Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
22 Lis 2012, 09:41
[MK5] MK 5 Sport czyli powrót syna marnotrawnego :)
Autor Wiadomość
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 31 Mar 2014, 23:19   

nooo Qzyn idziesz jak przecinak :rotfl:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 1 Kwi 2014, 07:44   

luk-90 napisał/a:
dekiel mogłeś sobie ogarnąć nowszy z napisem 16v zetec. Starsze wersje mają dohc :-)

Luk to jest rajdowka a nie lansowoz wiec po co ;) Lakier dalem bo po prostu ori byl mega brzydki ale zeby szukac innego - nie chce mi sie. Pozatym na swiezo lakierowanym bedzie widac ewentualne wycieki

No to serwo hamulca wrocilo na miejsce, ABS nie wraca, jeszcze zostala pompka i bede ciagnal przewody. Niestety po kilku miesiacach lezenia okazalo sie ze oring uszczelniajacy polaczenie pompa-serwo rozciagnal sie na tyle ze nie da sie tego skrecic. Musze kupic nowy. Nie bardzo wiem czy takie cos w sklepie normalnie kupie czy tylko ASO?

Dalej - kolumna kierownicza spowrotem przykrecona do magla i tak jak sie spodziewalem - mimo wywalenia wspomagania chodzi tak jak powinna, czyli bez oporow i plynnie.

Sprawdzilem tez z ciekawosci 5 biegi bo juz obie skrzynie mam otwarte i wszystko sie chyba zgadza. Fiesta MK5 sport ma 5 biej o przelozeniu 0,755 a puma 0,878. Czyli jak wloze biegi pumy do skrzyni fiesty powinno byc przyjemnie krotko - glowne 4,27, 1 i 2 zostanie takie samo a 3,4 i 5 bedzie krotsze.

Przykrecilem tez spowrotem caly nawiew tyle ze juz bez klimy i bez filtra pylkowego.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 6 Maj 2014, 07:06   

Skrzynia poskladana. Niestety nie jest to takie p&p wiec zobaczymy ile to pojezdzi i czy w ogole.
W kazdym razie na chwile obecna jest poskladana skrzynia:
głowne: 4,27
1: 3,15
2: 1,93
3: 1,41
4: 1,11
5: 0,88
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 7 Maj 2014, 20:36   

No i w koncu zrobilem kobylki - jeszcze nie mialem w zadnym aucie :) )) Niestety jeszcze pozostala ta gorsza czesc roboty czyli mocowania pod kobylki w samochodzie :) ))



_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 7 Maj 2014, 21:18   

Nonono, zaczyna być coraz ciekawiej... :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 8 Maj 2014, 20:29   

Dzisiaj poszlismy na chwile w dwojke do garazu z Ania. Plan byl dorobic przednie otwory pod kobylki ale niestety kupiony rozwiertak okazal sie szmelcem i skonczylo sie na przewierceniu jednego progu:



Blachy 3mm ktora bedzie wzmocnieniem nie udalo sie juz rozwiercic.
Wiec zeby se poprawic humor zrobilismy zlepek ktory bedzie pierwszym zawiasem na przod na asfalt.
Wzielismy stare jak swiat bile B6 z pucharu fiesty mk3, gorne mocowania z mk3 i sprezyne KW z hondy :) ))



A na koniec wkrecilismy nowe drazki kierownicze

_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 8 Maj 2014, 20:59   

Widzę że temat się ruszył :)
I tak dalej :)
_________________

 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 20 Maj 2014, 22:05   

No i mocowania tez skonczone. Jak na debiut chyba niezle. Gdzies tam troche kat uciekl ale to tylko koziolki :) )) Takze od dzisiaj fiesta w garazu stoi tak jak kazda rajdowka powinna :)





_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 20 Maj 2014, 22:23   

kiedy coś bardziej ruszysz z tym tematem?
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 21 Maj 2014, 07:12   

Kurde z tymi mocowaniami to wcale nie byla taka latwa i szybka zabawa :P Ale ide po kolei zaleznie od tego na co mam kase. Bede informowal na biezaco ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 11 Cze 2014, 21:51   

W koncu dalem zrobic glowice. Wczoraj odebralem splanowana o 0,4mm i z przeszlifowanymi zaworami i gniazdami.


