Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: brak mocy, cewka zaplonowa, hcs, lpg, mk3, swiece, temperatura silnika, zaplon

Przesunięty przez: szynszyl
5 Lip 2012, 19:36
[MK3] muli/brak mocy na lpg
Autor Wiadomość
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30 Sie 2012, 22:00   

Dzięki za zainteresowanie tematem. Paweł - instalacja czy jest nowa w październiku będa 2 lata.. nie wiem czy to jest "nowa" druga sprawa jest taka, że na pewno nie jest to związane z tym że dzieje się to tylko na zimnym parowniku - sytuacja jak jechałam nad morze... wyglądała tak że auto muliło nawet na super rozgrzanym silniku, świece wymieniłam - na te same na których jeździłam wcześniej na gazie - wymieniłam również kable i filtr gazu. Kable i świece wymieniałam na nówki w czerwcu - wcześniej jeździłam na takich samych - już z instalacją LPG - cewka równiez wymieniona.... (wcześniej muliło przy deszczu na benzynie i na gazie ) w tej chwili po wymianie cewki na benzynie bez względu na wszystko DZIAŁA WSZYSTKO DOBRZE! czy deszcz czy nie.. na gazie- BEZ WZGLĘDU NA POGODĘ się pier... raz jest dobrze a raz nie.. sytuacja jest o TYLE DZIWNA że fiesta potrafi 3 dni jeździć bez zarzutu... albo 3 dni pod rząd odstawiać mi "cyrki". Wczoraj jechałam na obiad do miejscowości około 3 kilometry.... od tej w której sie znajduję... dojechałam tam na benzynie bo na gazie nie chciała iść natomiast zjadłam obiad (jakieś pół godziny) wsiadłam do auta auto jechało na gazie bez problemu, dojechałam do sklepu - około 7km zgasiłam silnik wracałam znowu auto muliło.
Do tego pojawiły się dodatkowe oznaki AUTO GAŚNIE na gazie podczas hamowania - poczatkowo myślałam że podczas gwałtownego hamowania ale wczoraj dojeżdżałam do ronda zwalniając - nie dodawałam po prostu gazu wytracałam prędkość by przy rondzie wrzucić sobie dwójeczkę.. no i auto mi już chciało zgasnąć (zapaliły się kontrolki na czerwono) dodałam lekko gazu no i "udało mi się uratować sytuację"

Przed wyjazdem w czerwcu jak wymieniałam filtr - koleś mi wyregulował mieszankę było niby wszystko super - ale moje pytanie jest takie czy np. po wymianie filtra gazu nalezy po przejechaniu iluś km znowu wyregulować?

Mam jeszcze miesiąc auto na "gwarancji" wracam do bydgoszczy w poniedziałek odstawiam auto do tego mojego głupkowatego gazownika... niech je zrobi jeśli nie zrobi... wtedy będę szukać pomocy na własną ręke i nie ukrywam że chętnie skorzystałabym z pomoc Pawła.

To nie są pierwsze cyrki jakie miałam z muleniem fiesty na gazie w zeszłym roku było to samo... najbardziej wkurza mnie to że ten gazownik próbuje odwrócić uwagę moją od problemu... tzn wymyśla miliony innych przyczyn tylko nie to że wina lezy w instalacji - jej złym założeniu, trefnych części itp.
Wymyślił np. że może mam dziurawy tłumik... i na paliwie chodzi ok a na gazie nie bo jest inna temperatura spalania...

Ręce opadają.... :głowąwmur:


czenka napisał/a:
Pawełos666:
Pawełos666 napisał/a:
a cewka moze byc stara
Proszę przeczytać cały wątek diablusia od początku i wynotować, co ma porobione...może jedynie nie ustawiła 0,8mm między elektrodami świec.
Pawełos666 napisał/a:
Ona ma nowa instalacje
To prawda, co nie świadczy, że elektrozawór jest w pełni sprawny. Wydaje mi się, że właściwym z Pana strony byłoby zaproponowanie stosownych kabli i świec ( 4el Bosch ) na promocyjnych warunkach cenowych dla diablusia; niedawno było Anny...miałaby spóźniony prezent :jupi: .

