Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 20:19
[MK2] Nie trzyma obrotów gaśnie ;/
Autor Wiadomość
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 9 Sty 2012, 22:32   [MK2] Nie trzyma obrotów gaśnie ;/

Witam , dzisiaj wyianiałem z kumplem przewód hamulcowy z tyłu i kolektor wydechowy i dziwnym trafem po tych zabiegach coś się stało z obrotami :

-odpala tylko na ssaniu co najmniej do polowy lub z wcisnietym gazem(nie wazne ciepły czy zimny) po puszczeniu gazu lub ssania od razu gaśnie . Przy każdym wcisnieciu sprzegła lub wluzowaniu obroty spadają i autko gaśnie chyba ze sie je na gazie trzyma.

- obroty na ssaniu za to są b.wysokie wczesniej były około 1500 max. wyciągnieta dzwignia teraz to ponad 3000 obr. / min.


Prosze o sugestie , bo juz sam nie wiem na co zwrócić uwagę.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Sty 2012, 23:22   

nie ruszyłeś nic przy gaźniku ? jakaś rurka nie spadła gdzieś ?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 9 Sty 2012, 23:56   

van81 napisał/a:
nie ruszyłeś nic przy gaźniku ? jakaś rurka nie spadła gdzieś ?


Nie mam rurek podcisnienia czy jak to sie nazywa od gaznika do obudowy filtra bo sie połamały ale jezdziłem tak około 3 tygodni i obroty były ok , jutro to poprawie i zobacze,

Aha hamulce są lekko zapowietrzone ale nie dalismy rady dzisiaj odpowietrzyc bo odpowietrznik zapieczony z tyłu a zimno było i dopiero w czwartek to poprawie , ale czy to moze byc przyczyną?

Jeszcze jedna sprawa : czy pomiędzy gaźnikiem a obudową filtra nie powinno być jakiejś uszczelki ? wczesniej miałem auto na gaźniku to coś takiego było tylko tam była troche inna budowa obudowy
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 10 Sty 2012, 17:05   

Może wężyk ze zbiornika przecieliście jakoś przy robieniu wydechu
_________________

 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 10 Sty 2012, 18:02   

Może kabelek elektrozaworu się odłączył :?:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 10 Sty 2012, 23:35   

Problem rozwiązany zszedł gumowy gruby przewód prowadzący z gaźnika do obudowy filtra powietrza , zalozyłem rurki których nie było od tego zaworu co wpuszcza powietrze z powierzchni kolektora wydechowego i chodzi jak malina , pozdro

Musze tylko zakupić te zaciski do tego przewodu zeby nie schodził znowu , pozdro.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Sty 2012, 09:02   

:ok:
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 11 Sty 2012, 14:41   

No fajnie ale pojawił sie nowy problem , zrobiłem dzisiaj około 150 km i fiesta strzela focha .

Dusi sie i szarpie przy dodaniu gazu , i ledwo sie rozpedza. Na właczonym ssaniu chodzi ok. Tak jakby brakowało mu paliwa .

Zalałem dzisiaj 20 litrów na pusty bak po około 60 km zaczęły sie te jaja , nie wiem , może paliwo lipne ;-(
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
profi 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 32
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 391
Skąd: Opole/ Gliwice
Wysłany: 11 Sty 2012, 19:02   

mozliwe, kiedyś trafiłem na tak dobre paliwo, że fiesta osiągała max 3tys obrotów
_________________
1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz
 
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 12 Sty 2012, 12:23   

Niestety uszczelka pod głowicą ;-(
Chyba trzeba bedzie sie pożegnać z fiestką :9:
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 12 Sty 2012, 21:12   

Znowu :rotfl: :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
szczepan522 




Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2009
Posty: 1031
Skąd: .:CB:.
Wysłany: 12 Sty 2012, 22:09   

Cytat:
Chyba trzeba bedzie sie pożegnać z fiestką


już raz chciałeś się jej pozbyć... gdybyś mieszkał bliżej już dawno twoja fiesta była by moja ... no chyba że dowieziesz mi ją w połowę trasy :ok:
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 13 Sty 2012, 01:34   

wczesniej chciałem ją sprzedać a teraz to chyba tylko żylety;p jak dojedzie o własnych siłach to koleś płaci 500 + 100 za alusy. Do tego jeszcze około 200 zwtrou z oc.

Jak coś to pisać jakby ktoś coś chciał coś bez czego tym dojade 20 km.

