Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
22 Maj 2013, 17:49
[MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
Autor Wiadomość
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 18 Lip 2015, 14:02   [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

30 stopni w cieniu, ale nie ma, że boli :P

Chyba znalazłem cieknące miejsce, uszczelka szyby od dołu nie była do końca wyciągnięta. Mam nadzieję, że to to, bo auto polewane wodą, nie wykazuje więcej przecieków. Chociaż pewnie jak wszystko złożę do kupy, to i tak będzie cieknąć, w końcu to Fiesta :P
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 10 Sie 2015, 19:47   Re: [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

Zdrowe podszybie mówili, będzie dobrze mówili... taa.. ale już ogarnięte :) nie mam fotek po, ale widziałem na własne oczy :)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Sie 2015, 20:54   Re: [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

Uwierz mi, jest zdrowe, jak nie zapomnę to wrzucę ci fotkę jak wygląda "niezbyt zdrowe", które trzeba amputować. Moje było w podobnym stanie jak twoje
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Sie 2015, 22:24   Re: [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

Kuba ale że co tędy woda leciała ?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 12 Sie 2015, 19:45   Re: [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

No właśnie się okazało, że tak. A rok temu przy wymianie szyby zero rdzy. Do tego jeszcze ciekło na tyle perfidnie, że jak polewałem auto wodą przez 15 min to nic, dopiero jak odstało kolejne 15-30 minut to było widać wodę wewnątrz. Teraz jak się zrobi ze 3 stopnie chłodniej to jeszcze raz przetestuje, bo w tej chwili szyba jest założona bez żadnych uszczelnień silikonopodobnych, ale miejmy nadzieje, że będzie ok :)
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 11 Lut 2016, 01:04   [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

Join the dark side they said, it will be fun they said... się okaże :D
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Lut 2016, 17:38   [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

nie pozostaje mi napisać nic innego jak feel the dark side of the force :-P
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 12 Lut 2016, 17:28   [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

no i pieknie idziem w moc :-) oczywiscie 2.0?? :-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 14 Lut 2016, 23:28   [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

FiFa napisał/a:
oczywiscie 2.0?? :-)

Nie inaczej :) Na razie powoli rozbieram silnik, coby zobaczyć, czy w środku myszy nie ma :) Plan w głowie mam, ale się okaże ile z tego uda się zrealizować, generalnie NA :)
 
 
DanielŻ 

Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 150
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 15 Lut 2016, 01:04   [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

Nice nice:)
_________________
Peace!!

vegetagt napisał/a:
plakiem takich rzeczy sie szuka :p
- jednak człowiek uczy się całe życie :d old
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 16 Lut 2016, 12:32   [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

Lego dla dużych chłopców :D Ogólnie stan nie jest zły. Martwi mnie tylko wałek wydechowy, bo na ostatnim mostku ma lekkie rysy i nie bardzo wiem, co z tym zrobić. Panewki wału są w normie, delikatnie porysowane, ale skoro już wał jest na wierzchu, to prawdopodobnie pójdzie do szlifu i będą nowe panewki.
I jakiś strasznie śmierdzący hipolem szlam był w śrubach od wału, ale już nie śmierdzi :)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Lut 2016, 17:59   [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

3 inne silniki, które rozbierałem także dość specyficznie śmierdziały przy śrubach w środku, więc może tak musi być. Jak by co to mam standardowe wałki blacktopa 2.0 w stanie prawie perfekcyjnym, oddam za flaszkę, jak co to pw.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 16 Lut 2016, 22:26   [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800

Te pewnie pojadą do Rewaru, więc jakby się okazało, że nie dają rady, to będę wiedział gdzie się zgłosić :) aczkolwiek krzywki są git.
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 20 Lip 2019, 19:56   

Tak informacyjnie. Projekt black 2.0 umarł, bo zabili mi głowicę na Krasnobrodzkiej Racing. Później miałem wziąć od Qzyna jego poremontowego silvera 2.0, ale jakoś kontakt się urwał. Potem był ślub, później dziecko i tak zeszło. W każdym razie Fiesta po 2,5 roku stania w garażu zmartwychwstała. Myślałem o sprzedaży, ale żona w ramach urodzin ogarnęła auto wraz ze znajomymi w tajemnicy przede mną :) Plan na najbliższą przyszłość to ogarnąć okrutne przelewanie, bo przez pierwsze 10 minut to się jechać nie da. Jak się nie uda na seryjnych gratach tego ogarnąć to wjedzie ECUMaster. Później się zobaczy, może klasycznie 2.0 silver, albo może black, bo jakieś graty tam już mam.
A tutaj nowa kierowniczka :) https://photos.app.goo.gl/vRZvvJZVXpjhER9CA
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Lip 2019, 20:33   

Pokolenie leci ... w sumie nie ma się co dziwić, że zawiesiłeś projekt, przechodziłem to samo już parę razy bo zawsze coś :) Kaprys dalej na podlasiu stoi :) ruszaj z tematem żebyś szanownej nie zawiódł
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 801
Skąd: Złotów
Wysłany: 21 Lip 2019, 10:43   

Działaj, działaj!
Wielu zapaleńców MK3 już nie zostało.
Jakbyś potrzebował jakiejś pomocy to dawaj znać ;)
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 20 Sie 2019, 18:01   

Drobny apdejt. Udało mi się znaleźć dzisiaj chwilę dla auta. Po podpięciu ForDiaga i analizie błędów wyszło, że całemu zalewaniu był winny brudny MAF. Auto teraz jeździ jak powinno, ale niestety tylne hamulce ustawiły się w kolejce do zrobienia :)
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 27 Lis 2019, 22:15   

Przez zimę planuję skompletować nowe hamulce i potrzebuję Waszej porady. Klocki na pewno wjadą Ferodo DS2500, bo jestem z nich zadowolony. Kwestia tarcz, czy warto dopłacać do super fancy nacinanych/wierconych tarcz, czy gładkie niechińskie wystarczą? Kolejna rzecz, przewody hamulcowe. Czy warto do funcar'u zakładać oplot, jeśli tak, to jaki? Z tego co się rozglądałem to w Polsce jest dostępny głównie HEL. Ostatnia rzecz, mógłby mi ktoś podać nr cylinderka hamulcowego, który na pewno pasuje do fiestowych bębnów 203mm? Pamiętam, że kiedyś miałem spory problem z dobraniem pasujących i chyba w końcu zostały stare.

Z życia codziennego: Fiesta ostatnio się posikała ze szczęścia na przejażdżce, bo puścił przewód paliwowy w okolicach zbiornika.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27 Lis 2019, 22:35   

ja mam oplot black diamond. Wydaje mi sie, ze to wszystko to ten sam, wystarczająco dobry poziom produktu.

Do obecnego dupowozu tez sobie założę oplot, bardzo fajnie zmienia się czucie pedału, można dokładnie dozować siłe hamowania. Porównanie mam do nowych zamienników (enzet i trw), a nie do 30 letnich oryginałów ;-)
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 325
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27 Lis 2019, 23:11   

Potwierdzam, w każdym aucie zakładam oplot i jest lepiej. U mnie dorabiają przewody w oplocie na zamówienie i takie założyłem do RS Turbo przy odbudowie układu hamulcowego. Tarcze kup dobrej firmy i wystarczy
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 09:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.