Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Zamknięty przez: Puff
26 Gru 2017, 17:41
[MK3] RS SmokeStone
Autor Wiadomość
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3089
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Wrz 2012, 11:36   [MK3] RS SmokeStone

1. NICK: Kuba87
2. IMIĘ: Jakub
3. MODEL: Fiesta mk3 vel. czarno niebieski szatan
4. WERSJA: SkŁaDaK
5. ROCZNIK: 1997
6. SILNIK: ( gupi jakiś bo nie odpala, i wogóle jakiś taki niewydarzony :-P ) 1.8 16v 105km
7. OPIS AUTA: miała być wyscigówka, i jest :D
opis poprzedniego właściciela : "Pewnego pięknego dnia wpadłem na pomysł, żeby uzbroić moją fieście w mocniejsze serduszko. Zakupiłem silnik, skrzynię i pełno innych bajerów, lecz niestety nie udało mi się osiągnąć zamierzonego celu. Możliwe jest, że brak odpowiedniej wiedzy, pieniędzy, czasu i miejsca na to, żeby na spokojnie do tego podejść spowodowały u mnie powolny zanik chęci do działania. Aktualnie auto stoi i czeka. Mam większość elementów potrzebnych do poskładania go leżących w piwnicy, ale nie mam ani kanału ani garażu, co stawia poprzeczkę jeszcze wyżej. Dodatkowo praca z jaką mam styczność na co dzień zajmuje mi całe popołudnia do późnych godzin wieczornych co jest dodatkowym utrudnieniem. Fiesta jest ładnie wyposażona: ma elektryczne szyby przednie, centralny zamek na pilota, 6 głośników, przyjemny welurek na siedzeniach, zagłówki w tylnej kanapie, elektryczny siłownik tylnej klapy bagażnika, halogeny przednie, lampy tylne z ciemnym kierunkowskazem, ciemną klapę z trzecim stopem, mam 2 maski do niej (czarną i niebieską).. Autko ma lekko zmodyfikowane zawieszenie :) wszystkie amortyzatory zostały lekko skrócone i utwardzone. Z przodu zostawiłem seryjne sprężyny (co po swapie miało się zmienić), z tyłu natomiast zostały założone skrócone sprężyny od Audi A4 w kombi co czyni ją bardzo twardą :) Bardzo chciałem ją zrobić i wozić się z dumą, ale chyba nie było mi to dane, a nie chcę dłużej patrzeć jak bezczynnie stoi. Auto do odbioru na lawecie z powodu braku pompy hamulcowej."


8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: zmiana tylnych lamp na seryjne.
b. mechaniczne: zrobiona instalacja elektryczna, ukł wydechowy z xrki 110km, obniżone i utwardzone zawieszenie (sprężyny z XR2i), dodatkowe zegary, rozrusznik i pompa paliwa na osobnych włącznikach, naprawa blacharska progów i podłogi, uruchomiony silnik, przewody hamulcowe,
c. audio: brak
d. inne: el. szyby i centralny( uruchomione)

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: pełny pakiet xr2i, fotele kubełkowe, malowanie wnętrza na biało
b. mechaniczne: wałki z 2.0, przepustnica z RSki, obudowa przepływomierza z MDO, rura dolotu gumowa z alfy, sprzęgło i rozrząd, jeśli finanse pozwolą klatka, tylna belka ze stabilizatorem, założyć przewody hamulcowe, aku w bagażniku
c. audio: coś wsadzę żeby grało
d. inne: uruchomić el. szyby i centralny

10. FOTKI AUTA

wracamy z Poznania

ogólna rzeźba w gó*nie
_________________
BrzydkieCzarne
Ostatnio zmieniony przez kuba87 26 Maj 2013, 18:09, w całości zmieniany 11 razy  
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2423
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Wrz 2012, 12:46   

weź zacytuj treść tego ogłoszenia, bo ono za niedługo zostanie usunięte. Kiedy to i jak przytargałeś, hample zrobiłeś na miejscu?

Powiem wam, że buda wyjątkowo zdrowa jak na auto które stało pod chmurką, tak więc będzie dobra baza na rally car. Kuba jak by co to Leży stabilizator i rozpórka dolna u Macieja.

