Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
22 Lut 2014, 18:46
[MK3] Morda ta moja, czyli czarny złom ;)
Autor Wiadomość
Mariox003 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 23
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 443
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 14 Lip 2013, 15:12   

Wina kompa, bo na innym nie klepało, ale za to ogień z monowtrysku leciał :devil:
_________________
Jakie życie taki kraj, jaka Polska taki raj.
Czarna Morda -Sprzedana
Sztrucel -Powrót do korzeni
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 14 Lip 2013, 15:41   

No ile można tłumaczyć, że klepią popychacze zaworowe, ewentualnie może być głośno przez nieszczelny wydech. Poprzedni silnik nie klepał, ten klepie i komp nie ma nic do tego.
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Mariox003 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 23
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 443
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 14 Lip 2013, 15:45   

Wcześniej o popychaczach nie mówiłeś :-P . Najwyżej z 1.4 się wrzuci i ok będzie :ok:
_________________
Jakie życie taki kraj, jaka Polska taki raj.
Czarna Morda -Sprzedana
Sztrucel -Powrót do korzeni
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2940
Skąd: Mystków
Wysłany: 14 Lip 2013, 20:54   

Mariox003 napisał/a:
Najwyżej z 1.4 się wrzuci i ok będzie :ok:


Niekoniecznie. Najlepiej zmienić i wałek i popychacze na nowe :P ot CVH :P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Mariox003 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 23
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 443
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 14 Lip 2013, 22:53   

Wałek jest nowy(no troche ponad 2000km przejechane ma), a popychacze z 1.4 są w bardzo dobrym stanie :-P
_________________
Jakie życie taki kraj, jaka Polska taki raj.
Czarna Morda -Sprzedana
Sztrucel -Powrót do korzeni
 
 
kuba87 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3087
Skąd: Roskilde
Wysłany: 14 Lip 2013, 22:54   

a olej jest? i jaki?
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
Mariox003 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 23
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 443
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15 Lip 2013, 18:55   

Olej jest oczywiście, jak na razie Elf competition sti 10w40, potem będzie płukanka i coś lepszego, jak ogarnie się na efi
A co do zapomnianych fot:
No to do roboty, z natrętnym psem pomocnikiem :devil:


Silnika nie ma to czas rozbierać to zbędną resztę




Jako, iż najmądrzejsi naukowcy twierdzą, że piwo wspomaga myślenie, Mentor wziął sie do roboty

I powstało oto takie cudo, 1.6 cvh na monowtrysku


Jako, że swap na 1.6 EFI nie wyszło, z powodu ch*jowej wiązki, godzina była późna, i nie opłacało się znowu wkładać 1.4, ani swapować na 1.1 co mnie bardziej kręciło powstał ch*jowy swap

Prace wykończeniowe i sru do domu :-P


Mimo, że jakoś się turla, szarpie(swoją drogą niezły masaż :rotfl: ), i ma uszczelke dolotu z pcv, płyn chłodzący pojawia się i znika, jest to lepsze od 1.4 pod względem przyspieszenia, i tylko przyspieszenia(no jeszcze oleju nie kopci) :-P

A z dnia dzisiejszego, to zakupiłem kable zapłonowe, niestety musiały być na szybko i sprawują swoją rolę, teraz na wszystkie cylindry chodzi, a kable firmy SEMTECH czy jakoś tak, mimo tego będę miał normalne z xrki za free jak się znajdą :-)

Aktualnie to tyle, dalsze relacje jak wiązka przyjdzie, no może trochę później :-P
Pozdro :-)
_________________
Jakie życie taki kraj, jaka Polska taki raj.
Czarna Morda -Sprzedana
Sztrucel -Powrót do korzeni
 
 
kuba87 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3087
Skąd: Roskilde
Wysłany: 31 Lip 2013, 17:18   

jeżdzi to? :-P
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
Mariox003 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 23
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 443
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 31 Lip 2013, 18:19   

Jeździ, a nawet zapierd@la, na EFI już zrobione, dzięki za wiązkę :-)
Na relację ze wszystkiego nie mam czasu, ale zabiorę się za to jak najprędzej, zwłaszcza, że już parę rzeczy zrobiłem, a i bez przygód się nie obyło. Wszystko w swoim czasie :-P
_________________
Jakie życie taki kraj, jaka Polska taki raj.
Czarna Morda -Sprzedana
Sztrucel -Powrót do korzeni
 
 
kuba87 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Jakub
Wiek: 31
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3087
Skąd: Roskilde
Wysłany: 31 Lip 2013, 18:32   

to dobrze bo zachodziłem w głowe czy Ci dobrego kompa posłałem :rotfl:
_________________
BrzydkieCzarne
 
