[MK6] Instalacja do 1,4 80KM 16V założona |
Autor |
Wiadomość |
krzysiu.k11
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 6 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 5 Kwi 2012, 23:27 [MK6] Instalacja do 1,4 80KM 16V założona
|
|
|
Dzis załozyłem instalacje do silnika 1,4 80KM 16V
Sterownik - KME NEVO
Wtryskiwacze - Hana2000 (czarne)
Reduktor - Tomasetto
Elektrozawór/filtr - Tomasetto
Wielozawór - Tomasetto
Lubryfikacja
Pojeżdżę i opiszę jak w/w instalacja się spisuje. |
|
|
|
|
krzysiu.k11
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 6 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 12 Kwi 2012, 23:11
|
|
|
Pierwszy zbiornik gazu wypalony, jazda miejska po Zgierzu i Łodzi średnio wyszło 8,2 l LPG/100km |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 12 Kwi 2012, 23:37
|
|
|
Fajne spalanie Ci wyszło, jak benzyny... Zapomniałeś jednak podać kilku informacji: ile dałeś za instalację z montażem, pojemność zbiornika gazu i gdzie siedzi, z ciekawości zapytam o przebiegi roczne... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
krzysiu.k11
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 6 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 13 Kwi 2012, 09:30
|
|
|
Za w/w instalację dałem 2300 zł (gwarancja 24m-ce) wiosenna promocja.
Zbiornik 44 l weszło 35,2 gazu zamontowany w miejscu koła zapasowego
Miesięcznie robię ok.1400 km do pracy tylko w mieście ( Zgierz - na koniec Łodzi i powrót)
Oczywiście do przebiegu dojdą wyjazdy sobotnio-niedzielne i urlopowe.
Różnicy dynamiki jazdy na gazie do jazdy na benzynie nie odczuwam. |
|
|
|
|
krzysiu.k11
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i16V/80KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 6 Skąd: Zgierz
|
|
|
|
|
odys21
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: S
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 30 Lip 2012 Posty: 10 Skąd: malopolska
|
Wysłany: 30 Lip 2012, 18:42 1,6 100KM
|
|
|
Witam
To mój pierwszy post na tym forum wiec z góry przepraszam jeżeli pisze w niewłaściwym miejscu. Jakkolwiek myślę o założeniu podobnego zestawu jak Kolega do mojego 1,6. Przebieg miesięczny podobny ok 1500km Moja Fiesta przy mojej jeździe (głownie obrzeża miasta) spala 7,3 benzyny Chciałbym z niej stworzy "taniowoź" równocześnie nie tracąc na mocy Słyszałem i czytałem o chiptuningu do LPG Ma ktoś doświadczenia w tej kwestii?? Jak i czy to działa rzeczywiście?? Koszty całej instalacji chciałbym zamknąć w granicy 3500zł Może ma ktoś więc pomysł na inny zestaw. Priorytetem dla mnie jest niezawodność i oszczędność ale tak by każdy kilometr jazdy cieszył jak do tej pory Ostatnie pytanie macie jakieś sprawdzone warsztaty gazownicze w pobliżu Krk?? |
|
|
|
|
wtyk
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i16V/80KM
Wiek: 39 Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 75 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Sie 2012, 13:26
|
|
|
Chiptuning do lpg kojarzy mi się tylko ze wzbogaceniem mieszanki paliwowej a takie kombinowanie przy gazie najczęściej kończy się wypaleniem gniazd zaworowych ponieważ gaz ma większą temperaturę spalania, a co za tym idzie zachwilę jeszcze katalizator dostanie po pupie bo spaliny też nie będą miały optymalnej temperatury.
Wg mnie z doświadczenia, instalacja gazowa musi być dobrze ustawiona aby nie powodować kłopotów ani na oszczędność ani na mega osiągi, przestawienie jej w jedną albo drugą powoduje potem problemy w użytkowaniu i niepotrzebne wydatki. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.