Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
7 Lip 2014, 16:23
[MK6] Wymiana rozrządu - 1.6 TDCI
Autor Wiadomość
bercik302 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 67
Skąd: www
Wysłany: 21 Kwi 2012, 21:39   [MK6] Wymiana rozrządu - 1.6 TDCI

witam

orientuje się ktoś przy jakim przebiegu zalecają wymianę rozrządu przy silniku 1.6 TDCI 90 km ?? mam 118 tyś
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 21 Kwi 2012, 21:57   

skoro nie był wymieniany od nowości to by sie JUŻ przydało. 6 latek to sporo
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 21 Kwi 2012, 23:18   

Stunt_Man napisał/a:
skoro nie był wymieniany od nowości to by sie JUŻ przydało. 6 latek to sporo
Sratytaty, Ford zaleca w benzynie co 120kkm lub 10 lat... W dieslu chyba jeszcze więcej km...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 22 Kwi 2012, 16:12   

Tys prowda; bo 240 km i 10 lat.Dla bezpieczenstwa wymianka przy 200.
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Kwi 2012, 22:48   

A spece mówią ze 6 lat, lub 180 tys. mój kumpel przejechał już 260 tys na jednym pasku... Wymienia rozrząd za 2 tygodnie, to się zobaczy jak to wygląda po takim dystansie.
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
Tyla93 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: S
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Bartek
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 16
Skąd: bychaw
Wysłany: 16 Lut 2013, 00:07   

Parzych napisał/a:
Stunt_Man napisał/a:
skoro nie był wymieniany od nowości to by sie JUŻ przydało. 6 latek to sporo
Sratytaty, Ford zaleca w benzynie co 120kkm lub 10 lat... W dieslu chyba jeszcze więcej km...


haaa Jestem za!
_________________
Ford Fiesta MkVI 2006 S 1.6 TDCI 118 KM, 260 Nm
 
 
 
Borek251 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: S
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: WAWA
Wysłany: 19 Lut 2013, 13:38   

przydałaby się jakaś fotorelacja z wymiany albo chociaz dokumentacja. mam na razie 125 tyś. ale zastanawiam się nad profilaktyczną wymianą ;)
_________________

 
 
popara83 


Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Piotr
Wiek: 40
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 20 Lut 2013, 10:36   

Mnie spece aso mowili ze przy 210, i tylko pasek z rolkami, bez pompy...u nich byla promocja ze wymiane chcieli 7 stow.
Ostatnio zmieniony przez Parzych 20 Lut 2013, 11:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 20 Lut 2013, 18:13   

Gwarantuje szpecom ,ze jak wymienią pasek i rolki bez pompy to za moment siądzie pompa wody.Czy warto dla ok 150 zl ryzykowac i ponownie ściągać rozrząd?Znam przypadki ,ze zacierało lozysko na pompie,blokowało i efektu mozna się domysleć.
pzdr
p.s.Omijaj tych fachowcow z daleka.Pewnie chcą zarobić na remoncie silnika :devil:
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
Borek251 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: S
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: WAWA
Wysłany: 21 Lut 2013, 13:47   

w wyniku wymiany paska i rolek zmienia się siła naciągu paska. w takiej sytuacji zużyta pompa albo zaczyna od razu wyć albo w niedługim czasie. polecam wymianę kompletu. oczywiście zdarza się że stara pompa daje radę ale jak kolega wyżej wspomniał nie warto ryzykować
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.