Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
22 Maj 2013, 18:49
[MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
Autor Wiadomość
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Kwi 2013, 18:15   

powodzenia :ok: i miłej zabawy
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 3 Maj 2013, 19:23   

Jako, że oficjalnych info nie ma, to pochwalę się tylko, że przywiozłem ze zlotu prawie nowe dymione MHW :)
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 3 Maj 2013, 19:25   

Jeszcze raz gratulacje za świetną jazdę na torze i to mimo ostatnich problemów z wozidłem :ok:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 3 Maj 2013, 19:36   

Jeszcze raz przepraszam i dziękuję :)

Skoro wszyscy się chwalą to jako, że jestem już w internecie, to też się pochwalę :)



Dodatkowo powiem, że w klasyfikacji z gośćmi zająłem drugie miejsce. Paweł Civiciem był poza zasięgiem :)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Maj 2013, 00:40   

Gratki, choć czuje cień goryczy, ze mnie też tam nie było z wami :-P

PS.no to teraz szykuj się na poznań :devil: <8>
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 5 Maj 2013, 12:12   

Gratuluje. Na prawde dobre przejazdy ale szykuj sie na kolejny wiosenny. Bedzie konkurencja - i to fiestowa :) ) Tym razem hondy padnie jak przyjedzie :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 9 Maj 2013, 20:48   

Tak się jeździ na Kinga :D

http://www.youtube.com/watch?v=puNDgfaff0M

Najlepsza scena od 4:15 :)

Luk: w końcu musimy się zmierzyć :devil:
Qzyn: liczę, że się zobaczymy i będziemy dobrze się bawić :)
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 10 Maj 2013, 07:34   

Oj bedziemy, dlubaj fure :D
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Maj 2013, 15:33   

Tak czy siak miałeś dobre gumki :hahaha: Rainsport 2?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 10 Maj 2013, 17:16   

Zgadza się, Rainsport 2, datowane na początek zeszłego roku :)

Dzisiaj, w nagrodę za pucharki, Fiesta dostała nowe świece. Zaszalałem i kupiłem platynowe :rotfl: . Dostała też nowe przewody WN i żeby rozwiać wątpliwości, nowy nowy czujnik temperatury dla ECU. Wszystkie graty Motorcrafta.
Zmian, jak się spodziewałem, nie ma, dalej powyżej 4 tyś. ma spadki mocy. Aczkolwiek w różnych zakresach i różnie na różnych biegach. Najmniej odczuwalne są na 1 i 2, a chyba najbardziej na 4.
Ale za to przynajmniej spalanie ostatnio spadło do ok. 8 litrów :D
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 10 Maj 2013, 17:22   

blood_brother napisał/a:
Zmian, jak się spodziewałem, nie ma, dalej powyżej 4 tyś. ma spadki mocy. Aczkolwiek w różnych zakresach i różnie na różnych biegach

pompa paliwa równo bije?
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 10 Maj 2013, 17:35   

Rok temu była wymieniana na nową, ale niedługo będę u mechanika, to się podepnę pod jakiś manometr. Teraz sobie przypomniałem, że miałem sprawdzić, czemu się robi nadciśnienie w baku, ale dopiero po weekendzie, będę mógł się tym zająć.
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 21 Maj 2013, 20:10   

Dzisiaj odebrałem Fiestę od mechanika. Został wymieniony olej 5w30 (niestety Castrol), przegub wraz z manszetą oraz został zregenerowany alternator, bo zaczęło łożysko wyć. Po oddaniu do elektryka alternatora okazało się, że trzeba było wymienić stojan (cokolwiek to jest), szczotki, regulator napięcia i wspomniane już łożysko. Także na bogato :) Albo mi się wydaję, albo na "nowym" alternatorze spadki mocy są troszkę mniejsze, ale może to placebo. Zostało mi zrobić jeszcze geometrię, bo zaczęło mnie ściągać.
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 21 Maj 2013, 21:19   

Czyli praktycznie cały alternator. Też w zeszłą sobotę to samo przerabiałem, tyle, że jeszcze płytkę diodową wymieniłem. Trzeba było przed mechanikiem zmierzyć napięcie bez obciążenia i pod obciążeniem świateł, miałbyś porównanie, czy jest lepiej
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 21 Maj 2013, 23:29   

Zaufany gość to robił, więc wierzę mu na słowo. Poza tym pod koniec zaczęła się żarzyć lampka od ładowania na wolnych obrotach, tylko myślałem, że to przez padające łożysko :)
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 22 Maj 2013, 06:57   

Blood, czemu wy lejecie do tych starych silnikow drogi syntetyk 5W30 ktorym nawet fabrycznie te silniki nie byly zalewane zamiast jakiejs lepszej firmy (Motul?) polsyntetyk 10W40?
Pytam z Ciekawosci bo wiem ze nie jestes pierwszy na forum ale jednym z pierwszych moich znajomych ktory robi ten manewr w starym silniku :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
tomi16v 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 78
Skąd: Złotów
Wysłany: 22 Maj 2013, 10:55   

Qzyn napisał/a:
Blood, czemu wy lejecie do tych starych silnikow drogi syntetyk 5W30 ktorym nawet fabrycznie te silniki nie byly zalewane zamiast jakiejs lepszej firmy (Motul?) polsyntetyk 10W40?
Pytam z Ciekawosci bo wiem ze nie jestes pierwszy na forum ale jednym z pierwszych moich znajomych ktory robi ten manewr w starym silniku :)


Drogi syntetyk 5w30?? Ceny od 80-120 zł a za motula 10w40 też pewnie z 120-130 trzeba lekko dać i to w sumie więcej ma z minerala niż syntetyka.

A druga kwestia co ma stary silnik? własnie dlatego że już przepracowane ma , to ja leje syntetyki, silnik po odpaleniu chodzi zaraz o niebo ciszej, a po nagrzaniu hydrualiki nie slychac.

A druga kwestia lepsze i gorsze firmy.... ja castrola akurat też nie lubie, ale 100 razy lepsze niż orlenowski szajs.

Jak się poczyta fora to jeden chwali Motula , drugi piszę że valvo , kolejny millers , kolejny motul do bani valvo też tylko purple royal itp itd.

Ja jakbym miał lać coś dobrego do wyczynu to kupiłbym tedexa wrc.
Ostatnio zmieniony przez tomi16v 22 Maj 2013, 11:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomi16v 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 78
Skąd: Złotów
Wysłany: 22 Maj 2013, 11:19   

dubel
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 22 Maj 2013, 12:42   

Tomi, mi jedynie chodzi o to, ze syntetyk ma dosc mocne wlasciwosci pluczace i starsze silniki lubia sie rozciec. Pozatym o ile sie nei myle dla naszych silnikow od nowosci byl proponowany olej polsyntetyczny.
A co do silnika - nawet nei wiedzialem ze RS ma hydraulike, myslalem ze plytki tak jak blacktop. No ale to w sumie silver jest :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22 Maj 2013, 13:35   

Qzyn, na forum nie było chyba jeszcze przypadku, by komus zaczęło ciec. A silnik uszczelniany nagarem to raczej na złom powinien iść ;)

Ja do zetora zalałem 2 razy 5w40 a teraz 5w50 i jedyne co mi cieknie, to dekiel :-P Aaa i spod miski ciekło, ale wymieniłem uszczelke i przestało :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.