Będzie trochę zabawy z wiązką, według Mnie warto ją od razu całą przebadać i poprawić :yes:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
dejw 
Perfekcyjna Pani Domu


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dawid
Wiek: 25
Dołączyła: 04 Gru 2010
Posty: 221
Skąd: Bydgoszcz (OSG)
Wysłany: 23 Wrz 2012, 12:48   

zdjecia dawaj a nie! :p
_________________
^^
K.I.T.T. II :D ;-))
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3089
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Wrz 2012, 16:34   

luk-90, dziś rano na lince 150 km. rozpórka się przyda stabilizator mam. zawieszenie według pomysłu poprzedniego własciciela jast bardzo twarde. tak naprawdę trzeba dołożyć stabilizator i rozpórki oraz twardsze sprężyny na przód. elektryka już wyjechała. próbowałem odpalić go nawet ale nie chce mi się walczyć z instalacją główną która wychodzi na to że nie działa. trzeba będzie ulepić coś wedle własnego widzi mi się, tak hamulce zrobiliśmy na miejscu, wszystkie potrzebne taile są, jest to wersja z SCSem i są jeszcze regulatory siły hamowania na belce, chyba nawet działają bo mi tyłu nie blokowało (albo nie miało co blokować) generalnie jest czas to się będzie pomału robić. z blacharskich rzeczy trzeba koniecznie zrobić progi. wlew paliwa jeszcze oryginalny i rdzą nie zżarty :rotfl:
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 48
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7095
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Wrz 2012, 16:45   

ZETEC na YTP 2013 a CVH w odstawkę ? ;-))
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3089
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Wrz 2012, 16:49   

trzeci, dokładnie tak, szkoda mi xrki :-P
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2423
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Wrz 2012, 17:02   

ech szkoda, ze puściłem kolektor ssący ze 130, ale chyba mam jeszcze przepustnicę, wałeczki 130 też mam :fox:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3089
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Wrz 2012, 17:07   

luk-90, do RDA podejdą?
jak tak to daj daj daj :hihihi:
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 30
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 23 Wrz 2012, 17:12   

Takie kolektor ssący mam jakby co, ale w zasadzie na co mu to?
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3089
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Wrz 2012, 17:22   

TomeX500, w sensie ze aluminiowy?
tu jest aluminiowy, strasznie małą gardziel to to ma... a jeszcze mniejsza w przepływce. trzeba to odetkac.
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2423
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Wrz 2012, 17:25   

Jak by co to mam przepustnice 130, wałki 130, nawet znajdą się natryski na denko tłoka, do 2l przełożę sobie z 1.8. Zakupisz sobie kolek aluminiowy HO ze 130 zrobisz mu porting kanałów i bedzie git. Ale najpierw to muszisz to ogarnąć do sensownego stanu machanicznego
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 48
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7095
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Wrz 2012, 17:30   

kuba87 napisał/a:
trzeci, dokładnie tak, szkoda mi xrki :-P

No i słusznie, trzeba dbać o ginący gatunek ;-))
Powodzenia w zbudowaniu czegoś prentkiego na następny sezon !
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3089
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Wrz 2012, 18:41   

trzeci, :yes:
chyba będzie prętkie... i nawet odpalił....:
http://img708.imageshack....lrrtlrrwwbo.mp4
:D
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23 Wrz 2012, 19:47   

kuba87 napisał/a:
TomeX500, w sensie ze aluminiowy?
tu jest aluminiowy, strasznie małą gardziel to to ma... a jeszcze mniejsza w przepływce. trzeba to odetkac.


Najbardziej blokuje głowica która w 105tce ma kanały i zawory jak w 1.6 16v.
_________________
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2423
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Wrz 2012, 21:25   

jak 1.8 105 i 130 jak i 2.0 ma takie same zaowry, 1.6 90 ma mniejsze zawory. Przynajmniej tak widnieje w katalogach, a już na pewno 2.8 i 2.0 ma takie same głowice
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3633
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 23 Wrz 2012, 21:29   

Katalog intercars mówi, że escort 105 ma ssący 32mm, tak samo jak mondeo 1.8/2.0 ( 115/136 )
Natomiast 1.6 ma 26mm
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23 Wrz 2012, 21:33   

Katalog katalogiem, ja rozbieralem i widzialem na wlasne oczy :)
_________________
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3089
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Wrz 2012, 21:36   

pany spokojnie, to tylko ford :-P
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 34
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 23 Wrz 2012, 21:53   

trzeci napisał/a:
No i słusznie, trzeba dbać o ginący gatunek ;-))

i sie zgadzom :-) za kilka lat beda dziekowac wlascicielom takich jak nasze cuda ze zostawili serie :ok:
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
Mafios 
Junior Admin





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 35
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2803
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Wrz 2012, 22:23   

w koncu to poszlo za 1200zl ?
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.