Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: brak mocy, cewka zaplonowa, hcs, lpg, mk3, swiece, temperatura silnika, zaplon

Przesunięty przez: szynszyl
5 Lip 2012, 19:36
[MK3] muli/brak mocy na lpg
Autor Wiadomość
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14 Cze 2012, 17:40   

motor89 napisał/a:
Może sonda lamba sie zalewa ;-|


hmmm teraz jechalam na benzynie było ok na benzynie... co jeśli problem bedzie tylko na gazie
 
 
motor89 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 25
Skąd: LBN
Wysłany: 14 Cze 2012, 19:56   

Może coś z instalacją elektryczną od gazu gdzieś jest przetarta czy coś i zalewa ją i jest zwarcie
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Cze 2012, 15:43   

Odświeżam temat. Sytuacja w tej chwili wygląda następująco:

Auto na benzynie chodzi bez zarzutu. Za to na gazie KLOPS. Dziś byłam wymienić filtr gazu, facet podłączył mi fiestke pod kompa wszystko chodzi dobrze. Twierdzi że jeśli wilgoć dostawałaby się do kabli elektrycznych od gazu spaliłby się komputerek i auto nie chodziło by w ogóle na gazie.
Dziś zaobserwowałam coś takiego jechałam na drugi koniec miasta była mega ulewa i mega kałuże auto na gazie szło dobrze... do czasu zgaszenia silnika i odstania jakiś 40 minut. Po tym jak wsiadłam do auto.. znowu muliło... zgasiłam silnik wyłączyłam gaz i na benzynie szło dobrze.

Gazownik podrzucił pewną myśl odnośnie tłumika że niby różnica w gazie a benzynie jest taka że różni się temperaturą spalania czy coś takiego, i być może tłumik jest gdzies zapchany...:-/ co o tym sądzicie
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Cze 2012, 16:34   

1,1i do komputera? Co jest takiego w centralne od gazu żeby spaliło się od wilgoci to nie wiem, centralkę od 1,1 to pod wodę się wsadzi i zadziała (tak półżartem pół serio mówiąc)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
motor89 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 25
Skąd: LBN
Wysłany: 21 Cze 2012, 18:53   

Jedz do dobrego maechanika :ok:
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Cze 2012, 22:58   

nooo właśnie ... myślałam że mam dwóch ale każdy z nich rozkłada ręce... a DOBRY mechanik... to ciezko z takim bez znajomosci
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Lip 2012, 12:47   

Fiesta teraz w ogóle nie jeździ na gazie;( PADACZKA

W czwartek 21 czerwca byłam u dupka gazownika wymienił mi filtr gazu.. auto pochodziło trochę na gazie teraz? w ogole nie chce chodzić ciągle muli nawet jak przełączam na gaz podczas przeciągania jej na biegach... jedzie na benzynie np. na 3 okolo 60 przełączam na gaz i auto jakby spada z obrotów.

Jestem na wakacjach;-/ w nowym dworze gdańskim jest jakiś gazownik powiedzcie mi czy po wymianie filtra ten dupek w bydgoszczy mógł coś źle zrobić że teraz już nie chodzi w ogóle? a może po wymianie filtra potrzebna jest regulacja bo auto dostaje za duzo powietrza?

Dodam że auto chodzi na benzynie bez zarzutu w każda pogodę - także przyczyną mulenia na benzynie były świece/przewody i cewka.. problem na gazie został
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 7 Lip 2012, 14:12   

zaloz tam gaznik weber dwugardzielowy 21-23 i daj zwykly gaz, kupisz mikser reduktor podcisnieniowy za 190zl nowy lovato na allegro, dysze do kolektora centralke i bedzie to chodzilo jak marzenie po malych przerobkachi. spiluj mikser na wlocie pod katem. wyjdzie Cie to 250zl + brak problemow na przyszloisc, ta instalke co masz oddaj na czesci i osiagi tez beda porzadne. po co Ci tam benzyna daj spokoj. na koniec jak chcesz osiagow na gazie takich jak na benzynie zmien sobie swiece na takie z cienka elektroda ale bardzo cienka firmy obojetnie jakiej i gaz nie moze nie chodzic. co do kabli zaloz najlepiej boscha. z innych firm wychodzi drozej
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Lip 2012, 14:13   

hmmm w sumie to problem jest związany na pewno z gazem raczej tylbo bo ostatnio na benzie w deszczach szła normalnie.