Mam mieszane uczucia z a z drugiej strony ładować sie w remont silnika w aucie w którym buda i zawieszenie błaga o remont ;-|

Dzisiaj zlałem stare paliwo i zalałem swieże i fiesta chodzi tak jak wczesniej ,
troche kopci na biało , ale moc ma. Co nie zmienia faktu że wywaliła sporo oleju spod uszczelki na kolektor. Aż sie kopcic zaczęło.

Możliwe zeby paliwo było przyczyną wywalenia uszczelki? Wcześniej coś tam sie pociło ale ragedii nie było.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Sty 2012, 01:40   

oski981 napisał/a:
Niestety uszczelka pod głowicą ;-(
Z takim podejściem jak wyżej, to odkręcasz głowice, kładziesz uszczelkę za 40 zeta i przykręcasz głowice i jedziesz dalej,,,

oski981 napisał/a:
Co nie zmienia faktu że wywaliła sporo oleju spod uszczelki na kolektor.
A wytłumacz mi skoro kolektor jest przykręcony do głowicy to uszczelka jest niżej to jak może wyrzucić olej na kolektor? Może z pod dekla Ci leci,,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 13 Sty 2012, 01:47   

JoeMix napisał/a:
oski981 napisał/a:
Niestety uszczelka pod głowicą ;-(
Z takim podejściem jak wyżej, to odkręcasz głowice, kładziesz uszczelkę za 40 zeta i przykręcasz głowice i jedziesz dalej,,,

i wymieniać ją co 2 tys km. kumpel tak robi ja dziekuje 3 uszczelki w tamtym roku w galancie , słyszalem ze już 4 poszła.

Wiesz głównie chodzi o finanse taka jest prawda nie ukrywam , nie stać mnie na 2 auta , studiuje i z kasą kiepsko ,

Pewnie ze wolałbym ją sprzedać zeby ktoś pojeździł ale wiesz jak to jest serce poboli 3 miesiące i przejdzie , już to przerabiałem . Jak sie kupi nowy wehikuł zapomina sie o tym.

Kolektor nie kolektor nie wiem jak to sie nazywa chodzi o tył silnika chyba ssący tam gdzie gaźnik cały jest w oleju i skrzynia też , z pod dekla na 1000% nie bo uszczelka nowa ma 3 miesiące.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Sty 2012, 01:49   

oski981 napisał/a:
Pewnie ze wolałbym ją sprzedać zeby ktoś pojeździł ale wiesz jak to jest serce poboli 3 miesiące i przejdzie , już to przerabiałem . Jak sie kupi nowy wehikuł zapomina sie o tym.


Podziwiam, ja sie swojego złomu nie umiałem pozbyć i po roku stania pod chmurką wrócił na drogi :)
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 13 Sty 2012, 01:51   

vegetagt napisał/a:
oski981 napisał/a:
Pewnie ze wolałbym ją sprzedać zeby ktoś pojeździł ale wiesz jak to jest serce poboli 3 miesiące i przejdzie , już to przerabiałem . Jak sie kupi nowy wehikuł zapomina sie o tym.


Podziwiam, ja sie swojego złomu nie umiałem pozbyć i po roku stania pod chmurką wrócił na drogi :)


Jakbym miał gdzie trzymać te parchy to też nigdy bym nie oddał , ale mieszkam w bloku i nawet sąsiedzi na zebraniach podobno mówią ze olej na posadzce ze niby mój itp. A z fiesciny ani kropla nie zleciała odkąd ją mam az do teraz.
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Sty 2012, 02:21   

PW
 
 
Szpila 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 130
Skąd: Bardo/Katowice
Wysłany: 13 Sty 2012, 13:45   

oski981 napisał/a:
JoeMix napisał/a:
oski981 napisał/a:
Niestety uszczelka pod głowicą ;-(
Z takim podejściem jak wyżej, to odkręcasz głowice, kładziesz uszczelkę za 40 zeta i przykręcasz głowice i jedziesz dalej,,,

i wymieniać ją co 2 tys km. kumpel tak robi ja dziekuje 3 uszczelki w tamtym roku w galancie , słyszalem ze już 4 poszła.



Bo głowice trzeba oddać do planowania chociaż 0,01 mm, przed każdą wymianą uszczelki
_________________

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Sty 2012, 19:30   

kupuj uszczelkę, lekkie liźnięcie głowicy, śruby nowe ale nie koniecznie i jedziesz dalej o ile rzeczywiście to uszczelka.
Olej masz w układzie chłodzenia?
Wodę w oleju?
Węże twarde czy miękkie po nagrzaniu układu ?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.