He he świece i kable też wymieniałam.....

o co chodzi z tym 0,8mm między elektrodami świec? ostatnio też sama zmieniałam i wszystko było cacy ja już normalnie nie mam sił :bezradny: a jeśli chodzi o ten "ELEKTROZAWÓR" to jest część zupełnie od instalacji gazowej? Nie bardzo wiem co to i jak to się je.... z góry dzięki za wsyzstkie sugestie...
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 30 Sie 2012, 22:39   

diablusia:
diablusia napisał/a:
o co chodzi z tym 0,8mm między elektrodami świec?
Jeśli użyła Pani świec Motorcraft, to szczelinę między elektrodami mają ustawioną na 1,0mm. Uważa się, że dla spalania lpg korzystniejsza jest 0,8mm, co sam praktykuję. Elektrozawór to składnik instalacji gazowej; jest to tuleja otoczona cewką a w tej tulei porusza się trzpień "góra-dół" aby przepuszczać lub zamykać przepływ gazu do miksera (po włączeniu lub wyłączeniu zapłonu) Kolor tej cewki na zewnątrz zwykle jest niebieski, choć można spotkać zielonkawy. Bywa, że końcówka trzpienia i powierzchnia, której dotyka opadając po wyłączeniu dopływu prądu są zanieczyszczone i stąd bierze się niedomykanie i sączenie się gazu. Elektrozawór o którym tu mowa może być umieszczony osobno lub na korpusie reduktora, jak to jest w przypadku Vega Elpigaz. Jeśli ma Pani silniczek krokowy między reduktorem i mikserem, to powodem kłopotów mogą być niewłaściwe ustawienia komputerka gazu/sterownika, np. ilości ruchów trzpienia w tymże silniczku... :bezradny:
Do regulacji szczeliny między elektrodami używamy szczelinomierza podobnie, jak przy regulacji luzów zaworów... :yes:
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 30 Sie 2012, 23:06   

nie polecam sklepywania swiec to nic dobrego nie przynosi przy 1 elektrodowych a ma chyba Motorszmelce 25 letnia technologia (ciagna zbyt wysokie napiecie w gazie, taka swieca po sklepaniu zarzuca silnikiem na gazie nie spala gazu), polecam uzyc swiece z cienkimi elektrodami, ktore obniza napiecie zaplonu i ustawic przerwe na 0,9 conajmniej. mniej nie bo nie przepala gazu i gorzej odpala zwlaszcza przy bogatszej. kup dobre swiece irydowe i ustaw przerwe tak jak masz na pasie wzmocnienia pod maska -0,1mm. czyli jak masz 1,05mm to ustawic powiedzmy 0,95mm. kable ma chyba boscha B700, jesli nie to takie kupic. ja mam u siebie w CVH swiece japonskie ustawione na 1,1mm w gazie ale bardzo cienkie elektrody 0,4mm srednicy tylko. to poprawia troche osiagi na benzynie. ale przy zwyklej cewce elektronicznej radze 0,9mm dla gazu. to wystarczy zeby pracowal rowno. na zbyt malej przerwie na wolnych obrotach nie bedzie rowno chodzil trzeba o tym wiedziec. narazie zrob instalacje zaplonowa potem bierz sie za gaz i te cale ustawienia o ktorych pisze kolega wyzej. sprawdz czy gaziarz odkrecal troche cisnienie na parowniku czy zostawil ustawienie fabryczne, chodzi mi o cisnienie gazu z parownika, samo cisnienie. nie zadne dawki. jest sruba od cisnienia sproboj ja odkrecic o 1 obrot albo o 1,5 nie wiecej jak 2 tylko zaznacz sobie stare polozenie
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 30 Sie 2012, 23:33   

Wymyślił np. że może mam dziurawy tłumik... i na paliwie chodzi ok a na gazie nie bo jest inna temperatura spalania... [quote="diablusia"]

wiekszych bzdur nie slyszalem powiedz ze inne chodza bez tlumika tak samo na kazdym paliwie idealnie rowno :]
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 30 Sie 2012, 23:53   

ps. wiekszych bzdur nie slyszalem powiedz ze inne chodza bez tlumika tak samo na kazdym paliwie idealnie rowno :]
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 30 Sie 2012, 23:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 30 Sie 2012, 23:55   

Pawełos666:
Pawełos666 napisał/a:
taka swieca po sklepaniu zarzuca silnikiem na gazie nie spala gazu
To bardzo ciekawe jest, co Pan pisze...mam moją efkę kilka lat, zawsze wymieniam Motorcraft na Motorcraft, ustawiam na "luźne" 0,8 i nie mam żadnych problemów. Swego czasu miałem propozycję kupna świec Bosch HR78 Super4; byłyby odpowiednie dla mojego silnika?
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 31 Sie 2012, 00:17   

