Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Szarpie po wymianie kabli
Autor Wiadomość
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 28 Lis 2011, 20:20   

prawdopodobnie w srode testy :załoga:
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
rydz_84 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Karolina
Dołączyła: 10 Wrz 2010
Posty: 3
Skąd: Dabrowa Gor.
Wysłany: 29 Lis 2011, 19:00   

HEJ,
Jeżeli wasze autko nie pali na jedną świecę, dodatkowo jesteście początkujący to polecam urzytkownika o numerze gg 540570. Nie dość że ze zdjęcia potrafi ocenić jakie świece macie w silniku to bezbłędnie dobierze i prześle. NAprawdę nie warto wydawać pieniędzy na źle dobrane świece, albo jeździć na niesprawnym silniku. Polecam gorąco. :)
 
 
 
pikaj
[Usunięty]

Wysłany: 29 Lis 2011, 19:13   

rydz_84:
rydz_84 napisał/a:
polecam urzytkownika o numerze gg 540570.
A Ty co - Adwokat Diabła? Przecież to sława tych wątków: Pawełos666 :hahaha:
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 29 Lis 2011, 19:46   

ej nie lapiesz kolego, kolezanka sie cieszy, napisala do mnie dzis, ze moze wreszcie tiry wyprzedzac nie ma sie z czego smiac to jest 1,1, a po patencie ze swiecami a'la BMW moze to robic...to by mnie utwierdzalo w przekonaniu po raz kolejny, ze jednak motorcraft to go***no, i kolejne znalazly swoje miejsce w koszu, czyli szkoda kasy na fajans
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
pikaj
[Usunięty]

Wysłany: 29 Lis 2011, 20:47   

Pawełos666:
Pawełos666 napisał/a:
ej nie lapiesz kolego
To raczej Ty nie łapiesz; jakoś do tej pory na Motorcraftach nie miałem problemu z wyprzedzaniem TIR-ów a bywało, że i innych "bolidów", jak choćby Twój.
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 29 Lis 2011, 20:50   

jedno zdanie
"nie myli się tylko ten który nic nie robi"
nie neguję nie zachwalam
także kombinowałem ze swiecami
na dwuelektrodowych NGK silnik CVH chodzi lepiej jak na motorcraftach :-P
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
pikaj
[Usunięty]

Wysłany: 29 Lis 2011, 20:53   

kuba87: ale zauważ, że masz silniczek trochę żwawszy i może te dwuelektrodowe NGK przypadkiem okazały się właściwe?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 29 Lis 2011, 21:01   

nie przypadkiem
wypróbowałem kilka rodzajów świec i na tych pracuje najlepiej
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 29 Lis 2011, 21:15   

ale ja nie mowie o innyc swiecach niz byc powinny mowie tylko ze uzylem takich jak w BMW dedykowanych do fiesty i ustawilem odpowiednio, co do tych dwu elektrodowych kuba87 to norma odsloniecie elektrod w gazie i "przystawienie" iskry do tloka sporo daje... dobre efekty daje denso od rav4 :D cos wlasnie jak bkr6ek czy 5 o ktorych wspominasz, zgaduje...

chlopaki ale jednak inne uzylem do kosiarki kolezanki ktora pislaa wyzej tylko ustawilem odpowiednio do gazu, swiece 1 elektrodowe zawsze byly fajansem te starego typu, ford to pchal i bedzie pchac...zeby chinczyki robote mieli proste, co to ma byc? pozatym teraz Motorcraft z napisem CHINA... - fajans tyle w temacie
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 30 Lis 2011, 14:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pikaj
[Usunięty]

Wysłany: 29 Lis 2011, 21:37   

Pawełos666,
Pawełos666 napisał/a:
ale jednak inne uzylem do kosiarki kolezanki ktora pislaa wyzej tylko ustawilem odpowiednio do gazu,
...ale Koleżanka w profilu nie podaje gazu? :bezradny:
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 29 Lis 2011, 21:44   

ale ja ustawialem jej te swiece do auta z gazem
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 29 Lis 2011, 22:00   

pikaj, a czy musi podawać w profilu że ma gaz?
Pawełos666, mam benzynę bez gazu ;-P a świece bkr6ek
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 29 Lis 2011, 22:12   

wiedzialem :-P

patrz takie wystarczaja :D
lubie je nawet...cena jak BKR6EK ktore wyciagneles z BLEEEEE EMY
podobna technologia, ale trzeba ustawiac, kapke dluzsze
NGK DO BMW są nieco dluzsze niz te same BOSCH do BMW czy DENSO do BMW to fakt,
ale te od Toyoty są najduzsze, na nie ustawionej muli bo 1,1mm, ale jak sie obrobi temat to kozak do LPG



a tu wklejam co daje swieca o srednicy 0,4mm w porownaniu z 2,5mm klasyczna NGK za 5zl w aucie ponad 300 konnym

proszę porownać wyresy mocy i przyrost mocy jaki dała świeca DENSO 0,4mm w zakresie od 5600-6800 obrotów, osobiscie stosuje jeszcze ciensze swiece, kolega ktory zalozyl ten temat bedzie je testowal dzis, pewnie go zatka, ale o to chodzi, zeby nie ladowac kasy w bubel, bo wiele osob jezdzi na fajansie tracac nerwy..., a nie w tym rzecz, ja cos wiem w temacie świec to się tym dziele na forum, dlatego jesli macie jakies problemy smialo mozna do mnie skrobac na GG, nawet o zwykłą poradę :)

_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 30 Lis 2011, 16:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pikaj
[Usunięty]

