[MK3] Zbyt niskie obroty po wymianie sprzęgła |
Autor |
Wiadomość |
przemaas
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 32 Dołączył: 13 Cze 2010 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 16:04 [MK3] Zbyt niskie obroty po wymianie sprzęgła
|
|
|
Witam,
jako, że olej leciał już z uszczelniacza wału, a sprzęgło łapało na nitach, postanowiłem je wymienić. Wczoraj wymieniłem olej w silniku,filtr oleju, uszczelniacze półosi,uszczelniacz wału od strony skrzyni oraz kompletne sprzęgło (LUK) i linke.
Po wymianie skrzynia chodzi jak nowa, nic już nie zgrzyta, bardzo lekko wchodzą biegi, sprzęgło bardzo miękkie (w porównaniu do starego),
jednak obroty na biegu jałowym utrzymują się na poziomie 500.. Wcześniej było to około 900. Teraz na postoju prawie gaśnie.
Pierwszy pomysł był taki,że gaźnik się rozregulował, ale czy to możliwe skoro nawet nie ściągałem filtra powietrza i nic tam nie ruszałem? Możliwe,że nowe sprzęgło sprawia za duży opór lub ten uszczelniacz wału ociera o zamach? Sprzęgło dokręcałem kluczem dynamometrycznym, odpowiednim momentem. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 15 Sty 2012, 17:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 17:25
|
|
|
Jak masz gaźnik to pokręć pokrętłem od regulacji biegu jałowego pod gaźnikiem. Ustaw na 900 i kit. Może poprzednie już było tak zjechane, że dawało większy poślizg poprostu. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
przemaas
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 32 Dołączył: 13 Cze 2010 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 17:29
|
|
|
Dzięki,
jutro jadę w trase 150km, więc jeśli nic się nie zmieni to ustawię wtedy te wolne obroty na 900 tak jak było przed wymianą. |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 17:37
|
|
|
no może poprostu musi się trochę ułożyć. W uszczelkę wątpię bo chyba pieronem by ją udarło do żądanej grubości albo by całkiem by ją wywaliło |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 5 Sty 2012, 22:27
|
|
|
to gaźnik czy monowtrysk ?? moze odpiął ci sie wężyk od podcisnienia to beda takie efekty i syczenie slyszalne w okolicach modułu edis |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
|
Rebel
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 5 Sty 2012, 22:43
|
|
|
przemaas napisał/a: | 1.1/55KM |
przemaas napisał/a: | Pierwszy pomysł był taki,że gaźnik się rozregulował |
przemaas napisał/a: | ustawię wtedy te wolne obroty na 900 |
Bongo napisał/a: | to gaźnik czy monowtrysk ?? |
Jeszcze jakieś pytania Bongo? |
|
|
|
|
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 17:01
|
|
|
moze kolega niewie czy ma gaźnik czy monowtrysk wiec pytam dla pewnosci , |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.