyli bezpieczna jazda z każdym partnerem
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 4 13 Sty 2005, 23:59
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gotowanie z Żółwiem czyli co w układzie chłodzenia piszczy
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 2 28 Gru 2004, 20:45
Żółwik Tuptuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.