Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:01
[MK5] 1.8D - kręci po czym gaśnie
Autor Wiadomość
sucheoko 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Trend
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 5
Skąd: szczecin
Wysłany: 26 Lis 2011, 16:51   [MK5] 1.8D - kręci po czym gaśnie

Witam serdecznie wszystkich fiestomaniaków. Pisze do Was bo już w 2 warsztatach mechanicy elektrycy i komputery nie wiedza co jest grane z moja fiesciną a potrzebuje jej do roboty.

Ostatnio jadąc fiestą nagle zgasła i już nie odpaliła.Silnik kręci normalnie ale po ok sekundzie gaśnie i mruga kontrolka świecy (na żółto). Jak przekręcę stacyjkę to światła, dmuchawa i inne rzeczy działają. Kluczyk jest cały- najpierw myślałem ze to immobiliser. Jak otworzyłem filtr paliwa było w nim pusto, zalałem i nadal nie odpala, coś jakby odcina dopływ paliwa.Akumulator naładowany na full. Wcześniej żadnych problemów nie było. Nie znam się na samochodach, nie chce żeby mnie zrobili w jajo w warsztacie wiec proszę Was o pomoc.

z góry dziękuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 28 Lis 2011, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 26 Lis 2011, 18:07   

Przygotuj ON w 5L bance. waz przezroczysty, strzykawke 100ml (w aptece za 3zl), klucz plaski 17, dezodorant lub plak.
Test1:
sciagnij waz gumowy miedzy turbo a kolektorem dolotowym, po czym psiknij w kolektor nie duzo plaka lub dezodorantu i przekrec silnikiem. Zagada na 100% lecz musisz przytrzymac lekko gaz i zobacz czy zgasnie czy bedzie dzialac normalnie.
Test2:
W przypadku gdy zgasnie, sciagasz waz idacy za filtrem paliwa w strone pompy i tu bedzie potrzebny wezyk oraz strzykawka, zaciagasz przez wezyk paliwo ze zbiornika i za kazdym razem go zaginasz zeby nie cofala sie ropa w strone zbiornika.