Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
Autor Wiadomość
bigel 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 161
Skąd: Tczew
Wysłany: 24 Lip 2012, 18:01   [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?

witam Panowie.otóż zakupiłem silnik od Bzyq90 i potrzebuje info co do potrzebnych częsci.

mianowicie,

jaka pompa paliwa?

zawieszenie silnika od czego można dopasować?

układ wydechowy? czy podpasuje z fiesty 1.8?

czy wiązka z 1.3i będzie mogła być wykorzystana w częsci?
_________________
Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1672
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 24 Lip 2012, 19:04   Re: Swap na RS2000..co potrzeba?

bigel napisał/a:
witam Panowie.otóż zakupiłem silnik od Bzyq90 i potrzebuje info co do potrzebnych częsci.

mianowicie,

jaka pompa paliwa?

zawieszenie silnika od czego można dopasować?

układ wydechowy? czy podpasuje z fiesty 1.8?

czy wiązka z 1.3i będzie mogła być wykorzystana w częsci?


masz fieste mk3,5 tam jest pompa w standardzie 3 barowa powinna obsłużyć eresa o ile nie jest dojechana

łapa do wyduma, gadaj z Darasem/Markiem to ci doradzą co i jak, pasowało by równiez drążek reakcyjny dać.

wydech podejrzewam ze spasuje i z 1,3 kwestia zrobienia wyjścia z kolektora pod spód auta.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 24 Lip 2012, 21:29   

Pompa OK zostaje twoja, przekaznik glowny i paliwa zmiana, wydech RS1800 jest za bardzo restrykcyjny wiec zapomnij o tym i musi byc dobrze policzony na 2 a max3 puszkach o srednicy 2,25".
Wiazka wewnetrzna po za w/w nie zmienia sie, kwestia przejscia miedzy RS2000 a 1.3, lapa to juz kwestia indywidualna, bo na przykladzie pitera widac ze escortowa nie daje rady... ja bym to oparl na tulejii plywajacej z opla + lapa custom, ale do tego trzeba niestety auta na warsztacie... do tego nie dodales czy chcesz tam wspome a to tez jest niezla jazda bo zaczyna byc ciasno...
_________________

 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1109
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 24 Lip 2012, 21:29   

łape od silnika mam dopasowana, troche przerobiona z łapy od skrzyni.
wiazka z 1.3 powinna spasowac, tylko musisz dobrze kostki spiac!
pas przedni musisz troche podklepac, aby alternator sie zmiescil, oraz kielich przedni, bo moze haczyc..
łape od skrzynina sztywno, dobra sruba przykrecic! '
uklad wydechowy, tylko po przerobkach, ori nie spasuje p&p!
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3842
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Lip 2012, 09:53   

FiFa, kielich haczy bo jest spi*rdolone mocowanie łapy silnika i tyle ! I ci silnik napierda*a o kielich.
Walczę z tym od zawsze.
U mnie się zerwała cała! i nie poduszka tylko właśnie całą łapa po takim mocowaniu ;/
Trzeba to rozwiązać inaczej niż mam ja i ty.
Będę to niebawem składał na nowo i dam fotki.

Pompa paliwa daje radę.
Ja bym się bardziej martwił gdzie dać dolot bo tam nie ma miejsca.

Fordon, Na wydechu 2" też pojeździ nie przesadzaj. Idealnie było by zrobić od razu 2.25 z kwasa gięty dwa przeloty itd
ale nie jest to niezbędne a za to kosztowne tyle co zapłacił pewnie za swapa albo i więcej.
Ja do dziś jeżdżę na ori Bosalu od xr wytarganym z szopy od Mafiosa bo nie mam kasy
na inny.

bigel,
Zanim włożysz silnik owiń bandażem kolektor, bardzo pomaga a później nie będzie na to miejsca.
Z czego masz chłodnicę?
Pewnie się nie zmieści i będzie na ukos jak u FiFy, Ja podcinałem trochę pasa żeby weszła normalnie.
Ogólnie trochę gówna z tym jest.

