Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
23 Maj 2012, 05:25
[MK2] MK2 XR2 || dążenie do stanu fabrycznego
Autor Wiadomość
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 24 Maj 2012, 15:41   

Cytat:
Do jesiennego zlotu w Brennej MK2 służyła bez zarzutu


:D




Tak patrzałem, patrzałem i czekałem co zrobisz... I chyba za chwilę xr-ka skończy tak:



:hahaha:
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 24 Maj 2012, 16:51   

dajesz Tadek dajesz z koksem :ok: po zlocie jak się z kasą odrobię to chyba się w jakiś weekend do ciebie wybiorę oglądnąć to zezarte padło :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 24 Maj 2012, 17:11   

Peedro napisał/a:
chyba się w jakiś weekend do ciebie wybiorę oglądnąć to zezarte padło :-P


zapraszam, może zdążysz przed wywiezieniem budy do roboty :)



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My tu pitu pitu, a autko się wybebesza...


Ciąg dalszy sprawozdania;

fotek będzie sporo, czasami parę takich samych przy różnym oświetleniu co by dostrzec co autor napotkał na swojej drodze :rotfl:

krótki przegląd klapy bagażnika, niby parę pęcherzyków z zewnątrz, jakieś wgniecenia i można by to było wyprowadzic ale w zgromadzonych tajlach mam funkielnówkę-używaną klapę ocynkowaną przez poprzedniego ownera :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

jeszcze po jednej fotce od tyłu i od przodu...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

obluknięcie klapy po zdjęciu wygłuszenia/ocieplenia...

decyzja - złom. mam 2 szt w lepszym stanie



Uploaded with ImageShack.us

demontując kanapę natknąłem się na pewną dziurkę...



Uploaded with ImageShack.us

chwila grozy przy ściąganiu wygłuszenia i tapicerki z tylnych nadkoli...

na szczęście nie wyglądają źle :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

po zdjęciu wykładziny oczy me ujrzały...

oryginalne wygłuszenia w stanie dziewiczym :9:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

zachowała się nawet oryginalna naklejka :) MEJD IN BRAZIL :)



Uploaded with ImageShack.us

po pozbyciu sie wygłuszeń, podłoga pokazała swoje oblicze wprost z horroru :9:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

i zbliżenia do poszczególnych części podłogi...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

progi od strony wewnętrznej niby nie tragiczne a zarażone rudzielcem...



Uploaded with ImageShack.us

tu nawet dziurka wyszła (bez pomocy śrubokrętu)



Uploaded with ImageShack.us

z tej strony wcale nie jest lepiej



Uploaded with ImageShack.us

i na koniec



Uploaded with ImageShack.us






To na razie tyle. Ciąg dalszy jak zwykle nastąpi...
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Maj 2012, 22:15   

stan gorszy niż moja smerfeta
ale nie takie okazy korozji się ratuje :ok:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 25 Maj 2012, 00:04   

van napisał/a:
nie takie okazy korozji się ratuje :ok:


Pewnie! Wczoraj byłem u kolegi, który ratuje budę Capri MK3 i tak porównując to Fiesta wcale nie wygląda źle.
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 25 Maj 2012, 11:44   

tadzias, bo kaprychy mimo całej mojej sympatii do nich i swego czasu prawie kupienia jednego to już chyba na taśmie produkcyjnej rdzewiały :hahaha:
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 25 Maj 2012, 13:50   

Skfarek napisał/a:
kaprychy mimo całej mojej sympatii do nich i swego czasu prawie kupienia jednego to już chyba na taśmie produkcyjnej rdzewiały :hahaha:


:hahaha: :hahaha: :hahaha:

coś w tym jest :hihihi:
 
 
Mustang 

Model: Inne auto
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Sebastian
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Maj 2012, 00:14   

piękny klasyk powraca do życia, powodzenia i wytrwałości :ok:
Mam nadziję, że obczaję go kiedyś na żywca :-P
_________________


