Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:30
[MK6] Silnik - cykanie, zapach spalin 1.4 TDCi
Autor Wiadomość
zegela 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: S
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: GAbi
Wiek: 38
Dołączyła: 23 Lip 2009
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Lip 2009, 19:10   [MK6] Silnik - cykanie, zapach spalin 1.4 TDCi

Witam, mam problem z moją fiesta 1.4tdci 2003 rok ,od jakiegos czasu,kiedy dałam mu troche w rure zaczęło coś cykać ,nie umiem okreslić czy jest to metal o metal czy jakis przedmuch ,w sumie nie straciła mocy,i daje do srodka mocny zapach spalin,tak że musze wyłączać nawiewy ale i tak czuć! co robic,może ktoś mi coś poradzi co to może być i ile kosztowałaby naprawa Błagam! poki co jeżdże nia,ale boje sie większej awarii ;-(
_________________
gabi :P
Ostatnio zmieniony przez trzeci 28 Lut 2010, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 23 Lip 2009, 19:31   

Mógł się poluzować kolektor wydechowy przy bloku silnika...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
koks_z_oliwy
[Usunięty]

Wysłany: 23 Lip 2009, 19:37   

znam te auto i uzytkowniczke auto miesiac i juz dobite :( tak to jest jak sie katuje auta
 
 
zegela 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: S
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: GAbi
Wiek: 38
Dołączyła: 23 Lip 2009
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Lip 2009, 19:45   

koks_z_oliwy napisał/a:
znam te auto i uzytkowniczke auto miesiac i juz dobite :( tak to jest jak sie katuje auta
a ty sie bracki nie wtrącaj,poprostu duzo jeżdże
_________________
gabi :P
 
 
 
karool
[Usunięty]

Wysłany: 29 Lip 2009, 10:43   

cześć

pozwolę sobie podłączyć się do tematu.

mam taki sam problem, z tego co poszperałem wydaje mi się ze w moim modelu 1.4tdci 06r. wysypała się uszczelka pod wtryskiem. przy włączonym silniku wydobywają się z tych okolic spaliny.

i teraz mam pytanie jaki rozmiar klucza tam jest żeby odkręcić wtrysk ?

czy może to coś innego, ma ktoś jakiś pomysł ?

objawy mam takie same jak kolega zegela. silny zapach spalin w kabinie przy włączonym nawiewie.
 
 
tomekfusion
[Usunięty]

Wysłany: 13 Wrz 2009, 22:21   

No i jak chłopaki, udało się coś zdziałać?
U mnie jest ten sam problem :| Coś syczy, ale nie mam pojęcia co.
Myślałem, że to nieszczelny układ dolotowy. Sprawdziłem i niestety to nie to.
Napiszcie proszę czy sobie poradziliscie.
 
 
BoGu
[Usunięty]

Wysłany: 23 Paź 2009, 16:39   

Jesli ktos jest zainteresowany to za wymiane uszczelek pod wtryskami i przy okazji zostala wymieniona uszczelka pod pokrywa zaworow i uszczelki kolektora ssacego zaplacilem dzisiaj 300zl (robocizna 250 wtryski i 50zl uszczelka) oczywiscie wszystkie czesci kupowalem osobiscie
podkladka pod wtrysk 4x6zl w serwisie forda w lodzi
uszczelka pod pokrywe zaworow 35zl (reinz) uszczelka i oringi kupione w sklepie z czesciami do francuza bo w zadnym fordoski nie posiadali od reki
oringi kolektora ssacego 4x 11zl
laczny koszt naprawy wyniosl 403zl

Brak zapachu spalin w kabinie BEZCENNE :luzik:
 
 
egdo 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Classic
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 39
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 11
Skąd: Konin
Wysłany: 31 Paź 2009, 18:43   

niestety jestem w tej samej sytuacji, silnik ma przekulane 190 tyś. Jest posykiwanie, smród spalin w kabinie i do tego silnik jest ulany od wtrysków do miski olejowej :/ Wystarczy zmienić uszczelnienie pod wtryskami, ale przy okazji przy moim przebiegu będą sprawdzone jeszcze wtryski( 20 zł za sztukę) plus ewentualna regeneracja (130-150 zł za sztukę) i 150 robota. Mam nadzieję że zamknę się w 500 stówach.
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 31 Paź 2009, 20:20   

jak przelewy wyszly? daj znac
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
karool
[Usunięty]

Wysłany: 31 Paź 2009, 22:10   

ja nadal z tym walczę, w serwisie forda w Warszawie zaśpiewali mi za naprawę 1100zł tak więc podziękowałem :yyy: (chcą wymienić pół silnika) w kolejnym 1300zł. ahh ta kochana stolica. :devil:



mam pytanie dotyczące tych oringów czy to jest numer 6L004 pokazany na schemacie, czy coś innego ?
 
