Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:02
[MK3] Pompa wtryskowa wymiana czy stara
Autor Wiadomość
jola5378 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Jola
Wiek: 46
Dołączyła: 07 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: Sobowo
Wysłany: 23 Lut 2012, 23:07   

Proszę was czytajcie wszystko a nie tylko ostatni post nie była wymieniona pompa ile razy mam to wyjaśniać chodzi mi tylko o to jak to udowodnić
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lut 2012, 23:11   

jak stwierdziłas ze nie była wymieniona?
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
jola5378 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Jola
Wiek: 46
Dołączyła: 07 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: Sobowo
Wysłany: 23 Lut 2012, 23:23   

Tak w ogóle to już jakiś czas temu zauważyłam że podczas jazdy auto dodawało sobie samo gazu tak samo było przed wizytą u mechanika obroty raz przyspieszały a raz zwalniały dziwne ale na "dwóch różnych pompach" takie same objawy tak samo mąż zauważył zbieżności które były przed wizytą i po u mechanika
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lut 2012, 23:27   

ale minął rok czasu i ileś tam kilometrów
objawy nie dowodzą że pompa nie została wymieniona
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
jola5378 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Jola
Wiek: 46
Dołączyła: 07 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: Sobowo
Wysłany: 23 Lut 2012, 23:28   

Jeszcze dodam że mech mówił że wcześniej była pompa bosha a jak się orientuję to jeżeli wymienił bosha na lucasa to dlaczego wtryski były nie ruszane chyba jak się zmienia pompę na inną to należało by wymienić i wtryski(chodzi mi o model pompy)
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lut 2012, 23:36   

wtryski są takie same
jeśli wcześniej była pompa boscha a teraz jest lucas to mechanik wymienił tą pompę
wiem co mówię bo zadna nie jest podobna do siebie pod względem budowy zewnętrznej i wewnętrznej
pompy nie są wieczne a lucasy są bardzo wrażliwe na złe paliwo, w pompach boscha zdychają sekcje i regulatory obrotów
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
jola5378 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Jola
Wiek: 46
Dołączyła: 07 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: Sobowo
Wysłany: 23 Lut 2012, 23:48   

Wtryski nie są takie same.Wiem bo sprawdzałam i dzwoniłam do warsztatu samochodowego bo mają inną przepustowość czy coś takiego.Chyba też coś czytałam tu na jakimś forum i stąd wiem że bosh i lucas to całkiem inna historia
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lut 2012, 23:57   

to była wymieniona pompa czy nie?
raz piszesz ze nie była potem ze zmienili boscha na lucasa
mogą mieć inne ciśnienie otwarcia jeśli już ale cisnienie otwarcia wtrysku sie reguluje
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
jola5378 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Jola
Wiek: 46
Dołączyła: 07 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: Sobowo
Wysłany: 24 Lut 2012, 00:28   

Mechanik twierdził że była wymieniana ja nie.Nie chcę ciągle wdawać się w dyskusję co jak dlaczego proszę tylko aby ktoś mi powiedział jak można sprawdzić czy pompa była wymieniona czy nie bo ja jestem na 99% pewna ,że nie była
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 24 Lut 2012, 14:08   

Cytat:
Zastanawiam się czy czasami nie jesteś mechanikiem skoro tak piszesz to że jestem kobietą nie znaczy że jestem głupia i zero pojęcia o samochodach.Otóż moja pompa na 99% jest uszkodzona mianowicie nie podaje paliwa na wtryski wszystko było sprawdzane nawet elektrozawór(a widzisz znam takie słowo-a jestem tylko kobietą)


Nie nie jestem mechanikiem ale ten silnik jest mi znany i nie wiem co ma do rzeczy, że jesteś kobietą??

Zaczynasz wątek tematu sypiąc ogólnikami.
Nie podajesz o co chodzi, w jakiej sytuacji, jaki był problem.

Mało tego z tego co piszesz trudno jest cokolwiek wywnioskować, bo co chwile są jakieś sprzeczne informacje - co my Ci mamy powiedzieć??

Jeśli byłaś u mechanika rok temu żeby Ci wymienił pompę wtryskową, bo niby była zepsuta(na jakiej podstawie to sprawdziłaś, bo jedyny sposób to sprawdzenie wyjętej pompy na stole probierczym u pompiarza)i nibyCi coś nie grało dalej po rzekomej wymianie a temat odkopujesz po roku czasu na forum Fiestaklubpolska - to co chcesz osiągnąć??

Od nikogo nie dostaniesz rekalmacji czy zwrotu kosztów po takim czasie - tym bardziej, że nie masz dowodów.

Jedyny sposób aby sprawdzić czy Ci gość wymienił [pompę czy nie to sprawdzenie numeru na korpusie pompy wtryskowej starej i ewentualnie nowej. Jeśli tego nie spisałaś rok temu to nie ma cienia szans na udowodnienie czegokolwiek.