Wysłany: 30 Lis 2011, 14:30   

Pawełos666:
Pawełos666 napisał/a:
0,4mm
Rozumiem, że to średnica środkowej elektrody...?
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 30 Lis 2011, 15:05   

tak
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Marek536 

Model: Inne auto
Wersja: S
Silnik: Inny
Imię: Marek
Wiek: 57
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 1
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 30 Lis 2011, 19:06   Podziękowanie za pomoc

Witam wszystkich właśnie przeglądam to forum. Jestem z konkurencji, od 14 lat prowadzimy sklep ze świecami ale z kolegą pawelos666 znam się osobiście. W tematach świec nieraz zasięgamy jego pomocy przy doborze do aut zabytkowych jak również narzędzi z silnikami spalinowymi. Jestem z konkurencji co prawda ale szczerze mówiąc nie wiem czy są takie osoby na forum. W paru przypadkach uzyskaliśmy cenne info od kolegi, kontaktuje się z nim telefonicznie oraz przez gg. Pomógł nam przy dobieraniu świec do jednego z salonów aut zabytkowych na zlecenie jednego z klientów. Mieliśmy wielki problem z dobraniem świec do tych aut, przez ponad 2 lata nie mogliśmy znaleźć odpowiednich świec. pawelos666 dal nam kontakt bezpośrednio do niemieckiej centrali produkującej świece bosch !!!!!!!! Dodatkowo udzielił niezbędnej nam porady, jesteśmy wdzięczni za jego pomoc. Wątek znalazłem w google i postanowiłem podziękować. Pozdrawiamy cię kolego :) )
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 30 Lis 2011, 20:00   

Nie przesadzajmy. Pozdro :)
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 3 Gru 2011, 19:32   

A więc tak:
świece zmienione i co zaobserwowałem:
brak popierdywania na beznzynie, na biegu jałowym.
równe oborty biegu jałowego
brak iskrzenia przy fajkach kabli WN, przy nagłym zwiekszeniu obciażenia silnika na PB jak i na LPG
nie szarpie

nie lkubie szaleństw na drogach, raczej jezdze ekonomicznie, stąd nie potrzebuje jakis mega osiągów, dla mnie wazne aby samochód mnie słuchał, robil to czego oczekuje, gdy chce przyspieszyc samochod przyspiesza a nie szarpie, gdy chce sie zatrzymac, samochód staje a nie drzy cały. tak więc poki co powiedzmy... jest dobrze. mowie to dlatego, że nie chce chwalic zbyt wczesnie. nie wiem jak zaprezentuej się trwałość tych świec ale poki co te 100km wyszło całkiem przyzwoicie. Cieszy mnie to że jest możliwośc iż okaze się ze przeowdy wysokieog napięci aktóre zakupiłem nie okazały się wadliwe, tylko stare świece były do dupy. jak to pojdzie dalej. zobaczymy. narazie temat uznaje za zakończony. mozna zamknąc.

PS. co do watpliwosci niektorych użytkowników dotyczacych Pawełos666 - poki co, produkt który mi zaoferał wyglada przyzwoicie, rozwiązał (mam nadzieje) moj klopot, nie wydaje mi się wiec by koles nabijał w butelke. przynajmniej ja nie mam ku temu powodów.
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 3 Gru 2011, 20:42   

Co do żywotności nie miej obaw - to platyna czysta bez dodatków czyli 99,9% temp topnienia 1750 oC, tam nie ma koniecznosci stowania irydu wiec wystarcza platyna za to ciensza

Co do doboru świec to zawsze będzie dobrze... trzeba się tylko znać... wiedziec jakie zasady tym żądzą, znac troche tajemnic odnosnie budowy świec (teraz na rynku jest okolo 30 ksztaltow elektrod) i ich zastosasowania do okreslonych silnikow (trzeba miec dostep do dokumentacji,czesci stosowanych na montaze fabryczne) oraz ustawienia szczelin, znac zasady obowiazujace w tematach instalacji dla turbo i lpg i wszystko da sie zrobic, poprawic prawie zawsze fabryke w 95% przypadkow sie udaje, trzeba tylko miec ogolne pojecie o ukladach zaplonowych, znac rozne typy instalacji, wiedziec co gdzie mozna, a co moze zaszkodzic i czego nie mozna.
W tej chwili trwaja prace nad swiecami pulsacyjnymi i nowa technologia swiec irydowych dla bardzo ubogich mieszanek oraz swiece bez elektrodowe plazmowe... mysle ze te drugie beda wypasem :)

gdybys kupil nowe swiece fabryczne zapewniam ze byloby sporo gorzej. na cienkich silnik sie nie porusza, mozna nawet monete stawiac
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 3 Gru 2011, 21:16, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Brt 

Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 3
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 6 Mar 2014, 10:07   

Odgrzeję kotleta ... świec co prawda nie wymieniałem, ale stosownie do tego co wyżej napisano zmniejszyłem pzrerwę do 0,65 mm i szarpanie oraz strzelanie w dolot ustało jak ręką odjął. Kable są nowe chociaż szału nie robią (Janmor) ale takie odziedziczyłem w spadku i narazie nie będę ich ruszał, a świece są platynowe NGK PTR5D. W każdym razie w koncu auto nie szarpie :)
_________________
------------------
Pozdrawiam
Brt

2x fiesta: MK7 1.0EB-PS, MK4 1.25 CTX
były: MK4 1.8D i MK5 1.3 na podtlenku
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów Fiesta MK4 problem po wymianie świec i kabli
dawideek1991 Mechanika ogólna 6 19 Gru 2022, 09:58
MarekT


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.