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 31 Lip 2013, 18:44   

Mariox003 napisał/a:
Jeździ, a nawet zapierd@la


Nie, to tylko jeździ. Najlepiej powoli i na wprost :)
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Mariox003 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 23
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 443
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 1 Sie 2013, 21:28   

acti357 napisał/a:
Mariox003 napisał/a:
Jeździ, a nawet zapierd@la


Nie, to tylko jeździ. Najlepiej powoli i na wprost :)


Aleś ty zabawny, Hądę i Fieste mk6 TDI objechałem bez problemów, a to, że brakuje kilku elementów wcale nie przeszkadza w swobodnej jeździe. Ale skoro sądzisz, że tylko jeździ, to szykuj sie na robotę, żeby zapierdylało :-P
_________________
Jakie życie taki kraj, jaka Polska taki raj.
Czarna Morda -Sprzedana
Sztrucel -Powrót do korzeni
 
 
Mariox003 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 23
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 443
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 7 Wrz 2013, 18:43   

trochu mnie nie było, ale już nadrabiam zaległości :ok:
A więc kontynuując. Bez przygód się nie obyło, mając jeszcze monowtrysk w 1.6 uszczelka nie podołała wyzwaniu, bądź za późno ją chciałem dokręcić, bo się skurczyła. Uszczelka się skurczyła, a do silnika wlewał się płyn chłodzący(takie chmury za mną leciały niekiedy, że gęstą mgłę na całej ulicy robiłem :-P ), a śmietany miałem tyle, że w Biedronce tyle na półkach nie mają ;-))


Silnik przepłukałem, zlałem wszystko, wysysarką resztę co była zebrałem i zalałem Mobilem 10w40, następnie uszczelkę pokryłem silikonem i porządnie skręciłem wszystko. W międzyczasie kupiłem ori wiązkę od 1.6 EFI, następnie już po skręceniu i zebraniu co potrzeba pojechałem do Mentora, i w końcu pełen szczęścia udało się zrobić to na co czekałem, i zmontowane zostało 1.6 8v EFI :-) Fakt bez puszki odmy, jednego podciśnienia, i z dziurawym wydechem odjechałem z bananem na twarzy :hihihi:


Tak to obecnie wygląda, niestety stożek był jedyną alternatywą jak i miejsce jego zamontowania :|

A aktualnie wypiaskowali mi bębny i resztę z kompletu tylnych hampli od xrki które zakupiłem jakiś czas temu, i pomalowałem lakierem do zacisków. Czekam na odpowiednią ilość czasu i wolny podnośnik na warsztacie, żeby to założyć.


Jako, że jadąc do Mentora wycisnąłem 180km/h, i hamując poczułem mocne wibracje na kierownicy musiałem wpakować auto na podnośnik, i okazało się że mam pozrywane wszystkie tuleje przednich wahaczy, tak że guma wychodziła + łożysko w przednim lewym kole, które wyło, ale dopiero przy przekroczeniu 120km/h, zakupiłem jak na razie tuleje wahaczy i zacząłem już coś z tym robić (przy okazji śruba poszła się jeb@ć), a na łożysko przyjdzie czas :-P



Swoją droga porypane te tylne tuleje przednich wahaczy, jeszcze ich nie wyciągnąłem, i pewnie się jeszcze z tym pomęczę, przez te zrypane kołnierze ;-(

A na koniec taki fajny gadżet w tymczasowym miejscu.


Temperaturę pokazuje w środku i na zewnątrz, tylko nie mam czujnika temp. na zewnątrz(alarmuje o przymrozkach/śliskiej nawierzchni, jeżeli włączę ten tryb), ma stoper z okrążeniami nawet, i pokazuje doładowanie akumulatora. Miejsce jego zamontowania zmienię, bo ręką nie sięgam, żeby stoper zatrzymać :-P
Ciąg dalszy postępów pokażę jak będą ;-))

Pozdro :-)
_________________
Jakie życie taki kraj, jaka Polska taki raj.
Czarna Morda -Sprzedana
Sztrucel -Powrót do korzeni
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2940
Skąd: Mystków
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:07   

