Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: dlawienie

[MK3] Dławienie w dziwnych sytuacjach
Autor Wiadomość
clipper 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 31
Skąd: Gostyń
Wysłany: 23 Maj 2012, 11:27   [MK3] Dławienie w dziwnych sytuacjach

Witam, mam taki problem z moja 'fiona' otóż auto jeździ na gazie cały czas, nie leje gazu z byle jakiego źródła, tylko LukOil i Orlen. Auto ma trochę niższą moc niż na benzynie. Problem jest wtedy gdy np przyhamuje przed progiem zwalniającym albo rondem. Dodaje mu gazu a on sie dusi i lekko hamuje silnik, puszcze gaz to idzie jak na luzie. Przełączę go w benzynę trzymając cały czas w jednej pozycji pedał gazu, to dostaje kopa. Po paruset metrach jak przełączę go w gaz jedzie ok. Ale zaczyna mi się robić to coraz częściej. Pytanie, co to może być, czy to reduktor już do wymiany, czy coś niedobrego się już dzieje z instalacją i jaki mniej więcej koszt naprawy?
Instalacja jest od 2006 roku, BRC
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Lis 2012, 19:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Maj 2012, 12:16   

A kiedy z reduktora był spuszczany syf i kiedy filtry gazu wymieniane?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
clipper 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 31
Skąd: Gostyń
Wysłany: 23 Maj 2012, 12:24   

Odkąd mam fione to osobiście nie spuszczałem syfu, możliwe że to robili jak wymieniali mi węże z gazu (rok temu, ok 20k km), a filtra chyba nie wymieniali. Gdzie te filtry się znajdują? Bo przy reduktorze nie mam filtru do gazu ciekłego. I jak się spuszcza ten syf?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Maj 2012, 12:58   

Jest wszystko na forum,,, każda instalacja jest trochę inaczej zamontowana więc nie da się prosto wytłumaczyć np. obok akumulatora.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
clipper 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 31
Skąd: Gostyń
Wysłany: 23 Maj 2012, 19:14   

Powiedz mi tylko czy przy spuszczaniu tego oleju z reduktora trzeba zakręcić butle i wypalić gaz z przewodów? czy można od razu go spuszczać?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Maj 2012, 19:37   

Nie, rozgrzewasz auto by reduktor był ciepły, gasisz silnik, odkręcasz korek na dole, czekasz jak wyleci, zakręcasz ponowie,,, tylko sobie coś podstaw bo to taka maź jest jak olej z sinika zatyranego,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
clipper 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 31
Skąd: Gostyń
Wysłany: 23 Maj 2012, 20:16   

Zrobiłem wg wskazań, silnik był ciepły ale go jeszcze rozgrzałem, reduktor się ładnie nagrzał, zgasiłem silnik, odkręciłem plastikowy korek pod reduktorem i..... I nic, nic nie leci :/ Korek też suchy, nie widać śladów żeby był tam jakiś płyn :/ I co dalej radzicie?
 
 
clipper 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 31
Skąd: Gostyń
Wysłany: 25 Maj 2012, 15:12   

No i nastał kolejny problem. Podczas dojazdu do skrzyżowania (jadąc w kolejce i ruszając o 1 auto) silnik zszedł na bardzo niskie obroty, auto zaczęło się trząść i przy próbie ruszenia zero reakcji, szybkie przełączenie w bene i jadę dalej. No i się zaczęły problemy. Na sprzęgle przy podjazdach obroty wzrosły, zaczęły falować jakby silnik krokowy padł, podczas jazdy szedł w miarę normalnie. Po przełączeniu w LPG na sprzęgle też falowały obroty ale jakoś auto jechało i zdołałem dojechać do domu. I teraz pytanie, czy silnik krokowy mógł powodować to że na LPG auto nie chciało ruszać? Czy czeka mnie podwójny koszt krokowiec+reduktor?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.