Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: trzeci
4 Cze 2012, 23:10
Youngtimer Party 2012 - temat ogólny
Autor Wiadomość
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Mar 2012, 19:53   

Kuba, a weź się tak zastanów, ile wśród naszych fiest do tej pory startujących w YTP jest seryjna? Szczepana póki co. Pozostali w najlepszym razie OPEN.
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 6 Mar 2012, 19:57   

no bo sie robi auto tak zeby można było bezproblemowo a nie niewiadomo co ( bez gupich skojarzeń proszę)
ten regulamin tyczy sie takze "klasycznych wypatroszonych" beemek i crxów więc tak żle nie jest
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 6 Mar 2012, 23:39   

magda nie wiem czemu sie upierasz nad klasa open. jezeli przyjade swapowana fiesta 1.3 na 1.8 w seryjnym wnętrzem, to powinienem byc w klasie b 2000, bo mam skundlona pseudo rs'ke. Silnik zostal wymieniony na motor występujący fabrycznie w danym aucie
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Mar 2012, 23:43   

Tak, jeżeli maz z fiesty to jasna sprawa.
Ty w B2000, Kuba też, ale reszta to juz nie bardzo.
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Mar 2012, 00:16   

Kurcze chyba zacznę szukać wykładziny i tylnej kanapy do mk2 :)
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 7 Mar 2012, 07:34   

Pyros napisał/a:
Kurcze chyba zacznę szukać wykładziny i tylnej kanapy do mk2
:rotfl: :rotfl: :rotfl:
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 7 Mar 2012, 09:38   

Pyros napisał/a:
Kurcze chyba zacznę szukać wykładziny i tylnej kanapy do mk2 :)


No :)
a ja swapa na 1,6 :hahaha:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 8 Mar 2012, 08:45   

Ty a jak już zrobię Paszteta to w jakiej klasie będę startował - :rotfl:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 8 Mar 2012, 20:35   

Czytajcie to:

Cytat:
Samochody wyposażone w silnik stosowany w danym modelu/generacji modelu. Można zastosować silnik pochodzący z innego, równolegle produkowanego, modelu tego samego producenta, pod warunkiem że posiada on nie większą liczbę zaworów, a jego pojemność nie przekracza maksymalnej pojemności silnika stosowanego fabrycznie w danym modelu/generacji modelu.


Idąc tym tropem zastanawiam się jak ma się to do mojej Brązowej i wnioskuję:

Cytat:
Samochody wyposażone w silnik stosowany w danym modelu/generacji modelu.

Czyli Moja Brązowa z silnikiem 1.8td można podpiąć pod fiestę mk5(chyba) co miała silnik 1.8td i w ten sposób łapię się do klasy A.

Ale to takie moje przemyślenia na szybko - ale w sumie zależy jak interpretować ten przepis :yes:

I dalej:

Cytat:
Można zastosować silnik pochodzący z innego, równolegle produkowanego, modelu tego samego producenta, pod warunkiem że posiada on nie większą liczbę zaworów, a jego pojemność nie przekracza maksymalnej pojemności silnika stosowanego fabrycznie w danym modelu/generacji modelu.


Przykładowo silnik pitera - 2.0, pojemność która nie była stosowana w fieście mk3 - ale już w fieście mk6 były 2.0 litrówki 16 zaworowe - więc interpretując to w ten sposób też się łapie, bo nie chodzi tylko o dany model a o:

Cytat:
/generacji modelu


Co wy na to??

Wnioskuje, że problemem było by wystartowanie fiestą z silnikiem bmw - przykładowo <8>
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 8 Mar 2012, 20:48   

Romek przekombinowales, 1.8TD miala w serii MK3 fiesta, co za tym idzie nie byl to silnik wypuszczany rownolegle z twoim modelem pojazdu. Co innego w przypadku Pitera gdzie Escort MK5 mial w serii RS2000, co za tym idzie od 90r do 98...
A ja mam przewalone jak w ruskim czolgu :rotfl:
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Mar 2012, 22:40   

hmm, rs2000 byl montowany rownolegle w wiekszym bracie fiesty, escorcie, wiec .....
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 9 Mar 2012, 21:20   

luk-90 napisał/a:
hmm, rs2000 byl montowany rownolegle w wiekszym bracie fiesty, escorcie, wiec .....


Więc nie może być zastosowany :bezradny:

Według zapisów obecnego regulaminu można wsadzić każdy silnik z produkowanego równolegle z naszymi MK3 Forda , pod warunkiem że jego pojemność nie przekracza 1800 cm3 a ilość zaworów 16.
Bo największy silnik benzynowy jaki był montowany w MK3 to właśnie 1.8 16V.
RS 2000, 2.0 z Mondeo już pod to nie podchodzą ze względu na pojemność.

