Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Marcin
28 Gru 2011, 08:09
[Lakiernictwo] Ilość lakieru do pokrycia MK3
Autor Wiadomość
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Gru 2011, 20:46   

Daje sie podklad w takich programach, gdy auto jest do blachy wyczyszczone ;/ (ponadto stosuja duzo lepsze preparaty niz my mozemy kupic do regeneracji i napraw)
Im mniej podkladu tym lepiej , stosujemy go by wygladzic skazy, jesli nie ma takiej potrzeby to sie tylko matuje dokladnie karoserje i juz :yes:
Ponadto stare lakiery sa bardziej trwale niz podklady wypelniajace.
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
AccessX 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Classic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Radek
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 669
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Gru 2011, 20:53   

Okej dzięki :) . Ale z tego co pamiętam, to niezbyt oni czyścili do blachy tylko poprostu matowili stary lakier. I były ciapki i gdzieniegdzie blacha wystawała goła.

Tak ot co :) .
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Gru 2011, 17:20   

skoro byl przetarty lakier i doszlo az do blachy, to podklad jest konieczny :)
_________________
Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 6 Gru 2011, 13:42   

ElGrey napisał/a:
skoro byl przetarty lakier i doszlo az do blachy, to podklad jest konieczny :)


Jak będzie malował akrylem to nie konieczny jak ładnie zmatuję całość papierem 600 Jak by malował metalikiem to podkład koniecznie bo na tym gównie to wszystko wychodzi :odlot:
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 6 Gru 2011, 21:30   

daniel89_lb napisał/a:
Jak będzie malował akrylem to nie konieczny jak ładnie zmatuję całość papierem 600
Jak już to 800, a druga sprawa jak już jest blacha, to podkład musi byc, bo z 3 miesiące rdza wyjdzie. Jeszcze inna sprawa że będzie się różnił odcień w tym miejscu.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 7 Gru 2011, 04:39   

jackrzec napisał/a:
Jak już to 800, a druga sprawa jak już jest blacha, to podkład musi byc, bo z 3 miesiące rdza wyjdzie. Jeszcze inna sprawa że będzie się różnił odcień w tym miejscu.


1.Można i 150 na szlifierce jak ktoś umie i na akrylu rysy nie wyjdą.
2.Rdza za 3 miesiące ani za rok nie wyjdzie.Zostaw w podkładzie bez lakieru to wyjdzie po miesiącu a z pod lakieru jak nie pomaluje na rdze tylko goła blachę to nie ma prawa.
3.A to ze pod akrylem będzie się różnił kolor to coś nowego :hahaha: rozumiem na metaliku to by było widać jak H ale pod akrylem noto jakas nowa teoria :kaput: Nie wiem skąd to wymyśliłeś <oki>
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 8 Gru 2011, 07:49   

daniel89_lb napisał/a:
Nie wiem skąd to wymyśliłeś <oki>
A może stąd, ze od 20 lat mam z tym doczynienia?
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Gru 2011, 07:52   

daniel89_lb napisał/a:
Zostaw w podkładzie bez lakieru to wyjdzie po miesiącu
Ciekawa teoria, znaczy źle oczyszczone było albo podkład do dupy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 8 Gru 2011, 12:25   

jackrzec napisał/a:
daniel89_lb napisał/a:
Nie wiem skąd to wymyśliłeś <oki>
A może stąd, ze od 20 lat mam z tym doczynienia?