nie spala calkowicie paliwa na 0,8mm na zwyklej swiecy i spada moc. moc silnika jest zalezna od dlugosci luku iskry. jezeli sklepie sie irydowa to bedzie gorzej chodzilo niz na przerwie fabrycznej. na wiekszej przerwie pracuje rowniej jesli mieszanke zrobi sie bogatszą. na swiecach irydowych. natomiast na zwyklych swiecach po ustawieniu do 0,8mm silnik nie bedzie pracowal tak rowno wtedy mieszanka gazu wybucha i zmniejsza sie ta strefa zaplonu a nie spala sie. widac to po nowych swiecach ktore na wiekszej przerwie sa wypalone odrazu. a jak sklepane sie zalozy to nie widac opalenia elektrod az tak wysoko. jezzeli sklepie sie swiece zwykla to bedzie lepiej chodzil na wysokich obrotach tylko na swiecach zwyklych. przy irydowych nie bedzie roznicy, bo pobiera mniejsze napiecie na duzej szczelinie i czy ustawi sie 0,8 czy 1,0 to bedzie chodzilo ok. natomiast jak sie ustawi za malo to nie bedzie wchodzil na obroty. 4 elektrodowe to inna zaplonnosc wieksza zaplonnosc bo wiecej elektrod. dlatego tez przerwa na takich zawsze jest o 0,1mm - 0,3mm wieksza dla benzzyny jako zamiennik dla swiec 1 elektrodowych, po to by na benie zwiekszyc moc poprzez wydluzenie luku iskry. zamotalem to wiem. ciezko to zrozumiec bez praktyki...
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 31 Sie 2012, 08:45   

Doleje ogniwy do ognia
czenka napisał/a:
kilka lat, zawsze wymieniam Motorcraft na Motorcraft, ustawiam na "luźne" 0,8 i nie mam żadnych problemów.
Od jakiś 10 lat posuwam na LPG i świece, i przewody i cała reszta normalna jak producent przykazuje, świec używam V-lina i przerwy w nich nie ruszam, przewodów Janmora, i pomimo krążących w koło nich legend problemów tez nie mam,,,

Tutaj problem jest jakaś pierdółka do ogarnięcia pewnie w 3 minuty pod blokiem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 31 Sie 2012, 10:29   

Pawełos666: W ferworze opisu różnic przerw "puścił" Pan moje pytanie o świece 4el Bosch HR78 Super4...byłyby dobre dla mojego silnika i gazu?
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 31 Sie 2012, 10:51   

ja pisalem wyzej o max osiagach i poprwnym ustawianiu a nie czy bedzie chidzlo czy nie. chodzic to bedzie i na 0,7mm i na 1,3mm jak dobra instalacja zaplonowwa-chodzi tu glownie o cewke i jej wydajnosc.
4 elektrodowe sa ok. wystepuja kolego w przerwie 1,0mm i 1,1mm. instalacja moze miec rozna wydajnosc i rozne spadki wydajnosci do tego dochodzi sprawnosc izolacji kabli. napiecie od 30 tys volt moze byc obnizone o 5 lub wiecej.do tego dochodzi o okolo 5-7tys volt wyzsze napiecie dla gazu. w zaleznosci od ustawienia mieszanki. normalnie swieca pobiera okolo 13-17 czy troche wiecej tys volt w benzynie przy ustawieniu okolo 0,8-1,0mm zwykla z grubymi elektodami
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 31 Sie 2012, 11:02   

JoeMix napisał/a:
Od jakiś 10 lat posuwam na LPG i świece, i przewody i cała reszta normalna jak producent przykazuje, świec używam V-lina i przerwy w nich nie ruszam, przewodów Janmora, i pomimo krążących w koło nich legend problemów tez nie mam,,,


ja fiesta jezzdze juz 7 lat. testowalem w tym wszystko ze swiec. dam rade. te swiece ngk sa ustawione juz na mniej jak 1,0mm fabrycznie. mozna tak jezdzic ale auto duzo lepiej chodzi na przerwie fabrycznej czy o 0,05mm wiekszej na irydowych swiecach o srednicy 0,6mm czy 0,4mm. i na benzynie ma wtedy moc. a napiecie w ukladzie w gazie jest takie samo jak na zwyklej na 0,8mm. taka swieca chodzi 100 tys km w gazie. jak je wyjmujesz z gazu nowe po przepaleniu to widac ze sa dalej nadpalone elektrody (mesowa) na wiekszej przerwie lepiej sie wkreca. wiec po co klepac czy jezdzic na przerwie 0,8mm tracac moc. mozna to zrobic jesli ma sie swiece tanie ale nie polecam, nigdy na luku 0,8mm nie spali sie tyle mieszanki co na 1,0mm. chyba ze na luku 1,0mm przy wysokich obrotach traci iskre to wtedy ma to sens. polecam kolezance uzyc swiec boscha do gazu podpowiem model HR7KI332S, katalog zaleca te gazowki w cieplocie 6 ale do 1,1 nie ma to najmniejszego sensu zeby obnizac cieplote i wydawac 5zl na kazda swiece wiecej...wiec do tego auta polecam jak wyzej. jezeli mamy szczelinomierz i chcemy ustawic taka swiece na 0,9mm to delikatnie odgina sie masowa elektrode w tyl lapiac przy spaawie i wsuwa szczelinomierz 0,9mm, tak by nie zepsuc miekkich elektrod one sa z platyny z dodatkiem irydu wiec sa miekkie. wtedy silnik bedie palil lepiej i beda osiagi i na gazie i na benzynie. sa lepsze ale na tych juz jest elegancko. jezeli nie masz szczelinomierz zamontuj tak jak sa
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 31 Sie 2012, 11:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 31 Sie 2012, 11:47   