A to co dolega Twojej Fieście to nie musi być wcale zarżnięta pompa wtryskowa i nie pytaj co tylko zawieź ją do pompiarza(pompę i wtryskiwacze) a on Ci sprawdzi co i czy jest zepsute.

O Mechaniku do którego masz żal - moim zdaniem musisz się z tym pogodzić, bo nic mu nie udowodnisz, chyba, że weźmiesz kilku chłopaków co mu obiją ryja - ale czy o to Ci chodzi??

Ja nie widzę więcej sensu wypowiedzi w tym temacie, bo co tutaj można dodać??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 24 Lut 2012, 20:25   

Rkalitka napisał/a:
Cytat:
Zastanawiam się czy czasami nie jesteś mechanikiem skoro tak piszesz to że jestem kobietą nie znaczy że jestem głupia i zero pojęcia o samochodach.Otóż moja pompa na 99% jest uszkodzona mianowicie nie podaje paliwa na wtryski wszystko było sprawdzane nawet elektrozawór(a widzisz znam takie słowo-a jestem tylko kobietą)


Nie nie jestem mechanikiem ale ten silnik jest mi znany i nie wiem co ma do rzeczy, że jesteś kobietą??

Zaczynasz wątek tematu sypiąc ogólnikami.
Nie podajesz o co chodzi, w jakiej sytuacji, jaki był problem.

Mało tego z tego co piszesz trudno jest cokolwiek wywnioskować, bo co chwile są jakieś sprzeczne informacje - co my Ci mamy powiedzieć??

Jeśli byłaś u mechanika rok temu żeby Ci wymienił pompę wtryskową, bo niby była zepsuta(na jakiej podstawie to sprawdziłaś, bo jedyny sposób to sprawdzenie wyjętej pompy na stole probierczym u pompiarza)i nibyCi coś nie grało dalej po rzekomej wymianie a temat odkopujesz po roku czasu na forum Fiestaklubpolska - to co chcesz osiągnąć??

Od nikogo nie dostaniesz rekalmacji czy zwrotu kosztów po takim czasie - tym bardziej, że nie masz dowodów.

Jedyny sposób aby sprawdzić czy Ci gość wymienił [pompę czy nie to sprawdzenie numeru na korpusie pompy wtryskowej starej i ewentualnie nowej. Jeśli tego nie spisałaś rok temu to nie ma cienia szans na udowodnienie czegokolwiek.

A to co dolega Twojej Fieście to nie musi być wcale zarżnięta pompa wtryskowa i nie pytaj co tylko zawieź ją do pompiarza(pompę i wtryskiwacze) a on Ci sprawdzi co i czy jest zepsute.

O Mechaniku do którego masz żal - moim zdaniem musisz się z tym pogodzić, bo nic mu nie udowodnisz, chyba, że weźmiesz kilku chłopaków co mu obiją ryja - ale czy o to Ci chodzi??

Ja nie widzę więcej sensu wypowiedzi w tym temacie, bo co tutaj można dodać??


nic już nie dodasz nie da sie sprawdzić w zaden sposób czy wymienił ta pompę
jesli była założona uzywana to mogła paść
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 26 Lut 2012, 00:02   

Spokojnie pany bez cisnien... ogolnie fakt jest taki, wymieniajac pompe z "uszkodzonej" na uzywana inna, nikt nie da gwarancji na to bo sam by sobie podcinal galaz na ktorej siedzi, jesli objawy byly ciagle te same po dobiorze auta natychmiast trzeba wracac do mechanika bo pozniej beda sceny... po roku czasu niestety nie udowodnisz tego bo sruby, nakretki i punkty montazowe beda juz osaczone przez rdze i nic sie nie da udowodnic.

Nie chodzi o to ze Pani czy Pan do nas pisze, chodzi o suche fakty, bylo tak i tak jest tak i tak... mozeby poradzic cos on line lecz tak naprawde kazde auto jest inne i kazde inaczej reaguje... najwieksze jaja beda w momencie gdy okarze sie ze pasek zebaty pompy sie wam zerwal...

Na spokojnie jeszcze raz napisz co jest nie tak od a do z :yes:
Pomyslimy i odpowiemy w miare mozliwosci oraz doradzimy co sprawdzic zeby wykluczyc pompe paliwa... Jesli maz Pani jest zdolny i ma chwile to wezmie podstawowe klucze i sobie poradzi przy tym co napiszemy...

Wszystko na spokojnie :yes:
_________________

 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 26 Lut 2012, 22:25   

Fordon napisał/a:
Na spokojnie jeszcze raz napisz co jest nie tak od a do z
Pomyslimy i odpowiemy w miare mozliwosci oraz doradzimy co sprawdzic zeby wykluczyc pompe paliwa... Jesli maz Pani jest zdolny i ma chwile to wezmie podstawowe klucze i sobie poradzi przy tym co napiszemy...


O to mi ciągle chodzi - na spokojnie od początku do końca opisać co i jak i będziemy radzić co dalej - ale niestety z przygodą z mechanikiem to raczej nic się na już wskórać :|
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 09:46
ttomek71
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.