1.8 TD może być ale tylko w MK3
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Mar 2012, 01:47   

hmmm. nie ukrywam, że jeżeli mój silnik wyzionie ducha( tfu tfu wypluć to) to z pewnością wleci słupek z 2.0. Czy na YTP się wtedy zakwalifikuje czy nie, mówi się trudno. Miejmy nadzieje, ze do tego czasu zmienię auto.
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 13 Mar 2012, 08:47   

Rkalitka napisał/a:
Samochody wyposażone w silnik stosowany w danym modelu/generacji modelu.

Czyli Moja Brązowa z silnikiem 1.8td można podpiąć pod fiestę mk5(chyba) co miała silnik 1.8td i w ten sposób łapię się do klasy A.


Oj romek romek, widac ze regulaminow w polskich sportach samochodowych to sie za duzo nie naczytales ;)

Jesli pisza ze rownolegle do modelu / generacji to znaczy ze rownolegle do lat produkcji modelu fiesta, generacji MK I. I kropka.
Mozesz wlozyc wszystko co ma do 1,6l pojemnosci, 8 zaworow i jest benzyniakiem :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Mar 2012, 09:47   

Nie chciałem sie tu udzielać, ale fantazja Was chłopaki ponosi.
Tak jak pisze Qzyn. Lata produkcji to lata produkcji, a model to model (mk3, mk4, mk5 itd). A nie że modelem jest fiesta 1968-2012 :rotfl:
Chcecie mieszać w silnikach to zostaje chyba klasa open i już.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 13 Mar 2012, 16:55   

No tak teraz już rozumiem. Przdczytałem sobie to parę razy i wasze uwagi do tego i już rozumiem o co chodzi.

Ogólnie nie zmienia to faktu, że bez problemów można pojechać nawet w klasie open - to w jakiej klasie i tak nie ma znaczenia na takiej imprezie jak ytp i to chyba jest najfajniejsze :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Mar 2012, 18:42   

No właśnie teraz to mi Romek zabiłeś ćwieka... czytam ponownie ten genialnie napisany regulamin i zaczynam się zastanawiać. Bo jeżeli jest to mk3 i ma max 1.8, w dodatku z fiesty mk3, to wiadomo, grupa B. Jeżeli max 1.8 z auta produkowanego równolegle z MK3 :ra: Grupa B, Jeżeli silnik pochodzi z nowszego forda lub auta innego producenta :ra: klasa OPEN. To jest jasne. Ale co z silnikami o pojemności wyższej, na przykład 2.0? Bo nic nie piszą w zasadach kwalifikacji do klasy OPEN o pojemności większej niż seryjna, o pojemności nic tam w ogóle nie wspominają, więc jak? 2.0 w mk3 to w końcu OPEN czy wcale? Bo teraz już zdurniałam...
Kwestię, że do OPEN klasyfikuje się decyzją organizatoró (czyli może, a nie musi nawet, jak założenia teoretycznie spełnia) w tej chwili pomijam.
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Mar 2012, 19:09   

Pomijając dywagacje. Ilu z Was co mają 2.0 ma to wbite w dowód? Złośliwiec z BK już tylko na tym może uwalić.
Zazwykle auta buduje się pod klasy/imprezy, a nie impreze robi się pod kombinowane auta. Klasa Open też musi mieć jakieś ograniczenia bo to YTP, a nie RPP lub RSMP. Chociaż tam są znacznie większe ograniczenia.
Najlepiej chyba napisać do organizatora maila/pismo, a nie gdybać.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Mar 2012, 19:24   

jaka pojemność w dowodzie to ich za bardzo nie interesuje, tak usłyszałem podczas bk
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Mar 2012, 20:52   

Bo na YTP na bk z dowodu to zdaje się tylko aktualny przegląd patrzą, o ile mnie pamięć nie myli. Za to zgadzać się musi to, co pod maską, z tym, co zawodnik zadeklarował w zgłoszeniu, na podstawie którego kwalifikują na klasy.
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Zlot 2012 - informacje, ceny, zapisy
trzeci VIII Wiosenny Zlot FKP - 1-3.06.2012 Tor Biłgoraj / Ośrodek Roztoczanka 203 30 Cze 2012, 22:50
stahoojedyn
Brak nowych postów Ogłoszenie: PODSTAWOWE INFORMACJE NA TEMAT ZLOTU
a także miejsce na pytania do organizatorów
trzeci V Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Ułęż 2009 / 29-31.05.09 168 11 Cze 2009, 10:51
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: Podstawowe informacje na temat zlotu
Miejsce na pytania i odpowiedzi
trzeci VI Wiosenny Zlot FiestaKlubPolska - Rallyland Debrzno 2010 18-20.06.2010 78 18 Cze 2010, 08:12
DziDzia
Brak nowych postów Ogłoszenie: Informacje od Organizatorów na temat Zlotu
oraz pytania i odpowiedzi
trzeci Radom 2007 28 25 Kwi 2007, 08:24
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Zlot 2012 - zapisy na koszulki zlotowe
Parzych VIII Wiosenny Zlot FKP - 1-3.06.2012 Tor Biłgoraj / Ośrodek Roztoczanka 59 7 Lip 2012, 21:32
Parzych


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.