Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: lpg, mk3, spalanie

[MK3] benzyna tylko do rozruchu a mimo tego dużo jej pali
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 31 Mar 2012, 20:47   

clipper napisał/a:
puszczał mi paliwo do reduktora
Ciekawa koncepcja, wedle moich informacji niemożliwa do osiągnięcia,,,
clipper napisał/a:
Tylko pytanie czy jak monowtrysk puszcza małą ilość paliwa do redoktora to było by to odczuwalne
:hihihi: jak będzie lekko puszczał to nie odczujesz tego,,, będzie kapać jak z kranu i auto będzie normalnie jeździć,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
grzes.l 

Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Grześ
Wiek: 39
Dołączył: 06 Sty 2012
Posty: 21
Skąd: bytom
Wysłany: 31 Mar 2012, 21:04   

Proste to nie będzie ale mam pomysł (pewnie i głupi ;) ).

Panowie przypomnijcie mi jak to było w monowtrysku... pompa paliwa była odłączana przez instalacje po przejściu na lpg? Z tego co pamiętam to chyba pracowała dalej czy to zależało od samej instalacji? Może wyłączaj ją po przejściu na lpg?
Być może masz niewielki przeciek gdzieś po drodze? Odłączając pompę, jeśli nie masz przecieku w samym zbiorniku zużycie beny zmaleje. Wada? Upierdliwe jeśli nie wpakujesz przekaźnika który ją odłączy automatycznie np. po otwarciu elektrozaworu z lpg.
Profil Facebook
 
 
clipper 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 31
Skąd: Gostyń
Wysłany: 1 Kwi 2012, 21:59   

JoeMix, To wytłumacz mi proszę jak to możliwe, że w wężu od monowtrysku do reduktora zbierało się paliwo hmm? (Ten wąż na którym jest krokowiec). Na gazie nie potrafił jechać bo dławił się benzyną. Zmiana monowtrysku i wszystko si :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Kwi 2012, 22:52   

W profilu masz 1,1 a tam nie ma możliwości założenia mixera poniżej dyszy paliwa, tylko nad dyszą, więc paliwo musiało by lecieć do góry i pod prąd powietrza,,,, dla mnie każde auto to gaźnik :-P skoro masz mono to możliwe że mixer masz pod wtryskiwaczem i jest on zalewany paliwem, podczas pracy na benzynie i jeśli leci to wężem do reduktora to znaczy że źle instalacja jest założona,,, wystarczy prawidłowo poprowadzić wąż z reduktora do dolotu i nie będzie problemu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.