Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Swap z 1.4 na 2.5V6
Autor Wiadomość
Matek19 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Fun
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Mateusz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 12
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14 Lut 2012, 17:31   [MK3] Swap z 1.4 na 2.5V6

Witam. Mam pomysł na wsadzenie silniczka z mondeo 2.5v6. mysle ze to dobry pomysł zabierajacy duzo czasu i pracy. Lecz prosze was o jakies sugestie dotyczące tego tematu. Pozdrawiam :) :hammer:
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Lut 2012, 19:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Lut 2012, 17:45   

http://www.fiestaklubpols...p=635324#635324

To aktualny temat, innych sobie poszukaj. Powinny wyczerpać Twoją ciekawość.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 14 Lut 2012, 18:40   

Matek19, to nie jest takie proste, mam problem z półosiami, nie wiadomo co dalej z tym zrobić, chłodnica musi być z przodu auta, poczekaj do zakończeniu projektu dopiero zobaczysz z czym to się wiąże.
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Matek19 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Fun
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Mateusz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 12
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14 Lut 2012, 18:48   

elmek13 wlasnie słyszalem ze robisz cos takiego. powiedz mi tylko tak jaki koszt tego wszystkiego jest?
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 14 Lut 2012, 19:21   

haha koszty, taki temat lubie :P Sam sie kiedys przymiarzałem do włozenia v6, co prawda troche mocniejszego :P ale majac 12tys zł zrezygnowałem z tego bojaca, sie ze finansow moze braknac na taki swap... TYlko koszty samego silnika wynosiło ok 6k-7k pln...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 14 Lut 2012, 19:44   

FiFa, ano, a jeszcze kwiatki wychodzące w czasie i po swapie ;]
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Lut 2012, 19:52   

Dobrze, że obecnie silnik można w miarę tanio kupić, największe koszta to samo przełożenie, przeróbki, części i wszelkie modyfikacje a później jak wyżej kwiatki w trakcie i po zakończeniu :)
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 14 Lut 2012, 21:36   

Matek19, koszty.. w sumie dopiero się zaczynają, i nawet nie wiem na ilu się skończy bo nie liczę, przeczytaj mój temat a zrozumiesz, że zabawa nie jest taka prosta. Poczekaj do zakończenia projektu to może zrobię jakiś kosztorys... ale w sumie czy warto? Ma mnie cieszyć jazda autem a nie koszty wykonania tego. Teraz też są jaja z mocowaniem poduszek do komory silnika, trzeba je wzmocnić, żeby nie wyrwało budy z silnikiem.

Silnik nie wiem ile kosztował, bo mechanik nie powie. :devil: Ale skoro się uparł niech działa ja mu w tym dzielnie pomagam. :yes:
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 14 Lut 2012, 22:49   

Taniej i bardziej przetarty szlak masz w silniku 2.0 z mondeo... fajny silnik moc calkiem dobra, Nm tez odpowiednio... mniej zabawy, opisow nie brakuje na forum...
_________________

 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 15 Lut 2012, 00:07   

jak na sam poczatek, swap na 2.0 idealna sprawa :-) da rade wszystko ogarnac, cenowo nie zabija a szlak faktycznie przetarty juz nie raz! :-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 15 Lut 2012, 16:49   

swap na 2.0 to nie swap... to sie robi przed spaniem na uspokojenie
:rotfl:
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 15 Lut 2012, 17:06   

Stunt_Man, :hahaha: :cojest: :hahaha:
No ale to dla chlopaka dobre wyjscie, bo nie wyda kupy siana a bedzie mial no te pare KM wiecej niz w 1.4 :yes:
_________________

 
 
 
Mafios 
Junior Admin




Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2004
Posty: 2813
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Lut 2012, 10:04   

Matek19 napisał/a:
Witam. Mam pomysł na wsadzenie silniczka z mondeo 2.5v6. mysle ze to dobry pomysł zabierajacy duzo czasu i pracy. Lecz prosze was o jakies sugestie dotyczące tego tematu. Pozdrawiam :) :hammer:

łał i na pomysle sie skonczy i odpowiedz mi na pytanie :
jak mozna mowić o kosztach gdy projekt nie jest skonczony i wliczajac w to wlasna robote ?
czy wszystkie biszkopty mysla ze wsadzenie silnika to jest jak zmiana koła
_________________
RS TURBO
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16 Lut 2012, 13:49   

Cytat:
czy wszystkie biszkopty mysla ze wsadzenie silnika to jest jak zmiana koła


no bo jest jak zmiana koła :hahaha: . Z 13 cali na 22. 8smio śrubowe. Wygląda łatwo, ale jak tak pomysleć nad tym, to troche rzeczy nie pasuje ;-)


Matek19, lepiej iść chyba w 2.0 zetecowe, bo V6 pewnie troche waży i totalnie popsuje rozkład masy w fieście. No a do tego to tania sprawa w porownainu do 2,5. To, że nie trzeba przerabiać półosi, piast, pedałów ( no bo tam chyba sprzęgło hydrauliczne siedzi ? ) znacząco obniża koszty.
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 16 Lut 2012, 14:04   

vegetagt, w temacie elmeka kwestia wagi była poruszana. Takie 1.1 czy 1.3 (nie wiem jak xr2i) ma blok z żeliwa, który jest znacznie cięższy od bloku z alu czy innych stopów. Znacznie ważniejsza jest kwestia właściwego umocowania silnika w komorze i dobranie zawiasu.
Ostatnio zmieniony przez Nikuś 16 Lut 2012, 14:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16 Lut 2012, 14:27   

Nikuś, moje 1.1 skręcało fajnie. 1.6 juz aż tak fajnie nie skręca, chociaz tragedii nie ma ;) Dodatkowe dwa cylindry też raczej na niekorzyść wpłyną :)
Chociaż, to tylko moje subiektywne odczucia. No i nalezy wziac pod uwage, ze na mk2 to podobno trzeba inne prawo jazdy.. ;)

Nikuś napisał/a:
Takie 1.1 czy 1.3 (nie wiem jak xr2i) ma blok z żeliwa, który jest znacznie lżejszy od bloku z alu czy innych stopów



lżejszy -> cięższy ;)
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 16 Lut 2012, 14:28   

vegetagt napisał/a:
lżejszy -> cięższy ;)


Literówka, ważne że zrozumiałeś.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Lut 2012, 14:28   

Nikuś, odwrotnie, zeliwo jest ciezsze niz alu, dur aluminium czy tez stal...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.