Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 21:03
[MK2] Problem z odpalaniem i brak ogrzewania
Autor Wiadomość
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Lis 2012, 23:20   

Szpila napisał/a:
szczepan522 napisał/a:
Problem w tym że dzisiaj po 2 dniowym postoju je***ny odpalił bez najmniejszego problemu... Jak będę miał problem z odpaleniem z samego rana to wypróbuję sposobu z "plakiem" (przekonam się jutro)


Wychodzi na to ze auto musi stać 2 dni i po problemie:)


Szczepan - czyli musisz uważnie planować postoje i wyłączenie silnika :cojest:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Lis 2012, 12:34   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Szczepan - czyli musisz uważnie planować postoje i wyłączenie silnika

Zaraz się dowiemy że to 1.6D i wszystko wróci do normy :)
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 4 Lis 2012, 19:51   

Na dzień dzisiejszy wymieniona kopułka...

W przyszłym tygodniu przyjdą kable i palec :) Poczekam do mrozu i się wszystko okaże temat ciągle otwarty... Co do ciśnienia sprężania też się sprawdziło a oto wyniki.

1.


2.


3.


4.


Mechanik ze mnie żaden więc oceńcie czy jest ok ? niby z danymi fabrycznymi jest za niskie ale na myślę że na 26 lat eksploatacji nie jest źle ? Słucham !!!


Co do ogrzewania to fakt nie działała mi klapka od powietrza ciepłe/zimne choć teoretycznie niby łapało (praktycznie był babol)
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 4 Lis 2012, 20:38   

no to ciśnienie odpada.

skoro grzebiesz układ WN to mu tylko na dobre może iść, ale to w takim razie będzie cuś z paliwem raczej.
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 4 Lis 2012, 21:45   

a jak wygląda sprawa z pompką paliwa??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 4 Lis 2012, 23:01   

Gaźnik do odpalania nie potrzebuje w ogóle pompki paliwa, z odłączona spoko odpali i pochodzi z minutę na wolnych,,, lub jakieś 20s gazowania,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 5 Lis 2012, 07:27   

Cytat:
a jak wygląda sprawa z pompką paliwa??
Wymieniona jako pierwsza :)

Żółwik Tuptuś napisał/a:
skoro grzebiesz układ WN to mu tylko na dobre może iść, ale to w takim razie będzie cuś z paliwem raczej.
A może od stania skrapla się woda i pierwsze dupnięcie zasysa wody (winą obarczam samo paliwo w tym przypadku) ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.