Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
LeVeL 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Lip 2012, 22:38   [MK3] Problem z odpaleniem

Witam szukałem na forum...było parę tematów ale nic nie pomogło
Od jakiegoś czasu mój klekot ma problemy z odpalaniem bez względu na temperaturę silnika
.Czasem wystarczy raz zakręcić rozrusznikiem i odpala , a czasem dopiero po 5 minutowym kręceniu odpala.. Odpalić odpala zawsze.Dodam że przy odpalaniu na pych wystarczy mu dosłownie 0,5 metra.

Teraz wymieniłem świece i przewody i nic.
Jakieś rady ?
_________________



http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531
 
 
 
LeVeL 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Lip 2012, 22:30   

Wielkie dzięki za tłumy chętnych do pomocy :) na was zawsze można liczyć...


Temat do zamknięcia.Sam doszedłem co było nie tak
_________________



http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Lip 2012, 23:02   

No to byś napisał, co było nie tak :|

ps. Ja wiem, że 1.1 klekocze, ale czytając pierwszy post myślalem, że jakiegos diesla masz. I potem czytam świece, przewody i mi sie error zrobił ;/
 
 
LeVeL 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Lip 2012, 22:21   

Przewody od CPP odpadły ... Polutowałem , zabezpieczyłem i śmiga jak nowy :)
_________________



http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 19 Lip 2012, 23:46   

Czyli standard wałkowany od lat na forum,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
LeVeL 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Wysłany: 20 Lip 2012, 18:46   

przewody były pozrywane wewnątrz izolacji ...Wyszło mi to dopiero na kodach błyskowych :)
_________________



http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.