Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
23 Maj 2012, 05:25
[MK2] MK2 XR2 || dążenie do stanu fabrycznego
Autor Wiadomość
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 17 Maj 2012, 17:07   [MK2] MK2 XR2 || dążenie do stanu fabrycznego

1. NICK: tadzias
2. IMIĘ: Tadeusz
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: XR2
5. ROCZNIK: 1987
6. SILNIK: 1.6 CVH na gaźniku Weber TLDM
7. OPIS AUTA:

Większośc użytkowników forum ją zna, gdyż była już pokazywana światu ale po jakimś czasie temat został domknięty i skasowany ze względu na plany złomowania.
Na szczęście się one zmieniły i ikserka wraca do gry :)

Dla niewtajemniczonych krótka historia pod tytułem "jak to się stało, że to padło trafiło w moje ręce", a mianowicie:

Jak to parę osób pamięta parę lat temu byłem w posiadaniu MK1, miałem do niej wielkie plany jak to większośc młodzieży przedstawiająca swoje babcie pierwszej generacji na forum. Życie je zweryfikowało i przez moje zaniedbanie na Fiestę trafił wyrok złomu. Koniec końców się tak nie stało, ponieważ klubowi koledzy zabrali ją na reanimację ale to całkiem inna historia :)
Po zbyciu staruszki szukałem czegoś na zastępstwo, oczywiście z gamy roczników Fiesty MK1-MK2 i tak pewnego dnia dzięki koledze Intelowi dostałem cynk, że w Tarnowie stoi na sprzedaż w miarę oryginalna Fiesta MK2 XR2 w stanie nienagannym. Z zewnątrz jedynie tylny zderzak był do malowania po tym jak właścicielce ktoś wjechał w tył auta. Zderzak był wymieniony lecz nie pod kolor dlatego lakierowanie zostało zlecone klubowemu koledze z branży lakierniczej kostek88wjcz. Cóż... Chwila zastanowienia, następnie wizja lokalna auta na kanale z Laskoszem i Intelem, jazda próbna i 26.04.2010 samochód był już w moim posiadaniu. Mogę jeszcze napomknąc, że godzina zakupu dośc szalona bo 3:15 rano :)
Powrót do domu prentki ze względu na elastyczny silniczek ikserki, prowadzenie znakomite, w zawieszeniu nic nie stukało, nic nie pukało, na twardym zawieszeniu auto bardzo dobrze pokonywało zakręty, a amortyzatory świetnie tłumiły każdą nierównośc.
Do MK2 dostałem w bonusie sporo części, łącznie z kompletem oryginalnych ikserkowych stalówek z oryginalnymi kołpakami do nich (dla nieobeznanych - pasują tylko pod ten wzór felgi).
Na czas ówczesny byłem bardzo zadowolony z zakupu, samochód był ekonomiczny dzięki instalacji LPG co było bardzo ważne dla mnie jako "studenta" :-) Oczywiście było też czym depnąc w razie potrzeby.
XR2 posiadała parę braków w wyposażeniu dlatego sukcesywnie starałem się je uzupełnic, od darasa84 zanabyłem oryginalną zapasówkę do MK2 XR2 w rewelacyjnym stanie z oryginalnymi ciężarkami FORD, okutą oponą Pirelli P6 :) Ale to nie koniec bo do tego doszły jeszcze oryginalne reflektory dalekosiężne Carello z fabrycznymi "łapami" Forda dedykowanymi do emkadwa ikserdwa, oczywiście w stanie znakomitym :)
Od kolegi Piesek zdobyłem 2 komplety białych kierunków co wg mnie poprawiło stylistykę z zewnątrz tym samym demontując stare i tak nieoryginalne pomarańczowe kierunkowskazy no name.
Do zewnętrznej prezencji samochodu brakowało mi jeszcze oryginalnych 13-calowych "durszlaków" Forda 6JE32 montowanych na taśmie produkcyjnej Forda w Walencji... Przypadkiem jednak buszując po allegro, pewnego dnia natrafiłem na takowe w słusznej cenie lecz w stanie wołającym o reanimację. Jak się potem okazało 2 felgi były wyprodukowane w roku 86, a pozostałe 2 w 82. Ten zabieg zleciłem naszemu klubowemu koledze MikeB4, efekt możecie zobaczyc na fotkach poniżej. Przy renowacji okazało się, że jedna z felg jest w stanie masakrycznym i nadaje się tylko na zapas, na szczęście mike miał na zbyciu jedną prostą co uratowało sprawę. Do durszli dostałem również oryginalne fordowskie dekielki polakierowane pod kolor.