Mariox003 napisał/a:
Jako, że jadąc do Mentora wycisnąłem 180km/h, i hamując poczułem mocne wibracje na kierownicy musiałem wpakować auto na podnośnik, i okazało się że mam pozrywane wszystkie tuleje przednich wahaczy, tak że guma wychodziła + łożysko w przednim lewym kole, które wyło, ale dopiero przy przekroczeniu 120km/h,


Mam nadzieję, że liczysz się z niepochlebnymi opiniami w twoim kierunku na ten temat :-P następnym razem najpierw sprawdź, potem zapierdddalaj :-P

Poza tym dobrze że grzebiesz, ale ogarnij to jeszcze na tip top :)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Mariox003 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 23
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 443
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:12   

Peedro napisał/a:
następnym razem najpierw sprawdź, potem zapierdddalaj

Gdyby nie zapierdylanie, to bym się nie dowiedział o tym, bo w tamte strefy nie zaglądam za często, i mogłoby być gorzej po jakimś czasie, gdybym nie dowiedział się o tym poprzez właśnie zapierdylanie. 180km/h miałem na liczniku, ale nie mam go skalibrowanego po swapie ;-))
_________________
Jakie życie taki kraj, jaka Polska taki raj.
Czarna Morda -Sprzedana
Sztrucel -Powrót do korzeni
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 29
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 2940
Skąd: Mystków
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:19   

Nieważne czy skalibrowany czy nie, tak czy siak było szybko ;) . O swoje bezpieczeństwo trzeba dbać, a nie wierze że kół nie ściągałeś ostatnio albo coś, a sparciałe tuleje widać na pierwszy rzut oka. Nie chcę nikogo uczyć, ani uświadamiać, bo każdy robi jak chce ;) ale sprawne zawieszenie i hamulce to podstawa, a zajrzeć co jakiś czas warto, nawet jak nic się nie dzieje.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 28
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:25   

Mariox003 napisał/a:
180km/h miałem na liczniku

Coraz to bardziej żałuję, że zgodziłem się zrobić tego swapa...
Na szczęście masz koniec strefy zgniotu w okolicach koła zapasowego, więc inni uczestnicy ruchu są względnie bezpieczni :jupi:

Mariox003 napisał/a:
Gdyby nie zapierdylanie, to bym się nie dowiedział o tym

Wystarczyło otworzyć uszy i posłuchać co się do Ciebie mówi.
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Mariox003 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 23
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 443
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:28   

Peedro, prawdę mówisz, zawieszenie i hample to podstawa, ale koła ściągnąłem dopiero u Mentora, bo jechałem na przegląd po swapie, a wcześniej nie miałem powodu. Wiem, może i nierozsądnie się zachowałem, ale to mnie nauczyło, że częstsze przeglądy mogą być bardzo przydatne, Fiesta to w końcu leciwe auto. Cóż człowiek się uczy na błędach ;-))
_________________
Jakie życie taki kraj, jaka Polska taki raj.
Czarna Morda -Sprzedana
Sztrucel -Powrót do korzeni
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2196
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:53   

gdzieś ty te stacje pogodową zainstalował ? co to pokazuje poza czasem i temeperaturą ?
kiedyś gdzieś w jakimś aucie coś takiego miałem, fajne to było :-P
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Fiesta Mk7 - przedszkolowóz - się klepie
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva s60d5,V70R,V70XC
toyoty .... i jeszcze jakieś sierry
 
 
Mariox003 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 23
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 443
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 7 Wrz 2013, 23:43   

van, miejsce jest tymczasowe, prócz temperatury, czasu i doładowania akumulatora to tylko informuje o przymrozkach ma jezdni, i chyba nic więcej, no może jeszcze temp. mam w stopnich celsjusza i farenheita. Dostałem to jak na warsztacie pracowałem, a dokładnie od zadowolonego z naprawy klienta :)
_________________
Jakie życie taki kraj, jaka Polska taki raj.
Czarna Morda -Sprzedana
Sztrucel -Powrót do korzeni
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - REPERATURKA WLEWU/NADKOLA czyli spawanie
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 54 28 Lut 2014, 18:11
deejay
Brak nowych postów Przyklejony: Ku przestrodze, czyli zdejmij nogę z gazu
Tutaj zamieszczamy linki i zdjecia dla piratow drogowych
Mafios Linkownia 583 30 Paź 2015, 14:54
szagrad
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gumy czyli bezpieczna jazda z każdym partnerem
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 4 13 Sty 2005, 23:59
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gotowanie z Żółwiem czyli co w układzie chłodzenia piszczy
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 2 28 Gru 2004, 20:45
Żółwik Tuptuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.