Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 22 Lis 2012, 09:41 |
[MK5] MK 5 Sport czyli powrót syna marnotrawnego :) |
Autor |
Wiadomość |
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 31 Mar 2014, 23:19
|
|
|
nooo Qzyn idziesz jak przecinak |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 1 Kwi 2014, 07:44
|
|
|
luk-90 napisał/a: | dekiel mogłeś sobie ogarnąć nowszy z napisem 16v zetec. Starsze wersje mają dohc |
Luk to jest rajdowka a nie lansowoz wiec po co Lakier dalem bo po prostu ori byl mega brzydki ale zeby szukac innego - nie chce mi sie. Pozatym na swiezo lakierowanym bedzie widac ewentualne wycieki
No to serwo hamulca wrocilo na miejsce, ABS nie wraca, jeszcze zostala pompka i bede ciagnal przewody. Niestety po kilku miesiacach lezenia okazalo sie ze oring uszczelniajacy polaczenie pompa-serwo rozciagnal sie na tyle ze nie da sie tego skrecic. Musze kupic nowy. Nie bardzo wiem czy takie cos w sklepie normalnie kupie czy tylko ASO?
Dalej - kolumna kierownicza spowrotem przykrecona do magla i tak jak sie spodziewalem - mimo wywalenia wspomagania chodzi tak jak powinna, czyli bez oporow i plynnie.
Sprawdzilem tez z ciekawosci 5 biegi bo juz obie skrzynie mam otwarte i wszystko sie chyba zgadza. Fiesta MK5 sport ma 5 biej o przelozeniu 0,755 a puma 0,878. Czyli jak wloze biegi pumy do skrzyni fiesty powinno byc przyjemnie krotko - glowne 4,27, 1 i 2 zostanie takie samo a 3,4 i 5 bedzie krotsze.
Przykrecilem tez spowrotem caly nawiew tyle ze juz bez klimy i bez filtra pylkowego. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 6 Maj 2014, 07:06
|
|
|
Skrzynia poskladana. Niestety nie jest to takie p&p wiec zobaczymy ile to pojezdzi i czy w ogole.
W kazdym razie na chwile obecna jest poskladana skrzynia:
głowne: 4,27
1: 3,15
2: 1,93
3: 1,41
4: 1,11
5: 0,88 |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 7 Maj 2014, 20:36
|
|
|
No i w koncu zrobilem kobylki - jeszcze nie mialem w zadnym aucie )) Niestety jeszcze pozostala ta gorsza czesc roboty czyli mocowania pod kobylki w samochodzie ))
|
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 7 Maj 2014, 21:18
|
|
|
Nonono, zaczyna być coraz ciekawiej... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 8 Maj 2014, 20:29
|
|
|
Dzisiaj poszlismy na chwile w dwojke do garazu z Ania. Plan byl dorobic przednie otwory pod kobylki ale niestety kupiony rozwiertak okazal sie szmelcem i skonczylo sie na przewierceniu jednego progu:
Blachy 3mm ktora bedzie wzmocnieniem nie udalo sie juz rozwiercic.
Wiec zeby se poprawic humor zrobilismy zlepek ktory bedzie pierwszym zawiasem na przod na asfalt.
Wzielismy stare jak swiat bile B6 z pucharu fiesty mk3, gorne mocowania z mk3 i sprezyne KW z hondy ))
A na koniec wkrecilismy nowe drazki kierownicze
|
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 8 Maj 2014, 20:59
|
|
|
Widzę że temat się ruszył
I tak dalej |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 22:05
|
|
|
No i mocowania tez skonczone. Jak na debiut chyba niezle. Gdzies tam troche kat uciekl ale to tylko koziolki )) Takze od dzisiaj fiesta w garazu stoi tak jak kazda rajdowka powinna
|
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 20 Maj 2014, 22:23
|
|
|
kiedy coś bardziej ruszysz z tym tematem? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 21 Maj 2014, 07:12
|
|
|
Kurde z tymi mocowaniami to wcale nie byla taka latwa i szybka zabawa Ale ide po kolei zaleznie od tego na co mam kase. Bede informowal na biezaco |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 11 Cze 2014, 21:51
|
|
|
W koncu dalem zrobic glowice. Wczoraj odebralem splanowana o 0,4mm i z przeszlifowanymi zaworami i gniazdami.
