Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:18
[MK5] Nie podaje paliwa na wtrysk 1.8D Bosh
Autor Wiadomość
mccn 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: P-Z
Wysłany: 10 Maj 2012, 11:29   [MK5] Nie podaje paliwa na wtrysk 1.8D Bosh

Dzień dobry wszystkim... jako że ostatnio zakupiłem Couriera długo chechłającego jak wiadomo jest kilka prosty powodów dla których tak się dzieje lecz nie w tym egzemplarzu :D


Sprawdziłem szczelnośc układu paliwowego świece i inne pierdoły ale silnik nadal pali ciężko... tzn nie tyle ciężko co nie dostaje paliwa...

Zrobiłem dla testu pewne doświadczenie rano silnik zimny odstany układ paliwowy szczelny! oczywiście temperaturę mamy już ok 20 stopni więc mrozy nie przeszkadzają... Odkręciłem z wtryskiwaczy przewody zasilające poprosiłem brata aby zakręcił silnikiem i co ? no nic paliwa nie podaje dopiero po ok 8 obrotach silnika zaczyna podawać paliwo i silnik odpala...

jest to dziwne... Może coś w pompie odcina paliwo ? czy te silniki miały immobiliser ?

Może już ktoś z takim problemem miał odczynienia ?

Dodam że wtryski są w bdb stanie ciśnienie na tłokach również auto ma 190 tysi przebiegu udokumentowane...

Podczas całodziennej eksploatacji też trzeba dość długo kręcić ok 3-5 obrotów silnika... Czasami pali na dotyk ale to bardzo rzadko ...

Ja już nie mam pomysłów więc liczę na sugestię kogoś obeznanego w temacie...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Maj 2012, 14:25   

mccn napisał/a:
Może coś w pompie odcina paliwo
Zaworek,,, w końcu jakoś silnik trzeba zgasić,,, sprawdź jego podłączenie, powinno być pewne 12V po włączeniu zapłonu.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mccn 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: P-Z
Wysłany: 10 Maj 2012, 19:46   

Powiedz mi gdzie dokładnie ten zaworek jest ? nad przewodami wtrysku paliwa ?

Czy z boku pompy ? od przodu ?

Bo od przodu pompy jest jakiś czujnik który działa na zasadzie elektromagnesu jak załączam zapłon to on się wysuwa czy coś takiego... ale napięcie na nim jest chwilowo i raz miernik pokaże 6 V a raz 3 V

Mam jeszcze sierre z 92 roku z 1.8 TD i ona zaworek zamykający paliwo ma bezpośrednio nad przewodami wysokiego ciśnienia na wtrysk...

A u mnie to miejsce jest zakryte jakąś kopułką i teraz nie wiem gdzie dokładnie jest ten zaworek aby go sprawdzić...

jak silnik fest gorący to pali w miarę dobrze po 2 obrotach silnika...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Maj 2012, 19:50   

mccn napisał/a:
Bo od przodu pompy jest jakiś czujnik który działa na zasadzie elektromagnesu jak załączam zapłon to on się wysuwa czy coś takiego... ale napięcie na nim jest chwilowo i raz miernik pokaże 6 V a raz 3 V
I to jest chyba to, ale niech ktoś potwierdzi, nie siedzę w ropniakach,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mccn 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: P-Z
Wysłany: 10 Maj 2012, 19:56   

No ja właśnie nie jestem pewien poczekam aż ktoś obcykany napisze o ile takowy będzie tu na forum ;)
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 10 Maj 2012, 21:46   

jak masz czymś przykryte tzn że masz immo, wywalenie tego nie jest trudne ale też nie za proste

ja bym na twoim miejscu podjechał do pompiarza by sprawdził pompę skoro mówisz ze reszta ok, niektórzy starej daty mają takie fajne przyrządy i sprawdzają bez demontażu
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
mccn 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: P-Z
Wysłany: 11 Maj 2012, 15:57   

Ale ja nie wiem czy mam immobiliser bo nie mam ani pilota ani centralnego zamka itp. Więc skąd tam immobiliser ?

Coś ewidentnie blokuje paliwo tylko nie wiadomo jeszcze co to może być ...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Maj 2012, 17:30   

mccn napisał/a:
Ale ja nie wiem czy mam immobiliser bo nie mam ani pilota ani centralnego zamka itp.
Jedno z drugim czy trzecim nic wspólnego,,, jak wyjmiesz kluczyk to mruga Ci coś gdzieś na desce?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mccn 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: P-Z
Wysłany: 11 Maj 2012, 21:45   

Jak wyciągnę kluczyk to mruga czerwona dioda na desce ...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 11 Maj 2012, 22:59   

No to masz immo bo kontrolka właśnie od niego działa (że jest aktywny)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 11 Maj 2012, 23:09   

możesz już mieć po prostu pompe na wymarciu :)
_________________
 
 
 
mccn 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: P-Z
Wysłany: 12 Maj 2012, 07:46   

Nie wiem czy Ty czytasz ;) co jest napisane.

Auto pali jeździ ma siłe wszystko tylko coś w pompie na start za późno otwiera paliwo dopiero po kilku obrotach silnika puszcza paliwo i auto odpala bez problemu... jak tylko dostanie paliwo od razu pyk i chodzi...
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Maj 2012, 23:30   

Sprawa podstawowa jak dlugo czekasz z przekreceniem klucza z pozycji II na pozycje III...
Bo immo czytane jest z pestki w kluczyku, przy zegarku musi zgasnac ci czerwona diora albo palic sie stale, bo jak mryga to znaczy ze jest nie rozbrojony i tu moze byc problem...
Tak moj brat wywolywal bledy immo krecac od razu bez czekania...
_________________

 
 
 
mccn 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Courier
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 7
Skąd: P-Z
Wysłany: 4 Cze 2012, 09:56   

Przekręcam kluczyk czekam aż się świece podgrzeją w tym momencie zgaśnie dioda od immo i odpalam ...


Może problem jest po prostu w tym zaworku samym na pompie mechanicznie już się wyeksploatował ...

Nie wiem już pomysłu nie mam ..
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Cze 2012, 14:00   

Moze byc ze elektrozawor jest uszkodzony to tez jest fakt, jest to proste i tanie w wymianach... warto tez sprawdzic miernikiem napiecie ktore idzie na niego czy po wlaczeniu zaplonu masz +12V a po cofnieciu 0V...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:32
Freeman
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 13:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.