[MK3] Poprawianie dynamiki lehofiesty 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 5 Mar 2012, 23:09
|
|
|
Dodam że 1,4 działało zarówno na kompie jak i wtrysku z 1,1 więc spokojnie to będzie działać. Ale czy zmiana będzie w ogóle odczuwalna? Wątpię |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 6 Mar 2012, 08:26
|
|
|
cóż, mamy tutaj specjalistów, którzy do HCSa wkładają sportowe filtry powietrza K&N - warte tyle, co następny silnik.
co nie, DemptD?
Cytat: | będzie lepiej przyspieszał i wyprzedzanie innego auta będzie lżejsze | nawet jeśli do stówy zejdziesz na 19.5 z 20s, to to i tak jest wieczność... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Mar 2012, 09:54
|
|
|
Nie rozbierałem tego, i nie mama przed oczami książki, na zdjęciu id spodu widać kanał których jak dobrze myślę podawane jest powietrze wolnych obrotów, leci sobie ono tam mimo zamkniętej przepustnicy, porównywałeś te szczeliny, czy 1,4 ma większa czy taką samą?
Druga sprawa,,, nie ma co się śmiać że ktoś chce się 1,1 bawić,,, zabawa każdym motorkiem jest dobra jak sprawia właścicielowi przyjemność,,, sens/opłacalność to inna sprawa,,, zwłaszcza dla kogoś stojącego z boku,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 6 Mar 2012, 10:03
|
|
|
JoeMix napisał/a: | sens/opłacalność to inna sprawa | mów nam jeszcze
sam do niedawna miałem taki pomysł, żeby podmienić dolot i przepustnicę na tą z 1.4 CFI i pewnie tak bym się bawił, gdyby pewnego pięknego dnia nie odezwał się Daras |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Mar 2012, 10:09
|
|
|
bidżej, masz racje, ale np. ja ze swoim 1,1 z pod maski nie planuję wyjechać |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 6 Mar 2012, 13:07
|
|
|
3 podpory walu w 1.1 z pewnoscia pomoga w modyfikacjach |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Mar 2012, 15:25
|
|
|
Gdyby mi się kosiarka nie rozjechała to myślałem nawet o adaptacji gardzieli od Endury.
Kibicuję i czekam na efekty bo chcę zobaczyć co mnie ominęło |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 7 Mar 2012, 15:37
|
|
|
to musiałbyś przekładać cały dolot łącznie z kolektorem i chyba dłubać wiązkę. swoją drogą, był i taki specjalista który tego dokonał nick bodajże Mara. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
DemptD
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 7 Mar 2012, 20:14
|
|
|
bidżej napisał/a: | co nie, DemptD? |
|
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
mlodyfiesta
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Limousine
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Mariusz
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 80 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 17 Mar 2012, 01:49
|
|
|
też jestem bardzo ciekaw jak to się będzie przekładać na dynamikę, czy jakoś zauważalna będzie poprawa w zbieraniu się fieściny, bo widzę zrobić się udało to ja poproszę instrukcje dokładniejszą co jak po czym robić |
_________________ Moja Landara |
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:03
|
|
|
BuMeL napisał/a: | .........................
daj wykres z hamowni |
Kurde jak bym miał gdzie to bym zrobił z czystej ciekawości
Zrobiłem wczoraj 200 kilometrów fajnej dynamicznej jazdy w cyklu mieszanym, Wałbrzych-Wrocław-Trzebnica
i z powrotem.
Zużycie paliwa 10 litrów, czyli napewno nie większe niż było.
Uważam że przeróbka miała sens.
Jak pojeżdżę więcej na mieście to zobaczę jak zużycie wyjdzie.
Odnośnie dużego spalania w tych wtryskach webera to problem występuje w uszczelnieniu samej końcówki wtryskiwacza są w nim trzy oringi gumowe i parcieją przepuszczając poprostu paliwo do gardzieli. Warto je wymienić, niestety wystepują tylko w oryginale jako zestaw uszczelek wtrysku i kosztują 180 zł.
Ja nie kupiłem. Poskładałem z dwóch wtrysków wybierając lepsze.
|
_________________ -L E H U- ID#49
Fiesta Mk2 1.1-była
http://smg.photobucket.co...ent=Nowy-45.jpg -lehofiesta mk1
http://photobucket.com/albums/v418/lehu8/fiesta2/ -lehofiesta mk2
http://smg.photobucket.co.../lehu8/fiesta3/ -lehofiesta mk3 |
|
|
|
|
lehu8
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Inna
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Leszek
Wiek: 47 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 329 Skąd: Wałbrzych
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 18 Mar 2012, 22:18
|
|
|
przecież oringi idzie dobrać w dobrym sklepie z takimi pierdołami ja bym przynajmniej spróbował jeśli ma to pomóc |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
|