wyklucz niesprawnosc instalacji zaplonowej, jezeli muli CI na goracym to zwieksz cisnienie na parowniku o 1-1,5 obrotu w lewo do max 2 widocznie na goracym potrzebuje wiecej gazu i juz przygasa chodzi mi teraz o to dojezdzanie do krzyzowek. zawsze tak bedzie jak sie nie zwiekszy na parowniku cisnienia tylko zalozy z ustawieniem fabrycznym.
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 31 Sie 2012, 13:26   

Właśnie dzwoniłam do gazownika który zakładał mi instalację. Umówiłam się z nim że auto odstawię mu w środę rano... Wracam do bydgoszczy w poniedziałek ciekawa jestem czy uda mi się wrócić na gazie. Jestem ciekawa co Pan gazownik powie.. że co było.. nie omieszkam zwrócić mu uwagi odnośnie wspomnianego elektrozaworu. Auto zostawie mu niech w końcu zrobi je porządnie... jeśli chodzi o świecę.. wymieniałam je zawsze sama... i nie było wcześniej problemów jeździłam na świecach bosha NGK i motorcraftu ... i nie było na żadnych problemów.. jeśli uda mi się auto odzyskać naprawione napiszę co było przyczyną
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 31 Sie 2012, 13:35   

diablusia: Dzielna jesteś wśród wszystkich tych przypadłości co nie znaczy, żebyś nie wykręciła najbardziej wystającej śruby - zwykle plastikowej - o zalecane przez Pawełos666; jest bardzo prawdopodobne, że tu siedzi chochlik... ;-))
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Wrz 2012, 18:51   

Dziś odebrałam auto od gazownika.. do domu mam około 15 km dojechałam bez niespodzianek - choć jak dla mnie.... jest to zbyt mały dowód by powiedzieć że kryzys mam za sobą.

Podobno auto się zalewało... gazem, było zapowietrzone - nie pamiętam gdzie - musiał odkręcić półtora obrotu ...
dam znać jak trochę pojeżdżę...
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 6 Wrz 2012, 19:14   

diablusia:Jak "mogło się zalewać" skoro "musiał odkręcić półtora obrotu" - jedno wyklucza drugie...Odkręcenie dało poprawność pracy silnika, o czym pisał Pawełos666:
Pawełos666 napisał/a:
jezeli muli CI na goracym to zwieksz cisnienie na parowniku o 1-1,5 obrotu w lewo do max 2 widocznie na goracym potrzebuje wiecej gazu i juz przygasa chodzi mi teraz o to dojezdzanie do krzyzowek. zawsze tak bedzie jak sie nie zwiekszy na parowniku cisnienia tylko zalozy z ustawieniem fabrycznym.
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 6 Wrz 2012, 19:45   

moze zakrecil
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 6 Wrz 2012, 20:09   

Pawełos666: Tak, czy siak życzmy Ance, żeby wreszcie autko jeździło na gazie normalnie. <dresik>
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 6 Wrz 2012, 21:33   

JoeMix napisał/a:
świec używam V-lina i przerwy w nich nie ruszam, przewodów Janmora, i pomimo krążących w koło nich legend problemów tez nie mam,,,


:brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo: :brawo:

Potwierdzam, z tym ze ja jeżdżę tylko na benzynie. :rotfl:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 36
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Wrz 2012, 22:21   

Hmmm w sumie to nie wiem czy zakręcił czy odkręcił koleś jest zakręcony... gadał ze mną w "locie" interesowało mnie tylko czy auto zrobił. W sumie to powiedział mi coś takiego " że nie znalazł nic co by jednoznacznie mogło wskazywać na przyczynę moich problemów, ale przejrzał wszystko i zrobił to co było ewentualnie do zrobienia..." Do domu wróciłam bez problemów ale... jak już pisałam... pewna tego, że jest ok będę dopiero za jakiś czas jak trochę pojeżdżę. Auto na pewno ma teraz równiejsza pracę silnika.... ehhh w tych czasach trudno o dobrych fachowców..:( nico

Sama przy gazie nie chcę nic kręcić:) To co jestem w stanie sama zrobić... zrobię raz - jak miałam jeszcze na śrubie - próbowałam coś pokręcić i zpier... jeszcze bardziej niż było także już tego się nie tykam..

A tak inna para kaloszy da radę samemu podciągnąć linkę ręcznego? Byłam na przeglądzie i koleś twierdzi że "słabo" trzyma na tylne koła:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.