Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:18
gorace powietrze-help!!
Autor Wiadomość
sztuka 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 46
Dołączył: 19 Paź 2004
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 12 Kwi 2005, 08:01   gorace powietrze-help!!

Witam wszystkich.
Wiem ze juz bylo na ten temat ale juz chyba zostalo skasowane.
Mam problem z goracym powietrzem-caly czas leci gorace-obojetnie na jaka warosc przesune galke.
Kiedys bylo na forum ze to na tej plytce cos padlo-juz mam ja na wierzchu ale co dalej??
Pozdrawiam

Ford Fiesta 1.25 '96
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Kwi 2005, 16:36   

Na doel strony Jest Archiwum.... jak tam wejdziesz to bedzie A:Techniczne.... i tam bedzie, naprwno nie jest to skasowane, jeśli skożystasz z FAQ, to po kliknieciu na wybrany odnośnik wyświetli ci 404... wtedy w adresie musisz zmienić .../forum/... na .../portal/... i bedzie gut.. a ja niegdługo poprawie FAQ
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Minio 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2004
Posty: 70
Skąd: z małego pokoju
Wysłany: 12 Kwi 2005, 20:53   Re: gorace powietrze-help!!

sztuka napisał/a:
..........
Mam problem z goracym powietrzem-caly czas leci gorace-obojetnie na jaka warosc przesune galke.
Kiedys bylo na forum ze to na tej plytce cos padlo-juz mam ja na wierzchu ale co dalej??


Ford Fiesta 1.25 '96

Wcale nie koniecznie na płytce, choć to możliwe.
Chętnie Ci pomogę, jeśli nie rozwiązałeś jeszcze tego problemu.
_________________
Kiedyś:
Fiesta XR2 Mk2 1,6 na gaźniku
obecnie:
Fiesta Mk4 1,3 Endura
 
 
sztuka 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 46
Dołączył: 19 Paź 2004
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13 Kwi 2005, 07:17   

fajnie by bylo jak bys mi pomogl:)
 
 
 
Minio 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2004
Posty: 70
Skąd: z małego pokoju
Wysłany: 13 Kwi 2005, 16:38   

sztuka napisał/a:
fajnie by bylo jak bys mi pomogl:)

Nie ma sprawy...
właśnie to czynię.
Zakładam, że potrafisz posługiwać się lutownicą.
Do 5 Watowej żarówki o napięciu 12Volt przylutuj dwa kawałki przewodów
o długości ok. 30-40 cm. Tym urządzeniem sprawdzisz, co faktycznie jest
padnięte w Twoim aucie.
Zaopatrzony w w/w urządzenie podchodzisz do auta, otwierasz maskę silnika
i szukasz na podszybiu, za taką przegrodą elektrozaworu. Znajduje się on mniej
więcej po środku (szerokości) auta. Zdejmij wtyczkę z elektrozaworu i włóż odizolowane
końce przewodów Twojego urządzenia kontrolnego do wtyczki. Następnie włącz zapłon i obserwuj
żarówkę. Żarówka powinna zaświecić i cyklicznie gasnąć, w zależności od ustawienia
pokrętła ogrzewania wnętrza. W ustawieniu pokrętła na "zimne" powietrze, żarówka powinna
świecić praktycznie cały czas. W ustawieniu na "gorące", powinna cyklicznie mrugać,
ale raczej w dłuższych odstępach czasowych. Jeśli tak masz, to elektronika jest raczej
sprawna. Sprawdź to i zapodaj na forum lub na PW.
Pozostaje jeszcze sam elektrozawór.
W gnieździe elektrozaworu znajdują sie dwa styki. Ustaw miernik na kontrolę ciągłości
obwodu i sprawdź czy cewka nie jest spalona. Miernik powinien pokazać, przy sprawnym
zaworze jakąś rezystancję. Wartość jej, nie jest może bardzo istotna, gorzej będzie jeśli
miernik pokaże brak rezystancji. Świadczyć to będzie o uszkodzeniu uzwojenia zaworu.
Jeśli wszystko masz tak jak opisałem, pozostaje jeszcze mechaniczne przytarcie się osi
zaworu, ale o tym może później.
Na razie tyle. Posprawdzaj co możesz i wal tu z wynikami.
Pozdrawiam.
_________________
Kiedyś:
Fiesta XR2 Mk2 1,6 na gaźniku
obecnie:
Fiesta Mk4 1,3 Endura
 
 
sztuka 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 46
Dołączył: 19 Paź 2004
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Kwi 2005, 10:58   

Dzieki.
Dzisiaj zrobie tak jak napisales i jak tylko cos bede wiedzial to napisze.
Pozdrawiam

[ Dodano: Czw Kwi 14, 2005 6:27 pm ]
Witam
Zrobilem tak jak mowiles-podlaczylem zarowke pod kostke od elektrozaworu-wlaczylem zaplon i swiecila-zmienilem na cieple powietrze i dalej tak samo sie palila-nie przygasala tak jak pisales.
Z tego co mi wczesniej napisales wynikalo ze gdy zarowka caly czas sie pali to powinno byc zimne powietrze-a tutaj caly czas grzeje.
Co teraz robic?
Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Letnie powietrze z dmuchawy
Kylotbg Elektryka ogólna 4 6 Mar 2018, 18:45
Kylotbg
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK4] Zimne powietrze z nawiewu
kornel Elektryka 1 16 Lis 2011, 18:56
Puff
Brak nowych postów [MK4] Klimatyzacja -gorące powietrze
A upał co raz bardziej doskwiera :)
Nicco Mechanika 19 1 Cze 2011, 22:38
Puff
Brak nowych postów Lewe powietrze czy wtrysk?
mmagdzia34 Mechanika ogólna 4 12 Paź 2015, 23:25
Jaszczur
Brak nowych postów [MK3] Letnie powietrze z nawiewów
360Andrzej Mechanika 28 29 Sty 2013, 21:34
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.