Na aluski zostały nawinięte oponki w jedynym słusznym rozmiarze, czyli 185/60/13 ale znalezienie ich nie należało do łatwizny. Jak w przypadku felg, znalazłem je na allegro w stanie nieużywanym wyprodukowane w 4 tygodniu 2009 roku. Sa to opony Barum Brillantis, wiem że to nic konkretnego ale jak to w znanym powiedzeniu "jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma" :)
Kolejnym zabiegiem była wymiana silnika, ówczesny miał sporo przebiegu na instalacji lpg i nie pracował jak należy dlatego jego miejsce zajęła taka sama jednostka 1.6 CVH znana z mojej poprzedniej Fiesty, a zakupiona od Darasa84 dobrych parę lat temu jako najzdrowsze widziane CVH na dwugardzielowym gaźniku Webera z wodnym ssaniem.
Swapem zajął się Laskosz tak jak w przypadku MK1 i mimo, że nie był to jakiś skomplikowany zabieg, zrobił kawał dobrej roboty.
Usunięte serce zabrał luki do swojej czerwonej rakiety gdzie posłużył mu za dawcę na swapa.
Mając już nowy-stary silnik, który nigdy w życiu nie wachał gazu postanowiłem zdemontowac instalację LPG, i tak też zrobiłem.
Na tym etapie zmian, efekt był zadowalający zarówno wizualnie jak i mechanicznie ale problemem bym rdzawy rudzielec wydobywający się tu i tam.
Do jesiennego zlotu w Brennej MK2 służyła bez zarzutu lecz korozja coraz bardziej dawała się we znaki (tutaj sprecyzuję, że samochód kupiłem bez konserwacji podwozia), co więcej duża ilośc zlotowiczów to dostrzegała. Chodziła nawet pogłoska, że jeśli się stanie koło tadziasowej ikserki to usłyszec można chałaśliwe "chrupanie" :rotfl:
Podczas jesiennego zlotu klubowy kolega pufcio zrobił XR2 sesję fotograficzną dzięki czemu zdobyła 2 miejsce podczas konkursu zdjęc tym samym dostając do kalendarza FKP na rok 2011. Nie ukrywam, było to spore wyróżnienie ale mimo to ze względu na chwilową słabośc postanowiłem zbyc auto złomiarzowi.
Na szczęście do transakcji nie doszło.
Po zmianie silnika okazało się, że ówczesny tłumik jest dziurawy jak ser szwajcarski... Jedynym lekarstwem był zakup nowego, a co za tym szło wymiana całego od dwururki począwszy...
Szczęśliwie jednak zdołałem "dopaśc" Bosala do MK2XR2 nie wymagającego żadnych przeróbek za szaloną cenę 440zł... Jak na złośc tydzień po montażu kupiłem drugi na zapas za cenę 149zł ;/
Po ostatniej naprawie auto jeździło jeszcze chwilę ale przeglądu już nie przeszło dlatego
Fiesta została "upchnięta" do ciepłego garażu gdzie przestała cały rok.
W międzyczasie poszukiwałem do niej wszelkiego rodzaju tajli, przede wszystkim oryginalnych, natrafiłem na kilkanaście okazji na allegro, przeglądałem różnorakie oferty na forum, niejednokrotnie jechałem kilkaset kilometrów do ludzi, którzy pozbywali się swoich emkadwa za śmieszne pieniądze, zwożąc nieraz do garażu sterty części do ikserki.
Obecnie jest ich tyle, że składuję je w jednym osobnym pomieszczeniu :-P
Decyzja co do niezłomowania Fiesty zapadła dzięki paru osobom i ich namowom. Aktualnie MK2 jest w trakcie przygotowywania do resto, posiada opinię od rzeczoznawcy stwierdzającą "szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji" (dla laików - opinia o zabytkowości pojazdu).
Samochód zamierzam doprowadzic do stanu jak najbardziej zbliżonego do oryginału zdając sobie sprawę, że jest to długotrwały proces przy czym niebywale kosztowny ale do odważnych świat należy! :)
Temat na pewno będzie się rozwijał dlatego prośba do modów - Nie kasowac!


