Przesunięty przez: szynszyl 7 Lip 2014, 16:23 |
[MK6] Wymiana rozrządu - 1.6 TDCI |
Autor |
Wiadomość |
bercik302
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 67 Skąd: www
|
Wysłany: 21 Kwi 2012, 21:39 [MK6] Wymiana rozrządu - 1.6 TDCI
|
|
|
witam
orientuje się ktoś przy jakim przebiegu zalecają wymianę rozrządu przy silniku 1.6 TDCI 90 km ?? mam 118 tyś |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 21 Kwi 2012, 21:57
|
|
|
skoro nie był wymieniany od nowości to by sie JUŻ przydało. 6 latek to sporo |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 21 Kwi 2012, 23:18
|
|
|
Stunt_Man napisał/a: | skoro nie był wymieniany od nowości to by sie JUŻ przydało. 6 latek to sporo | Sratytaty, Ford zaleca w benzynie co 120kkm lub 10 lat... W dieslu chyba jeszcze więcej km... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
artax
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59 Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 22 Kwi 2012, 16:12
|
|
|
Tys prowda; bo 240 km i 10 lat.Dla bezpieczenstwa wymianka przy 200.
pzdr |
_________________ Jest 115 KM i 256 Nm |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Kwi 2012, 22:48
|
|
|
A spece mówią ze 6 lat, lub 180 tys. mój kumpel przejechał już 260 tys na jednym pasku... Wymienia rozrząd za 2 tygodnie, to się zobaczy jak to wygląda po takim dystansie. |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
Tyla93
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: S
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Bartek
Wiek: 30 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 16 Skąd: bychaw
|
Wysłany: 16 Lut 2013, 00:07
|
|
|
Parzych napisał/a: | Stunt_Man napisał/a: | skoro nie był wymieniany od nowości to by sie JUŻ przydało. 6 latek to sporo | Sratytaty, Ford zaleca w benzynie co 120kkm lub 10 lat... W dieslu chyba jeszcze więcej km... |
haaa Jestem za! |
_________________ Ford Fiesta MkVI 2006 S 1.6 TDCI 118 KM, 260 Nm
|
|
|
|
|
Borek251
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: S
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 7 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 19 Lut 2013, 13:38
|
|
|
przydałaby się jakaś fotorelacja z wymiany albo chociaz dokumentacja. mam na razie 125 tyś. ale zastanawiam się nad profilaktyczną wymianą |
_________________
|
|
|
|
|
popara83
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Piotr
Wiek: 40 Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 12 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 20 Lut 2013, 10:36
|
|
|
Mnie spece aso mowili ze przy 210, i tylko pasek z rolkami, bez pompy...u nich byla promocja ze wymiane chcieli 7 stow. |
Ostatnio zmieniony przez Parzych 20 Lut 2013, 11:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
artax
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59 Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 20 Lut 2013, 18:13
|
|
|
Gwarantuje szpecom ,ze jak wymienią pasek i rolki bez pompy to za moment siądzie pompa wody.Czy warto dla ok 150 zl ryzykowac i ponownie ściągać rozrząd?Znam przypadki ,ze zacierało lozysko na pompie,blokowało i efektu mozna się domysleć.
pzdr
p.s.Omijaj tych fachowcow z daleka.Pewnie chcą zarobić na remoncie silnika |
_________________ Jest 115 KM i 256 Nm |
|
|
|
|
Borek251
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: S
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 22 Sty 2013 Posty: 7 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 21 Lut 2013, 13:47
|
|
|
w wyniku wymiany paska i rolek zmienia się siła naciągu paska. w takiej sytuacji zużyta pompa albo zaczyna od razu wyć albo w niedługim czasie. polecam wymianę kompletu. oczywiście zdarza się że stara pompa daje radę ale jak kolega wyżej wspomniał nie warto ryzykować |
_________________
|
|
|
|
|
|