Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 21:03
[MK2] przewody elastyczne tył
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Maj 2012, 13:28   

Jak się orientuje to problem jest jak układ po R3 zaleje się jakimś DOTem, a tak to problemów być nie powinno,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn

Wysłany: 21 Maj 2012, 13:33   

Hm, na pewno jest to w pewnym sensie przerost formy nad treścią - jak większość modyfikacji tego auta ;) I wydaje mi się, że wpierw odpuszczą tarcze, niż dot4.

Z drugiej strony, lepiej brzmi coś takiego: 'panowie, mam 80% nowego układu hamulcowego, zalanego superzaczepistym płynem dot5.1' niż 'zaszprejowałem lampy na czarno' :-)

No to teraz po zasianiu ziarenka niepewności, musze sobie policzyć, czy warto :)
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 21 Maj 2012, 13:51   

vegetagt napisał/a:
DziDzia, ponieważ cenowo wychodzi praktycznie tak samo, a temperatura wrzenia wyższa.

vegetagt napisał/a:
wydaje mi się, że wpierw odpuszczą tarcze, niż dot4.

Widzisz, sam sobie mówisz, że to nie ma sensu.. To jaki jest sens ? Nie ma.
Szprejowanie lamp na czarno przynajmniej ma jakiś sens (wizualny) (przynajmniej wg szprejującego).



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
markos2101 


Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Marek
Wiek: 37
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 106
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 21 Maj 2012, 20:54   

DziDzia napisał/a:
wg szprejującego
:rotfl:
_________________
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Maj 2012, 12:42   

JoeMix napisał/a:
R3 zaleje się jakimś DOTem

bywały takie teorie. Ale generalnie osobiście przez tyle lat się z tym nie spotkałem. W naszym kraju po prostu ludzie definiują trwałość przewodów elastycznych na wieczność a tak nie jest.

Pomijam fakt błędów ortograficznych gościa .
Węże często puchną nawet jak zmienisz sam płyn np z dot 4 na dot 4 . Wg mojej opinii połowa aut pow 10 lat powinna zostać wycofana z ruchu z powodu słabego serwisu.

Ja osobiście auta z lat 70-90 zalewam dot4 bo lepsze nie maja sensu. Prędzej smażą się klocki i płoną tarcze. Warto inwestować w klocki z przekładkami termicznymi to wiele pomaga. Np trw takie robi.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.