Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: brak mocy, cewka zaplonowa, hcs, lpg, mk3, swiece, temperatura silnika, zaplon

Przesunięty przez: szynszyl
5 Lip 2012, 18:36
[MK3] muli/brak mocy na lpg
Autor Wiadomość
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 7 Wrz 2012, 14:00   

diablusia,
diablusia napisał/a:
A tak inna para kaloszy da radę samemu podciągnąć linkę ręcznego?
Z kanału lub podnośnika - tak.
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 7 Wrz 2012, 19:25   

Mam dostęp do kanału... takiego "podjazdu" czyli że wjeżdzam całym autem że maskę mam na wysokości około pół metra może trochę wyżej :) taki podjazd.... a jakaś instrukcja:)?

a co do gazu podobno miałam jeszcze bardzo mało płynu jakiegos tam... w czymś nie pamiętam.. dokładnie jakiego i w czym:)?
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 7 Wrz 2012, 20:21   

diablusia:W sprawie hamulca ręcznego - dobra wizyta u "swojego" mechanika, bo mogą być zjechane do cna szczęki, co podlega wymianie na nowe. Odnośnie braku "płynu jakiegoś tam": zapewne mowa o płynie, który widzimy po podniesieniu maski w lewym rogu w zbiorniczku wyrównawczym przy podszybiu i wypełnia on układ chłodzenia silnika a także ogrzewa reduktor, aby ciekły propan-butan mógł stać się lotny i nadający się do spalania. Nie szronił się reduktor?
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 9 Wrz 2012, 13:07   

Nie na pewno nie chodziło o płyn w chłodnicy:) - bo chyba go masz na myśli.. chodziło o jakiś płyn gdzieś w instalacji gazowej.. mówił mi ale jakoś... mi wyleciało z głowy:(
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 9 Wrz 2012, 15:40   

diablusia: w instalacji gazowej płynem może być LPG, gdy dociera ze zbiornika do reuktora/parownika; w tymże musi być ciecz z układu chłodzenia aby reduktor był ogrzany i mógł "wytwarzać" fazę lotną LPG, która jest spalana z powietrzem w komorze spalania, która jest w głowicy nad denkiem tłoka od iskry ze świecy zapłonowej...Innych płynów w instalacji gazowej nie ma prawa być. ;))
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
Genedy 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Wiek: 38
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 1
Skąd: okolice Łodzi
Wysłany: 10 Wrz 2012, 09:18   

Witam wszystkich forumowiczów! Jestem tutaj całkiem nowy i z góry zaznaczę, że Fiesty od kilku miesięcy nie mam.

Diablusia

Miałem z Fiestą podobny problem, tzn na gazie generalnie cały czas lekko muliła (było to zwłaszcza odczuwalne w porównaniu z jazdą na benzynie), silnik gasł podczas dojeżdżania do skrzyżowania (jak wrzucałem na luz i hamowałem), zdarzało się, że nagle tracił moc (nie gasł, ale nie reagował na pedał gazu) i do tego na gazie były problemy z uruchamianiem silnika (w instrukcji od instalacji było napisane, że podczas krótkich postojów można wyłączać silnik na gazie i zapalać również na gazie). Powód był dosyć prozaiczny - parownik. Mam nadzieję, że Twoja Fiesta już nie będzie sprawiać problemów po wymianie tylu rzeczy i konsultacjach z tyloma mechanikami :) ale gdyby problemy się powtórzyły to zainteresuj się właśnie parownikiem. Tutaj nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły i jakie są warunki pogodowe.

Pozdrawiam
_________________
Nieważne jakie auto, ważne jaki kierowca
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Wrz 2012, 16:51   

Czenka:

No na pewno nie chodziło o płyn chłodniczy:) - po pierwsze to bym zapamiętała, po drugie płyn w chłodnicy mam i miałam na pewno na max.

Genedy:

W sumie to obstawiałam że coś parownik jest rozpier...dzielony, ale... odpukać PÓKI CO jeżdżę, i ... nie zamula...oby minęło...bo było to nieco UCIĄŻLIWE!
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 10 Wrz 2012, 16:59   

diablusia,
diablusia napisał/a:
No na pewno nie chodziło o płyn chłodniczy:)
Moze Pan użył nazwy tego płynu, np. Borygo...? Przy okazji go zapytaj, o jakim płynie w instalacji rzucił "od niechcenia".
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28 Wrz 2012, 15:09   

Nie płyn borygo na pewno nie;)

ale tak czy siak PROBLEM POWRÓCIŁ:(
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 29 Wrz 2012, 10:27   

wymien parownik.
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29 Wrz 2012, 13:06   

Gazwonik do ktorego jeżdżę wyklucza parownik - bo twierdzi że jeśli byłby to parownik non stop by nie działało a nie że raz tak raz tak że parownik sie sam nie naprawia mówił że "może" krokowy od gazu... znajomy mówił jeszcze coś o cewkach
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 29 Wrz 2012, 13:48   

mi we fieste jak miałem sekwencje raz sie załanczał gaz poczym robiło buuu i gasło auto. przełanczałem na bp git na lpg słychac było ze zawór cyknoł i auti gasło.. reduktor raz puszczał gaz raz nie. regulowałem sisnienie bo na pełnej butli rozłanczało(jest czujnik który nie wykryje cisnienia auto gasnie) nikt w miescie z 7 gaziazy nie potrafił ogarnąc. new reduktor i gicior
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Paź 2012, 19:17   

Po dzisiejszej wizycie u gazownika fiestka jeździ bez zarzutu wymienił mi "krokowy" od gazu...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 10:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.