Możesz mieć i 50 lat doczyninienia a nie mieć pojęcia bo pier... że rdza wyjdzie i będzie inny odcień
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 8 Gru 2011, 12:35   

JoeMix napisał/a:
daniel89_lb napisał/a:
Zostaw w podkładzie bez lakieru to wyjdzie po miesiącu
Ciekawa teoria, znaczy źle oczyszczone było albo podkład do dupy,,,


Nie zostawia się samego podkładu bez lakieru bo go h strzeli :krzesłemgo: nawet jak i nowy element pomalujesz podkładem i nie potryskasz go lakierem to i tak nic z tego :głowąwmur:
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Gru 2011, 12:43   

Kolego, blisko 2 lata jeździłem autem które mi blacharz przygotował do lakieru, i rdza się nie pojawiła, przed lakierowaniem auto tylko zostało zmatowane i umyte rozpuszczalnikiem,,, i tyle,,, a co do przebijania z pod spodu to jak walniesz grubo lakieru to jasne że kolor będzie taki sam, ale to nie oto chodzi,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 8 Gru 2011, 12:51   

JoeMix napisał/a:
a co do przebijania z pod spodu to jak walniesz grubo lakieru to jasne że kolor będzie taki sam, ale to nie oto chodzi,,,


a o co? dużo lakieru to jakiś błąd czy co?
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
lakiernik175 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Wiek: 46
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 240
Skąd: Kraśnik Lub.
Wysłany: 8 Gru 2011, 13:41   

daniel89_lb napisał/a:


Możesz mieć i 50 lat doczyninienia a nie mieć pojęcia bo pier...

jackrzec Dwadzieścia lat diabli wzięli.Na praktyki do Lublina raz nunu
_________________
Wyprzedaż części do mk6,głównie silnikowe(benzynowe),części zawieszenia,wnętrza,elektryka.
Zawsze gwarancja rozruchowa.Pytać na maila.Z braku czasu odpowiem wieczorem.
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 8 Gru 2011, 15:10   

lakiernik175 napisał/a:
Dwadzieścia lat diabli wzięli.Na praktyki do Lublina raz nunu


A może na praktyki do Kraśnika w lataniu na miotle po warsztacie :plask:
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 20 Gru 2011, 19:43   

daniel89_lb, Ciebie bym chętnie wzioł na praktyki do nas do warsztatu cienko byś spiewał :D
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 20 Gru 2011, 22:34   

Wiecie... Ja też się kiedyś z Wami kłuciłem o coś na forum, ale nie wiedziałem, że to aż tak zabawnie wygląda z drugiej strony jak się to tylko czyta.

Zdrugiej strony zaś coś przeczuwam :pop: , że kill2 mod to bedzie miał ubaw po pachy. :-)
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 21 Gru 2011, 17:14   

kuba87 napisał/a:
daniel89_lb, Ciebie bym chętnie wzioł na praktyki do nas do warsztatu cienko byś spiewał :D


Ziomek cienko to pedały śpiewają jak drewniane kołki u szewca prostują a jak robisz buty nie samochody :9: to spoko :rotfl: Praktyk nie potrzebuję bo na praktykach nikt się nic nie nauczył bo każdy tylko zasłania dupą żeby nic nie zobaczyć a lakierka to dobry pieniądz :joint:
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
Witek1992 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mariusz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 330
Skąd: DKA
Wysłany: 22 Gru 2011, 22:42   

daniel89_lb, moim zdaniem Ty chyba nie pojmujesz paru rzeczy :rotfl: Pamiętaj że starszy, chodźby i nawet dupa a nie lakiernik ( bo np. jest leniem) to i tak zawsze będzie miał więcej doświadczenia od Ciebie i zawsze zrobi to lepiej i szybciej niż Ty :rotfl: Nie kompromituj się bo jak to czytam to... zabawny jesteś w hooooy :hahaha: To tak ode mnie :-P
_________________
Do Diesla, tak jak do Kobiety... - Trzeba mieć podejście. ;D
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 22 Gru 2011, 23:42   

Kolejne drwiny z innych zaowocują czerwonymi wstążkami... :yes:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
daniel89_lb 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Długi
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 43
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 24 Gru 2011, 10:15   

Parzych,najlepiej to żeby Marcin zamkną ten temat.Rozasty już chyba wie ile lakieru potrzebuje <oki>
_________________
MK3 1.8 ZETEC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.