To tak z grubsza o historii, wszystkie wykonane prace zostaną opisane na bieżąco i będą udokumentowane zdjęciami.





8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: zmiana starych pomarańczowych popękanych kierunkowskazów na nowe białe, zmiana kół na oryginalne durszlaki Ford 13' 6J ET32, montaż halogenów dalekosiężnych Carello
b. mechaniczne: przekładka silnika, wymiana całego tłumika
c. audio: montaż radia Ford z epoki
d. inne: płócienne dywaniki FKP :)

9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: ogarnięcie blachy, nowy lakier z palety takiej jak w oryginale
b. mechaniczne: ogarnięcie silnika (wycieki itp)
c. audio: od podstaw ale w klimacie youngtimera
d. inne: obszycie podartej tapicerki foteli

10. FOTKI AUTA :

w dniu zakupu



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


RSy + ori dekielki



Uploaded with ImageShack.us


durszlaki + ori dekielki



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

ori kołpaczki z epoki + stal do nich



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Fotki na tydzień przed opinią



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony przez tadzias 25 Maj 2012, 00:55, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 17 Maj 2012, 18:08   

tadzias napisał/a:
Chodziła nawet pogłoska, że jeśli się stanie koło tadziasowej ikserki to usłyszec można chałaśliwe "chrupanie" :rotfl:


Jaka pogłoska :rotfl: najprawdziwsza prawda :ok: tudzież oczywista oczywistość :rotfl:

Kibicuje projektowi ;) o czym zresztą dobrze wiesz :ok:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 17 Maj 2012, 18:11   

kurna tadzias takie fajne wozy ma że nie daje mi wyboru i muszę się do Ciebie wybrać na spociwo :D również trzymam kciuki za staruszka :ok:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 17 Maj 2012, 18:14   

Intense napisał/a:
muszę się do Ciebie wybrać na spociwo :D



zapraszam :D
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 17 Maj 2012, 21:33   

Powodzenia i wytrwałości życzę :ok:
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 17 Maj 2012, 22:08   

Wiedziałem :P Siedział przez rok cicho żeby z czymś wyjść potem :) Tadzias powodzenia! :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
hanysek 
Arbuzowy artysta FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2008
Posty: 861
Skąd: Kalety
Wysłany: 17 Maj 2012, 22:15   

dosz rada synek :D som miolech MK2 i se chwolilech do poki nie padnol silnik... :rotfl: :2xf:
_________________
Była Mk2 1,1 Czerwono
Była Chianti 1,3 skasowano
Jest XR2i Czarno Perła
Turbo było ale sie zmyło :(
dawaj czadu! ale nie siebie!
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 17 Maj 2012, 22:27   

hubi_2006 napisał/a:
Powodzenia i wytrwałości życzę :ok:


dzięki hubi :)




