Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Dziwny dźwięk, praca na 3 gary, szalejące obroty
Autor Wiadomość
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 24 Paź 2011, 23:19   [MK4] Dziwny dźwięk, praca na 3 gary, szalejące obroty

Witam dziś zresetowałem kompa tzn odłaczylem aku na 10 Min i auto nareszcie pracuje na gazie.niestety na 3 Garach. na benzynie obroty szaleją.czy powodem pracy na trzy gary na lpg moze być zepsuty slniczek krokowy?Dodam tez ze w okreslonych obrotach cos piszczy w okolicy serwa wydobywajac dzwiek piiiiiiii
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Paź 2011, 23:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 24 Paź 2011, 23:38   

jak na lpg na pol gwizdka to wtryskiwacze moze zapchane.
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Paź 2011, 19:07   

peugeot40619tdi napisał/a:
czy powodem pracy na trzy gary na lpg moze być zepsuty slniczek krokowy?

Nie
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 25 Paź 2011, 20:57   

A w jaki sposób wyczyścić wtryskiwacze?Słychać też że jeden zawor ostrio stuka.Czy to może być przyczyną że auto na gazie chodzi na 3 gary?
 
 
DewREW 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 309
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 26 Paź 2011, 10:37   

zalezy jakie wtryski posiadasz, w moim wypadku lepiej bylo zmienic listwe wtryskowa niz regenerowac po kolei kazdy jeden. mialem Valtek czerwone, zmieniłem na RegFast, ceny porownywalne a jakos lepsza ze wskazaniem na Reg, poza tym inwestycja tansza niz mialoby to sie odbyc na zasadzie regeneracji kazdego wtryskiwacza z osobna.

zawór tzn gazowy czy w silniku? jak w silniku to moze zaworki do regulacji, a jak gazowy to pewnie sie wysluzyl, a moze ustawienia sie rozjechaly :) znam sie na tym tyle co na swoich przypadkach : )
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 26 Paź 2011, 18:34   

Zastanawia mnie tylko dlaczego obroty na luzie podczas jazdy sa duze a po wciśnięciu sprzęgła spadają.ale gdy puszcze sprzęgło i samochód sie toczy to obroty rosną.podejrzewam przepływomierz
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 29 Paź 2011, 00:23   

Drodzy państwo nareszcie rozwiązałem problem wysokich obrotów na luzie i wieszania sie ich :-)
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 34
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 29 Paź 2011, 12:02   

peugeot40619tdi napisał/a:

Drodzy państwo nareszcie rozwiązałem problem wysokich obrotów na luzie i wieszania sie ich :-)


No to dlaczego jesteś taki samolubny? Podaj rozwiązanie dla potomnych.
 
 
 
peugeot40619tdi 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 141
Skąd: OLSZYC
Wysłany: 29 Paź 2011, 21:26   

A Więc założyłem inną przepustnice od innego forda.okazało sie że u mnie wybuchy lpg uszkodziły uszczelniacze wałka przepustnicy.dodatkowo pierścień gazu przepuszczał powietrze. przepustnice tą założyłem na próbe. jeśli ktoś chce sprawdzić gdzie silnik zaciąga lewe powietrze wystarczy zwykły plak lub samostart.odpalamy silnik i psiukamy blisko kolektora i przepustnicy.jeśli silnik w którymś momencie złapie wyższe obroty to już wiemy gdzie jest nieszczelność.mam nadzieje że moja rada przyda sie komuś :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Szalejące obroty
pajewski Mechanika 4 24 Wrz 2010, 23:47
pajewski
Brak nowych postów [MK4] Trzęsie kierownicą i dziwny dźwięk przy skręcie na max
Gość Mechanika 11 19 Kwi 2010, 23:15
PacMan


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.