Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:03 |
[MK2] Problem z odpalaniem i brak ogrzewania |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 3 Lis 2012, 23:20
|
|
|
Szpila napisał/a: | szczepan522 napisał/a: | Problem w tym że dzisiaj po 2 dniowym postoju je***ny odpalił bez najmniejszego problemu... Jak będę miał problem z odpaleniem z samego rana to wypróbuję sposobu z "plakiem" (przekonam się jutro) |
Wychodzi na to ze auto musi stać 2 dni i po problemie:) |
Szczepan - czyli musisz uważnie planować postoje i wyłączenie silnika |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Lis 2012, 12:34
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Szczepan - czyli musisz uważnie planować postoje i wyłączenie silnika |
Zaraz się dowiemy że to 1.6D i wszystko wróci do normy |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 4 Lis 2012, 19:51
|
|
|
Na dzień dzisiejszy wymieniona kopułka...
W przyszłym tygodniu przyjdą kable i palec Poczekam do mrozu i się wszystko okaże temat ciągle otwarty... Co do ciśnienia sprężania też się sprawdziło a oto wyniki.
1.
2.
3.
4.
Mechanik ze mnie żaden więc oceńcie czy jest ok ? niby z danymi fabrycznymi jest za niskie ale na myślę że na 26 lat eksploatacji nie jest źle ? Słucham !!!
Co do ogrzewania to fakt nie działała mi klapka od powietrza ciepłe/zimne choć teoretycznie niby łapało (praktycznie był babol) |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Lis 2012, 20:38
|
|
|
no to ciśnienie odpada.
skoro grzebiesz układ WN to mu tylko na dobre może iść, ale to w takim razie będzie cuś z paliwem raczej. |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 4 Lis 2012, 21:45
|
|
|
a jak wygląda sprawa z pompką paliwa?? |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Lis 2012, 23:01
|
|
|
Gaźnik do odpalania nie potrzebuje w ogóle pompki paliwa, z odłączona spoko odpali i pochodzi z minutę na wolnych,,, lub jakieś 20s gazowania,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 5 Lis 2012, 07:27
|
|
|
Cytat: | a jak wygląda sprawa z pompką paliwa?? | Wymieniona jako pierwsza
Żółwik Tuptuś napisał/a: | skoro grzebiesz układ WN to mu tylko na dobre może iść, ale to w takim razie będzie cuś z paliwem raczej. | A może od stania skrapla się woda i pierwsze dupnięcie zasysa wody (winą obarczam samo paliwo w tym przypadku) ? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.