A teraz coś z cyklu "rozkładówka" ale na pierwszy rzut dwie pamiątkowe fotki

ostatnie przepalanie



Uploaded with ImageShack.us

pamiątkowe zdjęcie ze starszym bratem



Uploaded with ImageShack.us



zaczynamy rozbiórkę! na pierwszy rzut maska i zderzak



Uploaded with ImageShack.us


łączenie lewego błotnika z pasem przednim nie wygląda najzdrowiej



Uploaded with ImageShack.us

to samo tyczy się krawędzi, na której spoczywa zamknięta maska



Uploaded with ImageShack.us


a oto co się kryje przy ikserkowym kielichu



Uploaded with ImageShack.us


górną częśc pasa przedniego zaatakowały rude plamki znanego pochodzenia



Uploaded with ImageShack.us


po drugiej stronie przy kielichu również brązowo



Uploaded with ImageShack.us


jak widac łączenie jest skorodowane ale jeszcze się tzryma



Uploaded with ImageShack.us

a oto co się schowało za zderzakiem



Uploaded with ImageShack.us

nie mówiąc o tym co kryje przednie poszerzenie :9:



Uploaded with ImageShack.us

dolna częśc łączenia lewego błotnika z pasem przednim na oko nie wygląda najgorzej ale zapewne po rozłączeniu ukaże się rudzielec



Uploaded with ImageShack.us

tutaj spodziewałem się, że od wewnątrz lewego nadkola nie będzie, a tu psikus...



Uploaded with ImageShack.us

a oto czym się szczycą lewe drzwi



Uploaded with ImageShack.us

nie wspominając o podłodze pod nogami kierowcy



Uploaded with ImageShack.us

prawa strona pasa przedniego w ciut lepszym stanie ale bez szału



Uploaded with ImageShack.us

a tutaj widzimy centralną częśc pasa przedniego



Uploaded with ImageShack.us

i znowu łączenie górnej części pasa przedniego z błotnikiem, tym razem z prawym



Uploaded with ImageShack.us

tu widzimy jak się ma zdemontowana maska, która wyląduje na szrocie - rdza, pęknięcia, pęcherze itp



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

tu widzimy jak się zachowały poszczgólne odcinki lewego progu



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


częśc centralna podwozia z widocznymi ogniskami rdzy



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




na dzień dzisiejszy to tyle, ciąg dalszy w najbliższym czasie :)
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 17 Maj 2012, 22:57   

Chyba lepiej jak byś pokazał co dobre :D
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 17 Maj 2012, 23:00   

jest tam jeszcze nie zgnite lewe nadkole na jednym ze zdjęc :-P


chyba starczy jak na fieste, w dodatku mk2 :rotfl:
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 17 Maj 2012, 23:21   

Tylko rozebrać auto do goła, wyczyścić ewentualnie wypiaskować (choć pewnie znikło by nawet ta blacha co jeszcze została) co sie da uratować a czego nie to wymienić, niby pare słów a roboty była by masakra :rotfl:
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 17 Maj 2012, 23:59   

Bezimienny napisał/a:
Tylko rozebrać auto do goła, wyczyścić ewentualnie wypiaskować (choć pewnie znikło by nawet ta blacha co jeszcze została) co sie da uratować a czego nie to wymienić, niby pare słów a roboty była by masakra :rotfl:



Liczę sie z tym, że większośc elementów karoserii będzie trzeba wymienic na nowe i nawet biore pod uwage, że po piaskowaniu może zostac sama rama ale czas wszystko pokaże.
Wiele części blaszanych już zgromadziłem więc w przypadku takiej kolei losu tylko ta opcja jest najrozsądniejsza. Wiem jedno - ta XRka nie pójdzie na żyletki.
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18 Maj 2012, 00:11   

tadzias, trzymam kciuki :) . Na ostatniej fotce widze problem podobny do mojego. Też będe musiał powalczyć z przynajmniej jedną podłużnicą w tym roku :)
 
 
markos2101 


Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 106
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 18 Maj 2012, 07:22   

vegetagt napisał/a:
powalczyć z przynajmniej jedną podłużnicą


ja sobie życzę fotorelację z walki bo mam obie do wymiany i nie wiem jak się za to zabrać ;)
_________________
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 18 Maj 2012, 10:59   

