Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: efi, swap

[MK3] Swap z 1.1 na 1.6 8V EFI - problem z wtryskami
Autor Wiadomość
guma_3d 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Nieborza
Wysłany: 20 Kwi 2012, 23:33   [MK3] Swap z 1.1 na 1.6 8V EFI - problem z wtryskami

potrzebuje pomocy, nie wiem gdzie mam juz szukac.. nic na forum nie znalazlem ani w necie, potrzebuje schemat podlaczenia wtrysku. gdzie zasilanie, powrot, przelew.... i czy jak przechodzi sie na wielopunkt z monowtrysku trzeba zmienic jakis przekaznik?? (moja hipoteza)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 21 Kwi 2012, 11:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Kwi 2012, 10:20   

guma_3d napisał/a:
jak przechodzi sie na wielopunkt z monowtrysku trzeba zmienic jakis przekaznik?
Jaki przekaźnik,,, musisz cała elektrykę od mono wywalić a wstawić ta od wielowtrysku, w aucie zostaje kawałek instalacji od pompy paliwa i podłączenie do zegarów itp rzeczy, a wszystko co steruje silnikiem musi być od tego silnika,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Kwi 2012, 10:47   

A co sie dzieje? Pompe paliwa zalozyles z 1.6 Efi? Zasilanie listwy masz na przewodzie przykrecanym do listwy, powrot na wyjsciu z reg cisnienia paliwa.
_________________
 
 
 
guma_3d 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Nieborza
Wysłany: 21 Kwi 2012, 15:00   

nigdzie nie przeczytalem o pompie paliwa wiec nie jest zmieniona. co ona da? jest jakas bardziej wydajna czy mniej? poza tym silnik wstawiony, uklad chlodzenia jest, elektryka jest. pytanie kolejne Dlaczego odma jest (na zdjeciach tak widac) polaczona z listwa wtryskiwaczy?
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 21 Kwi 2012, 15:17   

guma_3d napisał/a:
nigdzie nie przeczytalem o pompie paliwa wiec nie jest zmieniona. co ona da? jest jakas bardziej wydajna czy mniej? poza tym silnik wstawiony, uklad chlodzenia jest, elektryka jest. pytanie kolejne Dlaczego odma jest (na zdjeciach tak widac) polaczona z listwa wtryskiwaczy?

pompa z 1.1 może zostać.
do listwy wtryskiwaczy nie jest podłączona odma tylko podciśnienie kolektora odpowiadające za regulacje cisnienia paliwa na listwie
 
 
guma_3d 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Nieborza
Wysłany: 21 Kwi 2012, 15:31   

wiec dlaczego odma ma 3 odejscia? do czego jest to male 3? bo na tym zdjeciu widac zupelnie cos innego http://imageshack.us/phot...obraz024wx.jpg/
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Kwi 2012, 15:38   

Pompa z 1.1 nie moze zostac, co innego jakby bylo to mk3.5, Odma ma byc podlaczona do kroccow kolektora ssacego ktore sa przy samej glowicy.
_________________
 
 
 
guma_3d 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Nieborza
Wysłany: 21 Kwi 2012, 16:18   

ale dlaczego ta pompa nie moze zostac?
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Kwi 2012, 17:18   

Bo jest do monowtrysku i daje jesli dobrze pamietam 1.4bara cisnienia, a Efi potrzebuje 3barowej pompki.
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Kwi 2012, 17:45   

Ale na pompie od 1,1 bez problemu odpali i pojedzie,,, może nie osiągnie pełnej mocy, ale spokojne da się jeździć,,, więc nie jest to problem na już uniemożliwiający uruchomianie silnika
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Kwi 2012, 17:46   

A to dziwna teoria, moja tylko prycha i nic poza tym, tak samo bracika CVH.
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Kwi 2012, 17:58   

Paliłem 1,6 efi na pompie elektrycznej od gaźnika,,, awaryjnie wpiętej przy awarii tej oryginalnej i może nie było idealnie ale jak wspomniałem dało się jechać,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Kwi 2012, 18:16   

Nie wyobrażam sobie żeby EFI odpaliło i jeździło na 0.2 bara ciśnienia na listwie, bo takie ciśnienie daje pompa el do gaźnika.
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Kwi 2012, 18:18   

Pompa była 1 barowa, czyli taka sama jak ma 1,1i tyle że na przewód montowana a nie w zbiorniku,,, dlatego pisałem ze powinien pojechac
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Kwi 2012, 18:29   

No to ta pompa z gaźnika nie była, ciśnienie otwierało by ciągle zaworek iglicowy...
swoją drogą, nawet jeśli cudem odpali na pompie z HCS to prędzej czy później się spali w niej silnik z obciążenia, paliwo nie da rady wrócić powrotem bo regulator ciśnienia nie puści dalej.
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Kwi 2012, 18:36   

No nie wiem od czego była, ja jej nie wyciągnąłem z auta tylko kupiłem w sklepie jako gaźnikową właśnie,,, 2 końcówki na przewody i wtyczka od zasilania,,, pompę mam od dawna różne silnik na niej jeździły w tym i gaźnikowe,,,
Marek napisał/a:
prędzej czy później się spali w niej silnik z obciążenia, paliwo nie da rady wrócić powrotem bo regulator ciśnienia nie puści dalej
To fakt, na pełnym zbiorniku pewnie nic jej będzie bo cał będzie zamoczona, ale na rezerwie może się ugotować,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 21 Kwi 2012, 18:52   

pompa z monowtrysku i z efi jest taka sama, obie dobiją 3 bary
ciśnienie reguluje regulator paliwa :hahaha:
Maruś jak możesz tego nie wiedzieć :-P
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Kwi 2012, 18:54   

NIe jest taka sama ;) Trochę dłużej bawię się w te klocki :)

W mk3.5 dopiero poszli po rozum do głowy i wsadzali taką samą.
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Kwi 2012, 19:27   

Kurde zgłupieć od tego wszystkiego można,,, prawie jak ze ssaniem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 21 Kwi 2012, 20:25   

Marek, ja jeździłem jeden dzień na pompie z 1.1 mając zeta więc jestem słabym przykładem
ale Pietrek jeździ na pompie z 1.1 już grubo ponad rok mając kolejno CVH i zeteca więc...
a obaj mamy mk3 :hihihi:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.