Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Regulacja LPG a silniczek krokowy
Autor Wiadomość
cind12 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 64
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11 Paź 2012, 08:36   [MK3] Regulacja LPG a silniczek krokowy

Witam mam taki problem, otóż na początku jak zakupiłem fiestke spalanie w granicach 10L/100km ostatnio niestety po miejscu spalanie dochodziło nawet do 14L/100km trochę za dużo jak by nie patrzeć. Początkowo jak dojeżdżałem do krzyżówek i jechałem kawałek na biegu bez dodawania gazu to przy wyrzuceniu na luz auto spadało na 600obr/min i po zatrzymaniu normowało się do 1tys obr/min. Wczoraj wymieniłem parownik na nowy, po założeniu przez chwile było w porządku tzn obroty opadały szybko, podczas jazdy przy wyrzuceniu na luz obroty spadały do jałowych, ale po jakiś 20km odwidziało mu się i obroty spadaj do 1500obr/min po czym jak się zatrzymam to wtedy po chwili spadają do jałowych. Takie moje pytanie czy to wina silniczka krokowego? na starym parowniku raz próbowałem bez krokowca jeździć to wszystko było fajnie oprócz tego jak rano odpaliłem gdy silnik był zimny to miałem raptem 600obr/min do puki nie złapał chociaż 70C. Czy może wina leży gdzieś indziej ?
Proszę o pomoc bo ręce mi już opadają normalnie.


Na benzynie tez zaczynają się problemy z opadaniem obrotów, krokowiec jest na wykończeniu. Jak narazie problem uważam za rozwiązany lecz nie usunięty do puki nie nabędę nowego krokowca
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Paź 2012, 18:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 18 Paź 2012, 16:25   

masz inaczej cisnienie na parowniku ustawione i wariuje zwieksz cisnienie na parowniku
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
cind12 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 08 Mar 2011
Posty: 64
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 19 Paź 2012, 08:29   

Ale teraz jeżdżę z odpiętym silniczkiem korkowym i wszystko chodzi jak należy i LPG i benzyna również, a przed odpięciem na benzynie tez zaczęły się robić jaja, nie chciał zchodzic z obrotów. Narazie poczekam jaki mi spalanie wyjdzie, jak wyjdzie dobre to nawet tego nie ruszam.
 
 
Metos22 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Fun
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wojtek
Wiek: 38
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 14
Skąd: Wielkie Lezno
Wysłany: 3 Gru 2013, 19:30   

I jak bez krokowca,ile spala lpg?
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - regulacja instalacji gazowej
Lokmen LPG 0 15 Cze 2008, 21:32
Lokmen
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Gaźniki - dane techniczne i regulacja
Laskosz Mechanika silnika 2 13 Paź 2011, 17:50
diodalodz
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.