|
[MK3] Regulacja LPG a silniczek krokowy |
Autor |
Wiadomość |
cind12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 31 Dołączył: 08 Mar 2011 Posty: 64 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 11 Paź 2012, 08:36 [MK3] Regulacja LPG a silniczek krokowy
|
|
|
Witam mam taki problem, otóż na początku jak zakupiłem fiestke spalanie w granicach 10L/100km ostatnio niestety po miejscu spalanie dochodziło nawet do 14L/100km trochę za dużo jak by nie patrzeć. Początkowo jak dojeżdżałem do krzyżówek i jechałem kawałek na biegu bez dodawania gazu to przy wyrzuceniu na luz auto spadało na 600obr/min i po zatrzymaniu normowało się do 1tys obr/min. Wczoraj wymieniłem parownik na nowy, po założeniu przez chwile było w porządku tzn obroty opadały szybko, podczas jazdy przy wyrzuceniu na luz obroty spadały do jałowych, ale po jakiś 20km odwidziało mu się i obroty spadaj do 1500obr/min po czym jak się zatrzymam to wtedy po chwili spadają do jałowych. Takie moje pytanie czy to wina silniczka krokowego? na starym parowniku raz próbowałem bez krokowca jeździć to wszystko było fajnie oprócz tego jak rano odpaliłem gdy silnik był zimny to miałem raptem 600obr/min do puki nie złapał chociaż 70C. Czy może wina leży gdzieś indziej ?
Proszę o pomoc bo ręce mi już opadają normalnie.
Na benzynie tez zaczynają się problemy z opadaniem obrotów, krokowiec jest na wykończeniu. Jak narazie problem uważam za rozwiązany lecz nie usunięty do puki nie nabędę nowego krokowca |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Paź 2012, 18:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 18 Paź 2012, 16:25
|
|
|
masz inaczej cisnienie na parowniku ustawione i wariuje zwieksz cisnienie na parowniku |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
cind12
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 31 Dołączył: 08 Mar 2011 Posty: 64 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 19 Paź 2012, 08:29
|
|
|
Ale teraz jeżdżę z odpiętym silniczkiem korkowym i wszystko chodzi jak należy i LPG i benzyna również, a przed odpięciem na benzynie tez zaczęły się robić jaja, nie chciał zchodzic z obrotów. Narazie poczekam jaki mi spalanie wyjdzie, jak wyjdzie dobre to nawet tego nie ruszam. |
|
|
|
|
Metos22
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Fun
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wojtek
Wiek: 38 Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: Wielkie Lezno
|
Wysłany: 3 Gru 2013, 19:30
|
|
|
I jak bez krokowca,ile spala lpg? |
_________________
|
|
|
|
|
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
|
Ogłoszenie: FAQ - regulacja instalacji gazowej
|
Lokmen |
LPG |
0 |
15 Cze 2008, 21:32 Lokmen |
|
Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
|
diodalodz |
Mechanika ogólna |
5 |
31 Sty 2006, 09:10 Gość |
|
Przyklejony: Gaźniki - dane techniczne i regulacja
|
Laskosz |
Mechanika silnika |
2 |
13 Paź 2011, 17:50 diodalodz |
|
Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
|
Blackknight88 |
LPG |
7 |
4 Sty 2017, 23:32 cargo |
|
Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 15:36 Freeman |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|