Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: ecu, gasniecie, komputer, mk3, odpalanie, przeplywomierz, rs1800, zetec

[MK3] RS1800, a kolektor ssący i osprzęt z Mondeo 2.0
Autor Wiadomość
gru 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 121
Skąd: Opole
Wysłany: 5 Mar 2012, 16:28   [MK3] RS1800, a kolektor ssący i osprzęt z Mondeo 2.0

Witam ponownie :ok:

Jak wiecie scooooter, posiada Fiestę RS1800, przeprowadził modyfikacje w postaci założenia plastikowego kolektora z mondeo wraz z osprzętem od zdaje się kolegi Marka z Gliwic.

Przy sprawdzaniu błędów na diodę, wyszło że wszystkie wsadzone elementy gryzą się z kompem tj. CPP, krokowiec i coś tam jeszcze...

Czy czasem nie jest tak, że potrzebny jest do tego wszystkiego komputer z mondeo?

Obecnie auto zgasło podczas jazdy i już nie chce zapalić ;-(

Prosiłbym osoby posiadające taką kombinację o zabranie głosu.

Pozdrawiam :-)
Ostatnio zmieniony przez bidżej 6 Mar 2012, 08:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 5 Mar 2012, 16:37   

Hm z tego co wiem, zapala jak jest zimny. Jak się zagrzeje to po przekręceniu kluczyka nie ma absolutnie żadnej reakcji, żadnego cyknięcia nawet od rozrusznika. Z tego co wyczytałem na forach escorta problemem mogą być zimne luty w skrzynce bezpieczników/przekaźników ... tylko ciężko to zlokalizować. Póki co myślę żeby wsadzić mój czujnik temperatury bo na zimnym nie trzymał obrotów, oprócz tego kable od rozrusznika no i ewentualnie podmiana rozrusznika, choć problem raczej leży gdzieś po drodze w wiązce.

http://forum.fordclubpols...ead.php?t=96045
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
gru 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 121
Skąd: Opole
Wysłany: 5 Mar 2012, 16:46   

Witaj kolego TomeX500 :rotfl: mi Kamil mówił, że nie pali wcale...a się nie widzieliśmy z 2tygodnie to nie wiem jak jest.

Ale ciekawią mnie te błędy :D

Co do skrzynki to będzie mega przypał, ale robi się ciepło - trzeba będzie odpalić centrum grillowo-tuningowe :rotfl:
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 5 Mar 2012, 17:04   

No gadałem z nim dzisiaj w pracy i mówił że z rana mu odpala, przejeździ trochę i już ani drgnie dopóki nie ostygnie. Może zasyfiony rozrusznik, ale raczej obstawiam elektrykę.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
gru 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 121
Skąd: Opole
Wysłany: 5 Mar 2012, 17:14   

albo CPW :yes:
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 5 Mar 2012, 17:41   

gru napisał/a:
albo CPW :yes:

jeśli masz na myśli czujnik wału to rozrusznik by kręcił, a silnik nie odpalał

TomeX500 napisał/a:
mówił że z rana mu odpala, przejeździ trochę i już ani drgnie dopóki nie ostygnie. Może zasyfiony rozrusznik, ale raczej obstawiam elektrykę.

u mnie był identyczny problem i winowajcą była uwalona kostka stacyjki, były na niej straty napięcia i rozrusznik nawet nie startował jak silnik był ciepły.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
kamilocha1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 35
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 383
Skąd: SJ , SRC ;DD
Wysłany: 5 Mar 2012, 19:37   

madek, i cos z ta kostką zrobil:>
_________________
cyyyklon

 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 5 Mar 2012, 19:40   

gru napisał/a:
Przy sprawdzaniu błędów na diodę, wyszło że wszystkie wsadzone elementy gryzą się z kompem tj. CPP, krokowiec i coś tam jeszcze...

wkład przepływki i czujniki muszą zostać z rs1800
np. cpp z mondeo ma inne piny i musi być z rs1800
 
 
gru 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 121
Skąd: Opole
Wysłany: 5 Mar 2012, 22:22   

Auto dzisiaj odpaliło, ale chyba nie trzymało na początku obrotów, przepływka jest z 1.8.
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 5 Mar 2012, 22:35   

Obudowa przepływki jest z 2.0, czujnik z 1.8. Zimny odpala - norma. Podmieniliśmy czujnik temp, zobaczymy co jutro będzie jeśli przegoni machinę. Może ktoś podpowie czy możliwe jest, że to wina kompa?
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 5 Mar 2012, 23:44   

Cytat:
madek, i cos z ta kostką zrobil:>

kupiłem nową a co miałem zrobić :) ale to tylko jedna z propozycji, problem może być gdzie indziej (jest na to prosty test - jak nie kręci to podłączyć rozrusznik na krótko i okaże się czy to jego wina czy instalacji po drodze)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
kamilocha1 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 35
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 383
Skąd: SJ , SRC ;DD
Wysłany: 6 Mar 2012, 00:27   

madek, na krotko jak wsadze kabla do wtyczki w dam do plusa to pali ale u mnie to niema reguły bo raz na ciepłym normalnie pali a raz jest tylko "cyk" i nie zapali. no moze niekiedy za ktoryms cyknieciem zaskoczy i odpali
_________________
cyyyklon

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Mar 2012, 00:39   

Stunt_Man napisał/a:
wkład przepływki i czujniki muszą zostać z rs1800
np. cpp z mondeo ma inne piny i musi być z rs1800


Ciekawe, bo ja mam u siebie krokowy z mondeo, cpp wraz z przepustnica także z mondziaka miałem do zeszłego tygodnia, bo padł i wszystko grało od września do zeszłego miesiąca. Reszta z 1.8

Tak to jest jak się nie zajrzy wczesniej w wiązkę która mając 20 lat wymaga kilku napraw.

Macie BlackForda to podmieniajcie czujniki, IAT do pomierzenia i obejrzyjcie wszystkie kostki, kable przy nich czy nie sa sparciałe, popękane, przerwane/przetarte. Wiązka do pomierzenia miernikiem przy kompie czy jest z nią w porządku
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 6 Mar 2012, 10:33   

kamilocha1 napisał/a:
madek, na krotko jak wsadze kabla do wtyczki w dam do plusa to pali ale u mnie to niema reguły bo raz na ciepłym normalnie pali a raz jest tylko "cyk" i nie zapali.

u mnie też było tylko cyk :-) nawet na zlocie to sprawdzaliśmy z Fifą :) po wymiane kostki problem już nigdy nie wrócił <8>
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 6 Mar 2012, 14:51   

kamilocha1 napisał/a:
bo raz na ciepłym normalnie pali a raz jest tylko "cyk" i nie zapali


Tu jest ten problem że nie ma nawet cyk.

luk-90 napisał/a:
Macie BlackForda to podmieniajcie czujniki


Nie tyle blackforda, co u kamila stoi mój drugi silnik więc wszystkiego jest pod dostatkiem :-) Tylko nie bardzo jest czas wszystko wymieniać, a raczej wątpliwe jest, że to jakiś czujnik... Bo choćby wszystkie nawet były uwalone to zakręcić powinien. A wiadomo jak lipnie się walczy z elektryką w aucie... Nie wiadomo od czego zacząć, ale będziemy po kolei eliminować podejrzanych.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.