Wiec skladamy :) Glowica dostala nowe uszczelniacze, potem pospinalismy zawory, zalozylismy popychacze, nastepnie oczyscilismy blok.
Na bloku wyladowala cienka uszczelka metalowa reinza a potem glowica :)
Na koniec zrobilem sobie cos dla oka ale kolektory i pokrywa sa tlko zalozone do fotki :)





Na ssacym widac moja konstrukcje z opasek :) Ze wzgledu na to ze moje itb jest rozkladane tylko na 2 czesci to rozstaw 1i2 oraz 3i4 krocca musza pasowac. Niestety miedzy 3i4 byl za duzy odstep. Dlatego pozakladalem opaski jak na fotce, grzalem opalarka i powoli sciagalem. Mam nadzieje ze jak plastik ostygnal to tak zostana ale to przy kolejnej wizycie w garazu :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 14 Cze 2014, 20:26   

Dzisiaj dzien zaczal sie od porazki. Zaczelismy dalej uzbrajac silnik i sie okazalo ze zamach ze sporta nie pasuje do silvera a po przykreceniu zamachu z silvera nie pasuje sprzeglo se sporta. Sprzegla z silvera nie mam :( Pozatym nie wiem czy sprzeglo z mondeo by sie zmiescilo w dzwon skrzyni sporta.
Jakie rozwiazanie polecacie??

Pozatym poprzykrecalismy pare czujnikow, deskerozdzielcza i zamonowailsmy obrotek.

_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
modell1 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1870
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 14 Cze 2014, 21:19   

no po woli ku przodowi :)
Działaj
_________________

 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 14 Cze 2014, 21:29   

Qzyn napisał/a:
zamonowailsmy obrotek.
Masz zamiar kręcić go do jakichś 10 tys obrotów? :devil:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15 Cze 2014, 04:12   

A te wszystkei mk4 na silvertopach, to z czego mają skrzynie? Też z silverów? Bo może to kwestia, by wziąć zamach z escorta/fiesty 1.6 lub 1.8 w zetecu (bez xr3i, bo tam czasem mtx, tak jak w mondeo, się trafiał). Ewentualnie z cvh, bo prawie pasuje.
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 8 Lip 2014, 20:07   

Zamach opanowany, no przynajmniej w teorii. Bedzie tak jak piszesz z eska zeteca.
A w miedzyczasie skoro wyplata doszla kupilem kolejne graty.



Zestaw mocno budzetowo/testowy :) O ile na tych tarczach chlopaki juz smigali i na amatorki ponoc sa calkiem calkiem, tak klocki to ziemia nieznana. Mam nadzieje ze przynaqjmniej na zime beda ok.
Polski producent, cena: tarcze 190, klocki 86 zeta :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 8 Lip 2014, 20:49   

tarcze miałem w rs2k na 260 i byłem zdziwiony jak to jest wytrzymałe i hamuje
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 8 Lip 2014, 20:54   

Te tez sa 260. A nie masz przypadkiem w garazu gdzies zamahcu w eska zeteca? Wzialbym od Ciebie zamiast z allegro :)

Se staje dzisiaj na BP po kawe, patrze a tu hebel za 18 zeta. To wzialem :) ))

_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 7 Paź 2014, 15:38   

Wziąłem i zamontowałem, czy wziąłem i się kurzy czekając na swą kolej :-P ?

A w ogóle co to za cisza od lipca? Poskładane już, prześmigane w warunkach bojowych?
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 7 Paź 2014, 19:28   

Ciekawe jak Hartowe tarcze sprawdzają się w codziennej jeździe ;>
Ate PowerDisc już mnie do siebie zraziły.
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - REPERATURKA WLEWU/NADKOLA czyli spawanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 54 28 Lut 2014, 18:11
deejay
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gotowanie z Żółwiem czyli co w układzie chłodzenia piszczy
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 2 28 Gru 2004, 20:45
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gumy czyli bezpieczna jazda z każdym partnerem
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 4 13 Sty 2005, 23:59
Żółwik Tuptuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.