 
BoGu
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lis 2009, 03:15   

karool napisał/a:
ja nadal z tym walczę, w serwisie forda w Warszawie zaśpiewali mi za naprawę 1100zł tak więc podziękowałem :yyy: (chcą wymienić pół silnika) w kolejnym 1300zł. ahh ta kochana stolica. :devil:

[url=http://img257.images....th.jpg]Obrazek[/URL]

mam pytanie dotyczące tych oringów czy to jest numer 6L004 pokazany na schemacie, czy coś innego ?


Mi w serwisie forda w Łodzi kosztorys wykazal 1600zl za uszczelnienie wtryskiwaczy i zalecane prace podczas takowej naprawy + ewentualnie kolejne 500zl za waz paliwowy.
Poszukaj w W-wa kogos kto zajmuje sie wtryskami i odrazu powiedz ze chodzi Ci o uszczelnienie kompresji wtryskow lub inaczej wymiane podkladek pod wtryskami. Zalecam dokladne wytlumaczenie mechanika ja bylem u 3 wszyscy odsylali gdzie indziej jak uslyszeli ze silnik na pompowtryskiwaczach.


Co do oringow to wydaje mi sie ze to wlasnie sa te w serwisie 17zl szt. na zamowienie. Osobiscie kupowalem w sklepie :devil:
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 1 Lis 2009, 09:00   

ta czesc co pokazales zwie sie 1471 Y 2S6Q 6L004 AA
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
karool
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2009, 15:23   

czesc

wiem ze to tak się dokładnie nazywa.
pytałem tylko czy to ta cześć co podał BoGu ?

jak bee miał dzień wolny zabieram się do tego samemu. z tego co poczytałem nie jest to strasznie skomplikowane.

co o tym sądzicie ?
 
 
seba1983 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: FX
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Sebastian
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 17
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11 Lis 2009, 16:09   

Pozwolę sobie odnowić temat choć założyłem już osobny, gdzie oprócz Aso w Gdańsku można wymienić te uszczelki objawy dokładnie takie same jak opisała Zegela.
Po otwrciu maski widac wydostajace sie spaliny gdzies pod obudową filtra powietrza.

karool widzę że sam się do tego zabierasz może byś napisał ewentualnie jaki narzedzia potrzebne i jak się do tego zabrać. Będe wdzięczny

[ Dodano: Czw Lis 12, 2009 20:02 ]
Ludzie poratujcie mnie !!!!
Potwierdziło się że trzeba uszczelninia pod wtryskiwaczami ( typowa usterka tych silników) wymienić a ASO zażadali ok. 1200 zł !!!!!! masakra !!!!!! (a te oringi są po ok. 10 zł za sztuke )
Chcą przy okazji wymienić pół silnika tłumacząc się że tylko wtedy dadzą gwarancję na robotę, są tam ponoć "jednorazowe przewody paliwowe" które trzeba wymienic przy okazji i masa innych uszczelnień.
Z tego co czytałem tutaj to można wymienić tylko same uszczelnienia, jakby ktoś dał namiar gdzie w 3-city to zrobić super by było.
_________________

 
 
 
karool
[Usunięty]

Wysłany: 12 Lis 2009, 22:34   

Cześć.