Graty zapału, będę kibicował projektowi :ok: Opinię masz, po remoncie blacharki będziesz występował z dalszymi działaniami o przyznanie statusu historyka (żółte tablice itp.)?
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 18 Maj 2012, 13:47   

markos2101 napisał/a:
ja sobie życzę fotorelację z walki bo mam obie do wymiany i nie wiem jak się za to zabrać


z czasem znajdziesz tu to co Cię interesuje, na chwilę obecną walka z rozbieraniem auta


Skfarek napisał/a:
Opinię masz, po remoncie blacharki będziesz występował z dalszymi działaniami o przyznanie statusu historyka (żółte tablice itp.)?


Szczerze? Nie wiem. Jest to dośc daleka przyszłośc. Teraz czas się skupic na celach nieodległych.
Na pewno będę dążył do osiągnięcia minimum 85% oryginalności XRki.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------


no to jedziem dalej z relacją;


dalsza rozbiórka pokazała, że spodziewany wynik wcale nie musi okazac się taki oczywisty..

po zdjęciu lewej tylnej poszerzki, mym oczom ukazał się taki widok




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

http://imageshack.us/phot.../dsc03750x.jpg/


tutaj widac kawałek podłogi bagażnika od spodu



Uploaded with ImageShack.us

przy okazji dostrzegłem wady lakieru (widoczna popękana struktura)



Uploaded with ImageShack.us


kolejnym etapem było zdjęcie poszerzek z prawej strony, zabrałem się więc od przodu i tu również bardzo miła niespodzianka :)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

a oto co nie dopuściło do rozległej korozji wewnątrz (kawałek ochronnego plastiku)



Uploaded with ImageShack.us


niestety kielichów od spodu nic nie ochraniało ;-(



Uploaded with ImageShack.us

po chwili z rozbiórką przeszedłem do ostatniego błotnika, który z pozoru wyglądał całkiem nieźle



Uploaded with ImageShack.us

ale pod plastikiem ukazał się obraz Sodomy i Gomory...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


a oto co się posypało w chwili demontażu



Uploaded with ImageShack.us

a na koniec jeszcze troche rudego prochu



Uploaded with ImageShack.us

i przeglaąd prawego progu po zdjęciu plastiku



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


na smaczek fotka krawędzi prawych drzwi oraz prawego przedniego błotnika



Uploaded with ImageShack.us

po demontażu zderzaka i poszerzki, pas tylny ukazał swoje piękno...albo raczej obleche
:edi:



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

na tym etapie pozostał jeszcze tylko szybki przegląd tylnej części podwozia (dokładniejsza fotorelacja po zrzuceniu silnika i zawieszenia)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us






to by było tyle na dziś



C.D.N.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 18 Maj 2012, 19:07   

Tylko się pytam po grzyb pełne obrazki dajesz, nie możesz miniaturek, przecież nawet na szybkim łączu *** można dostać jak się to ładuje,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 18 Maj 2012, 19:30   

Nie chcę ci załamywać, ale kupa roboty przed tobą. Broń cie od maty i żywicy. Bo na wiocha pl trafi fiesta :cojest:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 18 Maj 2012, 21:14   

Cytat:

Nie chcę ci załamywać, ale kupa roboty przed tobą.


Noo tadzias, ale kupa ... Nie wygląda to ciekawie ;-| czekam na kolejny up progress
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 19 Maj 2012, 01:29   

Marcinowaty napisał/a:
Nie chcę ci załamywać, ale kupa roboty przed tobą. Broń cie od maty i żywicy. Bo na wiocha pl trafi fiesta :cojest:


Jak się tadziasowi zachce, to wyjaśni co i jak :-P O matę i żywicę możesz być spokojny, ma być kompleksowo, a nie dla zabawy.

A w Brennej mówiłem że chrupie! i nie myliłem się :hahaha:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.