Jakoś na gazie też zaczęła chodzić więc nie wiem o co chodzi - w czasie od tego co nie działało do teraz nic nie ruszałam..-
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 17 Sie 2012, 13:16   

kable lapia wilgoc i zle swiece slaba cewka zaplonowa do tych swiec co masz. uzyj cienszych na nizsze napiecie lepszych do gazu... nie moze byc sytuacji ze na gazie nie jedzie a na benzynie jest ok kiedy pada, to ewidentna wina napiecia w instalacji zaplonowej... przy duzej wilgotnosci powietrza Twoje auto muli bo ma zle swiece, ktore na gazie pobieraja zbyt wysokie napiecie, i przy sytuacji gdy kable sa wilgotne dochodzi do wypadania zaplonu lub przebica na izolacji kabli
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 27 Sie 2012, 17:09   

Pawełos666 napisał/a:
kable lapia wilgoc i zle swiece slaba cewka zaplonowa do tych swiec co masz. uzyj cienszych na nizsze napiecie lepszych do gazu... nie moze byc sytuacji ze na gazie nie jedzie a na benzynie jest ok kiedy pada, to ewidentna wina napiecia w instalacji zaplonowej... przy duzej wilgotnosci powietrza Twoje auto muli bo ma zle swiece, ktore na gazie pobieraja zbyt wysokie napiecie, i przy sytuacji gdy kable sa wilgotne dochodzi do wypadania zaplonu lub przebica na izolacji kabli


Tylko że teraz problem nie jest związany z aura pogodową;-/ wtedy działo się tak przy deszczu w tej chwili jestem od 22 czerwca nad morzem... i niestety problem pojawia się nawet jak jest sucho i słonecznie i nie ma na to reguły... bywa tak że jadę do miasta w odległości o 15km dojeżdzam tam bez problemu robię zakupy w kilku marketach wracam.. w połowie drogi auto MULI.. traci ewidentnie moc nawet pasażerowie odczuwają brak mocy...;-/ wtedy przełączam na benzyne i jest ok.
Niekiedy pomaga zatrzymanie się zgaszenie silnika i jechanie do 3 na benzynie i wtedy przełączenie na gaz a nie raz to nie pomaga:( także ja już sama nie wiem co to może być... wracam w pn do bydgoszczy auto odstawiam do gazownika...
jakies wskazówki?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 27 Sie 2012, 17:37   

mozesz mnie sciachane sprzeglo i jak gorace to muli... wkreca sie na obroty i nie ma mocy bo sprzeglo sie slizga.na zimnym moze byc ok. jesli gaz lub benzyna ma spadki mocy spowodowane jakimis niedomaganiami sporadycznie to moze isc ok a na sprawnym bedzie sie zlizgac i mulic im lepszy silnik :) sprzeglo wymieniam w fiescie co 60 tys km. wiecej nie wytrzyma... bardzo powoli ale traci moc z czasem... moze sprzeglo sie grzeje
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27 Sie 2012, 18:31   

Pawełos666 napisał/a:
mozesz mnie sciachane sprzeglo i jak gorace to muli


raczej nie, bo

diablusia napisał/a:
wtedy przełączam na benzyne i jest ok.


;)
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 27 Sie 2012, 18:42   

wystarczy ze bedzie na benzynie gorzej szedl bo cos ma uszkodzone i nie bedzie mulic ze wzgledu na sprzeglo...po prostu auto bedzie mialo mniejsza moc 5koni i juz przestanie sie slizgac... takie wrazenie...a te sprzegla sa bardzo delikatne i ida takie same. poza tym nagrzane zawsze muli jak juz sie konczy to moze byc to. dokladnie tak jest ze jak przejedzie sie 15km to sie nagrzeje i potem nie idzie muli :) wkreca sie na obroty i nie jedzie. poczzatkowo nie widac tego za bardzo na obrotomierzu, czuje sie ze ma lekki poslizg, ale z czasem potem widac jesli silnik zyleta ze po prostu obroty rosna a potem sie rozpedza, na koniec to juz nie da sie jechac :D trzeba malo gazu dawac stopniowo, im lepszy silnik tym bardziej muli. pierwsze wymienialem po 120 tys km jak kupilem auto. potem przy 180 tys.. najbardziej to widacc po trasie 10-15km
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
diablusia 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37
Dołączyła: 17 Kwi 2010
Posty: 149
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30 Sie 2012, 17:19   

no ale tu nie ma znaczenia czy silnik jest rozgrzany bo nieraz jak ruszam na zimnym silniku auto stało powiedzmy 24h ruszam na benzynie przełącza na gaz i muli.... czy może to byc np. zwiazane z parownikiem lub inną częścią instalacji gazowej?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 30 Sie 2012, 18:08   