Wiec skladamy Glowica dostala nowe uszczelniacze, potem pospinalismy zawory, zalozylismy popychacze, nastepnie oczyscilismy blok.
Na bloku wyladowala cienka uszczelka metalowa reinza a potem glowica
Na koniec zrobilem sobie cos dla oka ale kolektory i pokrywa sa tlko zalozone do fotki
Na ssacym widac moja konstrukcje z opasek Ze wzgledu na to ze moje itb jest rozkladane tylko na 2 czesci to rozstaw 1i2 oraz 3i4 krocca musza pasowac. Niestety miedzy 3i4 byl za duzy odstep. Dlatego pozakladalem opaski jak na fotce, grzalem opalarka i powoli sciagalem. Mam nadzieje ze jak plastik ostygnal to tak zostana ale to przy kolejnej wizycie w garazu |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 14 Cze 2014, 20:26
|
|
|
Dzisiaj dzien zaczal sie od porazki. Zaczelismy dalej uzbrajac silnik i sie okazalo ze zamach ze sporta nie pasuje do silvera a po przykreceniu zamachu z silvera nie pasuje sprzeglo se sporta. Sprzegla z silvera nie mam :( Pozatym nie wiem czy sprzeglo z mondeo by sie zmiescilo w dzwon skrzyni sporta.
Jakie rozwiazanie polecacie??
Pozatym poprzykrecalismy pare czujnikow, deskerozdzielcza i zamonowailsmy obrotek.
|
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1870 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 14 Cze 2014, 21:19
|
|
|
no po woli ku przodowi
Działaj |
_________________
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 14 Cze 2014, 21:29
|
|
|
Qzyn napisał/a: | zamonowailsmy obrotek. | Masz zamiar kręcić go do jakichś 10 tys obrotów? |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15 Cze 2014, 04:12
|
|
|
A te wszystkei mk4 na silvertopach, to z czego mają skrzynie? Też z silverów? Bo może to kwestia, by wziąć zamach z escorta/fiesty 1.6 lub 1.8 w zetecu (bez xr3i, bo tam czasem mtx, tak jak w mondeo, się trafiał). Ewentualnie z cvh, bo prawie pasuje. |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 8 Lip 2014, 20:07
|
|
|
Zamach opanowany, no przynajmniej w teorii. Bedzie tak jak piszesz z eska zeteca.
A w miedzyczasie skoro wyplata doszla kupilem kolejne graty.
Zestaw mocno budzetowo/testowy O ile na tych tarczach chlopaki juz smigali i na amatorki ponoc sa calkiem calkiem, tak klocki to ziemia nieznana. Mam nadzieje ze przynaqjmniej na zime beda ok.
Polski producent, cena: tarcze 190, klocki 86 zeta |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 8 Lip 2014, 20:49
|
|
|
tarcze miałem w rs2k na 260 i byłem zdziwiony jak to jest wytrzymałe i hamuje |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 8 Lip 2014, 20:54
|
|
|
Te tez sa 260. A nie masz przypadkiem w garazu gdzies zamahcu w eska zeteca? Wzialbym od Ciebie zamiast z allegro
Se staje dzisiaj na BP po kawe, patrze a tu hebel za 18 zeta. To wzialem ))
|
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 7 Paź 2014, 15:38
|
|
|
Wziąłem i zamontowałem, czy wziąłem i się kurzy czekając na swą kolej ?
A w ogóle co to za cisza od lipca? Poskładane już, prześmigane w warunkach bojowych? |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 7 Paź 2014, 19:28
|
|
|
Ciekawe jak Hartowe tarcze sprawdzają się w codziennej jeździe ;>
Ate PowerDisc już mnie do siebie zraziły. |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
|