Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
13 Lis 2011, 20:53
[MK3] Pali bezpieczniki
Autor Wiadomość
Krystianek 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 20
Skąd: Sanok
Wysłany: 12 Lis 2011, 18:12   [MK3] Pali bezpieczniki

witam
mam problem w mojej Fieścince ponieważ pali mi bezpiecznik 15a od zegarka i lampki w kabinie. Za każdym razem jka włoże bezpiecznik nowy to mi go po chwili pali czemu tak jest? prosze o pomoc. !
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Lis 2011, 20:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
qwerty67 


Model: Inne auto
Wersja: CL
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 282
Skąd: Słubice
Wysłany: 12 Lis 2011, 18:31   

Zapewne z powodu zwarcia :P
_________________
Była wiśniowa 1,1

Jest: Toledo 1L 1,8 90 PS
 
 
 
Krystianek 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 20
Skąd: Sanok
Wysłany: 12 Lis 2011, 18:34   

ale od czego to tak może to zwarcie być? od zegarka czy od lampki i jak do tego dojsc?
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Lis 2011, 18:44   

Krystianek, szklana kula się popsuła,,, może odepnij zegarek, albo wymontuj lampkę,,, jak obie rzeczy wyjmiesz i nadal będzie wywalać,,, to gdzieś w elektryce jest zwarcie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Krystianek 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 20
Skąd: Sanok
Wysłany: 12 Lis 2011, 18:51   

odpiełem jedno i drugie i pali, odpiełem na początku lampke to zegarek wytrzymał 1 dzień i spalił sie bezpiecznik potem odpiełem zegarek i podłączyłem lampke i odrazu spalił sie bezpiecznik...
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Lis 2011, 19:25   

Gdzieś masz zwarcie w instalacji, trzeba sprawdzić miernikiem za schematem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Krystianek 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 20
Skąd: Sanok
Wysłany: 12 Lis 2011, 19:40   

a Masz może schemat albo czy ktos ma?
 
 
 
mihor 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 65
Skąd: włocławek
Wysłany: 13 Lis 2011, 22:48   

zwarcie na zapalniczce.
tam dochodzą trzy przewody.
1. masa
2. zasilanie zapalniczki
3. podświetlenie zapalniczki.

Zobacz czy "2" zwiera się z "1" czy "3" z "1".
_________________
Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec.
 
 
 
Krystianek 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 20
Skąd: Sanok
Wysłany: 16 Lis 2011, 17:01   

a jak dojsc do tego ? co trzeba rozebrać aby to sprawdzić?
 
 
 
czajson 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Imię: czajson
Wiek: 30
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 4
Skąd: Witków
Wysłany: 16 Lis 2011, 17:17   

ja to bym pociągnął na krótko kable i sprawdzil czy pali podlaczony na krotko bespiecznik. jak dalej pali to lapka robi zwarcie na wlaczniku albo zegarek jakims cudem. prawde mowiac olałbym ten fant i jezdzil dalej heh :hihihi:
 
 
 
Krystianek 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 32
Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 20
Skąd: Sanok
Wysłany: 16 Lis 2011, 18:38   

a może być to wina lampi i zegarka tylko? po wymianie było by ok czy jednak gdzies robi zwarcie?
 
 
 
mihor 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 65
Skąd: włocławek
Wysłany: 16 Lis 2011, 19:37   

chłopie....
wyciągnij popielniczkę, odkręć tam śrubki, ...
potem ściągnij plastiki dźwigni cieple zimne oraz nawiewy...
i wyciągnij całą konsolę...
jak masz radio też wyciągnij...
zegarek wyciagniesz podwadzając leeko śrubokrętem....
Jak zaczniesz ściągać konsolę odepnij akumulator abys przypadkiem jakiegoś zwarcia nie zrobił....
śrubokręt i do roboty...
miernik tez się przyda...
_________________
Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.