świece wymień, sprwadz cewki
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
bigel 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 161
Skąd: Tczew
Wysłany: 27 Lip 2012, 11:07   

[/quote] bigel,
Zanim włożysz silnik owiń bandażem kolektor, bardzo pomaga a później nie będzie na to miejsca.
Z czego masz chłodnicę?
Pewnie się nie zmieści i będzie na ukos jak u FiFy, Ja podcinałem trochę pasa żeby weszła normalnie.
Ogólnie trochę gówna z tym jest.

świece wymień, sprwadz cewki[/quote]

chłodnice myslałem od diesla wrzucić.ciekawe czy da rade.
a co do bandażu to ile metrów by go potrzeba?
_________________
Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3842
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Lip 2012, 11:30   

Nie, nic nie da jest za szeroka.
Bez przeróbek podejdzie chyba tylko ori z frst inaczej możesz założyć po ukosie,
kombinować z inną,
lub użyć fleksa :)

bandaż min 10m
mi nawet 10m brakło :|
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
bigel 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 33
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 161
Skąd: Tczew
Wysłany: 27 Lip 2012, 11:46   

od czego mógłbyś chłodnice polecić w takim razie? amoże masz coś na sprzedaż?z miłą chęcia kupie ;)
_________________
Bo na śmierć to trzeba sobie zasłużyć...więc nie będe sie starał.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 34
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 27 Lip 2012, 14:51   

Piter, 2 puszki z kwasa + 2m rury + zlacze elastyczne + 7 kolan kwasnych = 850zl + spawanie na aucie, nie liczac do tego kolektora...
_________________

 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3842
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Lip 2012, 16:59   

No właśnie :rotfl:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Lip 2012, 17:54   

bigel, najlepiej z cvh ale z klima, reszta podchodzi z cieciami....

Piter, własnie problem polega na tym ze silnik jest na tyle blisko kielicha ze nie wiem jak bys poduszki nie zrobil to jest zawsze duza szansa ze przy strzalach przypierdzieli. najlepszym rozwiazenim byla by poduszka przednia jak w zetecu.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1672
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 27 Lip 2012, 18:56   

albo zrobić drązek stabilizacyjny jak miał bober w swojej rs2000T
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1109
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 27 Lip 2012, 19:17   

u mnie w sumie o kilich juz nie zachacza, troche tylko sie samo podklepało, jak mi zerwało poduszke pod skrzynia, sruba z oslony rozrzadu sie wykreciła jest blisko ale nic juz teraz nie zachacza...
Co do chlodnicy trzeba by ciac jak mowia przedmowcy, ja tego nie zrobilem chlodnica po ukosie i w sumie tez jest spoko, problemow nie ma!
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3842
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Lip 2012, 19:57   

Czyli u mnie było wyjątkowo źle zrobione bo się łapa urwała i silnik zawisł na kielichu zupełnie dodatkowo opierając się wydechem o rozpórkę. Co nie zmienia faktu że tak zawieszony silnik to złe rozwiązanie jeśli ma napie#dalać z założenia bo tak.
Dodatkowa łapa przednia to byłoby najlepsze rozwiązanie bo ciężar silnika by się lepiej rozłożył.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 28
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2425
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Lip 2012, 21:04   

przednia łapa przynajmniej w zetecu utrzymuje silnik tylko w malutkim stopniu, według Mnie głównym jej zadaniem jest zniwelowanie pracy silnika w komorze, fakt przednia łapa zrobiła by u Ciebie robotę
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 30
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2958
Skąd: Mystków
Wysłany: 27 Lip 2012, 21:20   

stab i tyle. Brat ma z mk1 dwa stabilizatory, ja mam jeden i silnik nie ma prawa sie przechylać. Sprawdza się, nie zerwało się :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3842
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Lip 2012, 22:20   

luk, Taką właśnie rolę miałaby tutaj spełniać :yes:

Peedro, daj fotkę co i jak
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Lip 2012, 09:26   

dokladnie przednia miala by za zadanie tylko trzymac silnik aby nim nie narywalo.

moze po rozmowach i pogadankach oczyscic temat i podwiesic dla potomnych.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 35
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 23 Sty 2013, 21:01   

Jestem za jak najbardziej. a co swapa na 1,7 z pumy gdzie to było ??:)
Profil Facebook
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 45
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 909
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23 Sty 2013, 22:22   

Swap na 1.7 z pumy "zoharek" http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.