__Sprzedam zawieszenie gwintowane AP do mk6__
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27 Maj 2012, 00:15   

tadzias, a pas tylny masz nowy, czy będziesz docinał wstawki z blachy?
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 27 Maj 2012, 00:18   

Mustang napisał/a:
Mam nadziję, że obczaję go kiedyś na żywca :-P


przypuszczam, że dopiero po restauracji chyba że zajedziesz do Suchej Beskidzkiej :D

vegetagt napisał/a:
pas tylny masz nowy, czy będziesz docinał wstawki z blachy?


pas tylny mam już zamówiony i zakupiony, czekam aż poczta go dostarczy, gorzej z podłogą bagażnika...pewnie będzie trzeba wstawki robic ;-|
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 27 Maj 2012, 10:10   

:aaa: Skorupa powraca do życia, powodzenia <oki>
_________________

 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 27 Maj 2012, 13:40   

tadzias, a może patent, o którym opowiadali wczoraj na spocie FEFKu? buda do gołego i chlup do wanny z cynkiem! :V:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 27 Maj 2012, 17:43   

swoją drogą ciekawe ile by kosztowało coś takiego :ok:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 27 Maj 2012, 19:42   

bidżej napisał/a:
tadzias, a może patent, o którym opowiadali wczoraj na spocie FEFKu? buda do gołego i chlup do wanny z cynkiem! :V:


słyszałem o tym ale koszta... zbyt wysokie...

może bym się szarpnął gdybym był w posiadaniu Camaro pierwszej generacji, Mustanga czy Cuda :)


Intense napisał/a:
swoją drogą ciekawe ile by kosztowało coś takiego


dużo, bardzo dużo
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 27 Maj 2012, 20:12   

tadzias, oni to robili z escortem, chyba mk7 :P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27 Maj 2012, 20:23   

łał, to wanna z cynkiem też istnieje? :-) Słyszałem kiedyś o wannie z kwasem ( chyba fosforowym? ) który wyżerał calusienką rdze, a blache zostawiał :)
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 27 Maj 2012, 20:39   

no w cynkowniach cynkuje się w wannach :P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Mustang 

Model: Inne auto
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Sebastian
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Maj 2012, 23:01   

vegetagt napisał/a:
Słyszałem kiedyś o wannie z kwasem ( chyba fosforowym? ) który wyżerał calusienką rdze, a blache zostawiał


pytanie co by w tym przypadku zostało z fiesty :hahaha:
_________________


__Sprzedam zawieszenie gwintowane AP do mk6__
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 28 Maj 2012, 07:48   

plastiki! :D
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 28 Maj 2012, 11:05   

http://ktl.pl/technologia-3/kataforeza-23

Mają troche za małą wannę -- jest to lepsze od ocynku ... ale czy widzieliście , że ocynkowane auta też gniją ;-) Zostały już dawno zdziesiątkowane - różne Audi 80 , 100 , Tipo itp.... A Fordy miały kataforezę -- Capri gniło z nieco innego powodu (brak zabezpieczenia spodu -- tylko sam lakier a tylko w nadkolach natryskowe gumy ;-) No i od traktowania mocno sportowego .... + mało fachowych napraw - z zupełnie tego samego powodu co pierwsze Fiesty :-) ) W sumie i tak Capri sporo do dzis przetrwało i jest ich dzis raczej wiecej niz porządnych Fiest Mk1

http://files.capri.pl/lib...974-01/19.l.jpg

Tutaj widać jak jedzie do wanny -- niestety lata robią swoje -- Fiesty też miały kataforezę -- ale gdy się z którymś miejscu zedrze do gołego no to juz upa zbita....


pare miesiecy temu oglądając megafabryki zauważyłem , że w ten sposób zabezpieczają Audi R8. Moze ocynk słabo się przyjmuje na aluminium ?


A co do Fiesty to strasznie zgnita ta podłoga -- aż się boję co z tego wyjdzie ....
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.