Ok. jak tylko przebrnę przez to opisze co i jak robiłem.
mogę dodatkowo wrzucić z Ford ETIS instrukcje demontażu i montażu poszczególnych elementów, jedyna wada to ze jest w języku angielskim choć załączone są także obrazki.

co do ceny serwisów to jest to trochę niedorzeczne takie kwoty za takie głupoty.
dla mnie także zaproponowano wymianę przewodów itd. nikt nie da mi gwarancji jak zmienia tylko w jednym.
swoją drogą zastanawiałem się nad tym dlaczego Ford nie robi tego jako akcja serwisowa skoro jest to nagminna bolączka TDCI.

ps.
co do potrzebnych narzędzi to jedynym "dziwnym" przyrządem jest klucz dynamometryczny do dokręcenia wtrysków.
 
 
unknown20 

Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Lis 2009, 21:00   

BoGu z jakiego warsztatu w łodzi korzystales?

pozdrawiam
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27 Lis 2009, 23:10   

seba1983, podobno zaklad ktory zajmuje sie wtryskami jest w Gdyni w dzielnicy Dzialki lesne, ale nie znam dokladnego adresu. Postaram sie jutro zdobyc. chyba ze juz sobie poradziles;]

edit//
ok jak cos to znalazlem, nie moglem sobie przypomniec ulicy:D:
http://www.zumi.pl/103881...ynia,firma.html
http://katalog.pf.pl/Gdyn...P0R10A-m18.html --- tutaj jest jeszcze nr tel do nich, mozna przekrecic i sie zapytac, nie trzeba jechac;]
ale podobno bardzo dobry i stosunkowo niedrogi zaklad;]
 
 
 
BoGu
[Usunięty]

Wysłany: 4 Gru 2009, 02:44   

unknown20, kurcze wypadlo mi z glowy albo przyjacielska albo kowalszczyzna
 
 
zegela 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: S
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: GAbi
Wiek: 38
Dołączyła: 23 Lip 2009
Posty: 14
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Sty 2010, 23:37   karool potrzebne instrukcje

karool napisał/a:
Cześć.

Ok. jak tylko przebrnę przez to opisze co i jak robiłem.
mogę dodatkowo wrzucić z Ford ETIS instrukcje demontażu i montażu poszczególnych elementów, jedyna wada to ze jest w języku angielskim choć załączone są także obrazki.

co do ceny serwisów to jest to trochę niedorzeczne takie kwoty za takie głupoty.
dla mnie także zaproponowano wymianę przewodów itd. nikt nie da mi gwarancji jak zmienia tylko w jednym.
swoją drogą zastanawiałem się nad tym dlaczego Ford nie robi tego jako akcja serwisowa skoro jest to nagminna bolączka TDCI.

ps.
co do potrzebnych narzędzi to jedynym "dziwnym" przyrządem jest klucz dynamometryczny do dokręcenia wtrysków.



Jakbys mógł wrzuć te instrukcje,będe bardzo wdzięczna :P
pozdrawiam :P

[ Dodano: Nie Sty 31, 2010 21:10 ]
wymieniłam uszczelke pod wtryskiem, przewód paliwowy kupiony niepotrzebnie ,aczkolwiek musialam wymienic jeden z przewodow przelewowych powrotnych,bo urwała sie koncówka przy ściąganiu,poza tym pięknie chodzi silnik nic nie cyka, zapach spalin w kabinie? brak!!!!!:PPP

mam za to nowy problem,podczas mrozow nie moglam odpalic auta,wymienilam swiece zarowe na nowe i dalej mam ten sam problem,po podpompowaniu paliwa pompka reczna odpala za pierwszym razem,czyli zapowietrza mi sie uklad paliwowy,jaka jest przyczyna?
_________________
gabi :P
 
 
 
tomasz1982 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 42
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 42
Skąd: Białystok
Wysłany: 28 Lut 2010, 21:08   

u mnie tak jakby cos też delikatnie cykało, ale może to dlatego, że jestem przewrażliwiony, spalin nie czuć, tylko co najwyżej zapach z nawiewów po zimie taki dziwny, pewnie troche wilgoci nagromadzilo sie. W związku z tym mam pytanie:

Czy taki zbieg wymiany tych elemntów jest priorytetem??
Zaplanowałem wymiane rozrządu przy 150tyś i nie wiem co najpierw zrobić. Czy rozrząd czy te uszczelki jeśli zaczyna cos cykać?? Rozrząd teoretycznie można przełożyć bo wymienia się co 240.
W ASO zaśpiewano za rozrząd:
> 1. zestaw rozrządu 459,94 pln brutto
> 2. wymiana rozrządu 239,12 pln brutto
Dobra cena??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.