Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] przybywajacy olej
Autor Wiadomość
Muszkiet071 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 44
Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 1
Skąd: Wro
Wysłany: 9 Lis 2011, 14:25   [MK3] przybywajacy olej

Witam posiadam jestem nowy a na samochodach to sie za bardzo nie znam.
Posiadam Fieste MK3 z 92 roku 1.1 gaznik i od jakiegos czasu cos sie z nia dzieje bo zaczela kopcic, na wolnych obrotach nie pracuje za dobrze(potrafi zgasnac) i co najciekawsze przybyl olej w silniku. Co moze byc przyczyna i czy warto to wogole robic ?? Prosze o pomoc
Dzieki
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 9 Lis 2011, 14:30   

na jaki kolor kopci? czy olej czuć benzyną?
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 9 Lis 2011, 15:52   

Muszkiet071 napisał/a:
i co najciekawsze przybyl olej w silniku.
Na pewno nie dolały Ci go krasnoludki, albo są przedmuchy na pierścieniach i wacha się przedostaje, albo płyn chłodzący (pojęcia nie mam którędy)...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 9 Lis 2011, 16:39   

Moze też pompka paliwa przepuszczać paliwo do silnika, lepiej nie jeździć bo pobraca panewki, jak sie za duzo dostanie wachy do oleju
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Lis 2011, 16:48   

luki napisał/a:
Moze też pompka paliwa przepuszczać paliwo do silnika
Ciekawy i słuszny trop, Muszkiet071, odkręci pompkę od silnika - nic do tego nie trzeba robić,,, jak już będzie sobie wisieć na przewodach i kilka razy naciśnij/przesuń wajchę która była w silniku i zobacz czy nie leci paliwo,,, jak wszystko suche (znaczy tam olej jest więc może być w oleju upaprane - to przykręć na miejsce, jak paliwo się będzie cieknąć to pompkę trzeba nowa (100-150 zeta)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Albercik
[Usunięty]

Wysłany: 9 Lis 2011, 17:49   

A mi objawy wyglądają na uszczelkę pod głowicą. Rzekłbym, że klasyczny objaw - kopci, bo spala olej, a oleju przybywa, bo się benzynka do niego dostaje :)
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 12 Lis 2011, 17:45   

A z jakiej racji uszczelką pod głowicą waha? Prędzej płyn chłodniczy... Jednak z postu nie wynika, czy ubywa płynu chłodzącego...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 13 Lis 2011, 17:48   

Jaki olej ma kolor? Zobacz czy lecą bąbelki w zbiorniku wyrównawczym jak odkręcisz korek. :drink:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 4 Sty 2012, 13:34   

Panowie.... Uno problemo mam... Którędy może się lać płyn chłodzący do skrzyni korbowej, bo ostatnio zdjąłem korek w moim "zgredziku", (bo tak go nazywam) a pod korkiem kilo majonezu. Z tym, że niedawno uzupełniałem płyn chłodzący i wlałem na max, a teraz jest na min. To jest około 0,5l. Wyczyściłem pod deklem i odmę z majonezu i potem jeszcze 2x wyczyściłem wszystko. Dziś wypukalem jeszcze trochę z węża idącego do korka ten majonez przez odmę. Jak wypukiwałem z węża przez odmę to jeszcze kropelki wody leciały. Po badaniu organoleptycznym można stwierdzić, że to nie była waha tylko glikol. Przybytku oleju na bagnecie nie stwierdzam, gdyż dopiero co dolalem, ale silnik i tak bierze miarkę tak do litra na 500-1000km.
Ponawiam więc pytanie w jaki sposób może się w kosiarce przedostawać płyn chłodzący do oleju.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Sty 2012, 13:46   

Uszczelką pod głowicą ?
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 4 Sty 2012, 14:00   

Płynu uzupełniłeś i znowu ubyło?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 4 Sty 2012, 14:01   

tzn, teraz nie uzupełniałem płynu bo trochę się boję że znów będę miał tej mazi od cholery. Tylko nie pamiętam jak to było za pierwszym razem czy na zimnym czy na gorącym silniku, ale chyba na zimny, buło minimum, a jak na goroącym to jest trochę więcej płynu w zbiorniczku, ale to można wziąć na poprawkę rozszerzalności cieczy. Ale spróbowaliśmy z ojcem na smak to miało smak glikolu, więc nie wiem czy jest sens jak narazie dolewać plynu, bo puki nie dolewałem płynu było wszystko git, dopiero jak dolałem płynu na zimę to się zrobiło.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 4 Sty 2012, 14:14   

Pytam dlatego że generalnie nie łączyłbym tych 2 rzeczy razem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 4 Sty 2012, 14:53   

JoeMix napisał/a:
Pytam dlatego że generalnie nie łączyłbym tych 2 rzeczy razem,,,

Ale nie łączył byś tych dwóch rzeczy razem, bo to raczej coś abstrakcyjnego, czy raczej może świadczyć o agonalnym stanie silnika.

Mogę spróbować wlać jeszcze raz płynu i zobaczyć.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12080
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 4 Sty 2012, 15:13   

Generalnie dlatego ze mamy okres na majonez,,, a to że było MAX i zeszło do MIN jeszcze o niczym nie świadczy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 4 Sty 2012, 20:30   

No ok poprostu się trochę przestraszyłem, bo czasem zaglądało się pod korek w innych samochodach i niebyło tego nawet zimą.

A jak już jesteśmy przy układzie chłodzącym to jak idą kanały wodne w głowicy? Tzn chodzi mi o to czy jest jakaś możliwość że płyn wpompuje do do skrzyni i którędy, bo zakładam, że jak idą to są i w bloku i w głowicy.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.