z nieumiejetnoscia zalozenia i ustawienia gazu. zaloz gaznik z dzialajacego silnika i przerob na zwykla podcisnieniowke, fiesta nie moze mulic... muli jak nie dostaje gazu/paliwa ma uboga mieszanke albo jezeli nie ma odpowiednio duzej iskry zeby uzyskac moc fabryczna. pozostale przypadki sa paranormalne. Twoja fiesta prawdopdobnie albo nie ma sprzegla albo ma zle ustawiony gaz albo uklad zaplonowy niedomaga. innych przyczyn nie moze byc jezeli silnik jest sprawny. najlepiej zaloz gaznik. sprawna dobrze ustawiona 1.1 chodzi jak 1.3 w przecietnym w stannie. nie ma prawa mulic. 1.4 cvh w dobrym stanie chodzi jak 1.6 w srednim czy zamulona 1.8 ---> zobacz jak chodzi 1.4 http://www.youtube.com/watch?v=xXZVqgTXVdE

fiesta nie moze mulic, wymien sprzeglo sprawdz uklad zaplonowy zaloz swiece z cienka elektrodą, ze benzyna idealnie po tylu latach moze nie chodzic jestem w stanie zrozumiec, ale gaz zalozyc mozna i by chodzilo ok. zaloz porzadnie gaz albo udaj sie do przadnego gazownika ktory ustawi go profesjonalnie, ewentualnie przerob na gaznik 55 koni i zaloz zwykly parownik podcisnieniowy za 200zl, szkoda nerwow jezeli nie masz pod reka odpowiedniej osoby zeby to mogla ustawic. na gazniku przy odpowiednio duzym cisnieniu gazu z parownika, dobrym ukladzie zaplonowym oczywiscie na parowniku podcisnieniowym da sie zrobic moc rowną mocy benzyny

sprawdz czy parownik nie jest zbyt zimny...moze tylko na zimnym parowniku masz takie objawy tak jak opisujesz po nocy
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 30 Sie 2012, 20:07   

Pawełos666,
Pawełos666 napisał/a:
sprawdz czy parownik nie jest zbyt zimny...moze tylko na zimnym parowniku masz takie objawy tak jak opisujesz po nocy
Jedno sensowne zdanie... Zalecałbym dla Was mały spocik w Bydzi u diablusia i działanie fachowca: dobrymi radami ponoć piekło wybrukowane. :yes:
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 30 Sie 2012, 20:11   

diablusia:
diablusia napisał/a:
auto stało powiedzmy 24h ruszam na benzynie przełącza na gaz i muli.... czy może to byc np. zwiazane z parownikiem lub inną częścią instalacji gazowej?
Takie zjawisko może mieć związek z przepuszczającym elektrozaworem; gaz się sączy do kolektora zasilającego + dawka benzyny - masz dwa paliwa na raz i finał. Przerabiałem...
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 30 Sie 2012, 21:08   

Ona ma nowa instalacje... tam moze byc problem z ukladem zaplonowym zle swiece wysokie napiecie w ukladzie zapl. bo jezdzi na przerwie fabrycznej na zwyklej swiecy a cewka moze byc stara i juz nie miec tego napiecia max, ktore ma miec i przebicia na kablach (byc moze tez jakas lipa) czyli wypadanie zapl. bo nie daje rady w gazie chodzic przy takim napieciu zanizonym a na benzynie daje, i kiedy zawilgocony kabel gdzies przy cewce czy wtyczkach to wypadnie zaplon, tak tez moze byc, nic innego w tak prostym silniku nie moze sie dziac...ewentualnie za bogato lub za uboga mieszanka, albo ten zaplon i jedzie na 3 gary
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
czenka 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartosz
Wiek: 51
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 21
Skąd: Lublin
Wysłany: 30 Sie 2012, 21:54   

Pawełos666:
Pawełos666 napisał/a:
a cewka moze byc stara
Proszę przeczytać cały wątek diablusia od początku i wynotować, co ma porobione...może jedynie nie ustawiła 0,8mm między elektrodami świec.
Pawełos666 napisał/a:
Ona ma nowa instalacje
To prawda, co nie świadczy, że elektrozawór jest w pełni sprawny. Wydaje mi się, że właściwym z Pana strony byłoby zaproponowanie stosownych kabli i świec ( 4el Bosch ) na promocyjnych warunkach cenowych dla diablusia; niedawno było Anny...miałaby spóźniony prezent :jupi: .
_________________
myśleć...jak to łatwo powiedzieć?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.