Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:52
[MK6] Problem po odpaleniu
Autor Wiadomość
petr 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: CLX
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 4
Skąd: swietokrzyskie
Wysłany: 24 Lis 2011, 19:56   [MK6] Problem po odpaleniu

Po odpaleniu samochodu 1,4 tdci w temp okolice zera i niższe przez kilka sekund silnik pracuje z szarpaniem tak jakby nawet nie palił na wszystkie cylindry a po okolo 15-20 sekundach jest wszystko w porządku.Wymieniłem świece w tym roku i czujnik temperatury tez jest sprawny.Prosze o podpowiedzi co jeszcze może być
Ostatnio zmieniony przez trzeci 25 Lis 2011, 06:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 24 Lis 2011, 23:15   

Zapowietrzajacy sie uklad paliwowy....
_________________

 
 
 
tongo 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 53
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Bolesław
Wysłany: 24 Lis 2011, 23:45   

Fordon napisał/a:
Zapowietrzajacy sie uklad paliwowy....

Dokładnie właśnie jestem w trakcie wymiany przelewów i tamtędy układ zasysał powietrze.
 
 
 
holek6 

Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: radom
Wysłany: 25 Lis 2011, 11:42   

Witam,
Mam podobnie w tym samym silniku, nie jestem mechanikiem i chciałem tylko podpytac o co chodzi z tą wymianą przelewów ...
 
 
petr 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: CLX
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 4
Skąd: swietokrzyskie
Wysłany: 25 Lis 2011, 19:00   

Ale jak jest temperatura powyzej zera to jest w porzadku a jak okolice zera i ponizej to wtedy szarpie to nie wydaje mi sie zeby sie zapowietrzenie chodzilo
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 25 Lis 2011, 22:02   

Trudniejsze warunki atmosferyczne na odpalanie + bable powietrza w ukladzie CR.... Ogolnie nie ma reguly lecz te autka maja co raz czesciej problemy z zapalaniem i w 90% przypadkow jest to wynik zapowietrzajacego sie ukladu paliwowego... rzadziej jest to czujnik cisnienia na szyne....
_________________

 
 
 
misiak 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 314
Skąd: Białystok
Wysłany: 26 Lis 2011, 20:05   

Też bym obstawiał powietrze w układzie paliwowym- u mnie jest to samo. Chociaż nie. Było to samo. Teraz jest na prawdę dobrze, aczkolwiek dalej gdzieś trochę powietrza łapie- po 4-5 sekundach już równo chodzi.
 
 
Jacek B 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: CL
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Jacek
Wiek: 64
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 1
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 31 Sty 2012, 11:53   

Witam! Jestem posiadaczem modelu MK6 1,4 Tdci z 2003 r. Przebieg 148 tys. km. W konfrontacji z niskimi temperaturami auto się "zbuntowało". Pierwszy raz przy temp. -16 stopni, po nocnym staniu "pod chmurką" pomogły kable i Focus sąsiada. W zbiorniku ON ze stacji Lukoil plus niewielka dawka środka przeciw zamarzaniu ON. Niestety, po kolejnej nocy na mrozie manewr z kablami nie pomógł. Silnik wprawdzie zaskakuje, ale po 10-15 sekundach pracy na wolnych obrotach gaśnie. Operację powtarzałem kilkanaście razy z tym samym skutkiem. Przed zimą wymieniłem olej, filtry (za wyjątkiem paliwa) oraz płyny chłodniczy i hamulcowy. Czy ktoś ma/miał podobne objawy? Proszę o jakieś wskazówki, co z tym "fantem" począć?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Lut 2012, 12:50   

A próbowałeś auto podtrzymać na wyższych obrotach czy tez gasło?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
misiak 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 314
Skąd: Białystok
Wysłany: 1 Lut 2012, 22:15   

podtrzymywanie NIE ZAWSZE działa- raz mi zdechł podczas jazdy. Jak już czuje że coś nie tak to na luz i buta ile się da. No niestety filtr paliwa kosztuje trochę i nie ma opcji go wyczyścić... Prawdopodobnie parafina albo jakieś syfy zalazły do filtra i go przytykają.
Proponowałbym zmienić filtr paliwa i jeśli posiadasz wtyczkę do ogrzewacza to i ogrzewacz sobie sprawić jak nie masz. Z doraźnych środków mniej kosztownych to wyciągnąć filtr, wziąć do domu (tylko rope zlej w coś), dobrze wygrzej, nawlewaj benzin i bełtaj bełtaj a potem wylej ten syf. Pewnie niewiele pomoże ale może troszku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 11:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 14:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 22:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.