Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problemy z LPG I Generacji.
Autor Wiadomość
wase14321 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: Przywidz
Wysłany: 14 Paź 2011, 18:41   [MK3] Problemy z LPG I Generacji.

Witam Serdecznie. Jestem nowy na tym forum i prosze o wyrozumiałośc. A mianowicie. Posiadam forda Fiestę mk3 1.1 Mono. Założyłem LPG. Z 2 gen wywaliłem elektronike i zrobiłem 1 gen. I jest kilka problemow. A mianowicie. : 1.Nie mogę wyregulowac wolnych , ani maksymalnych. Są tylko takie środkowe ( taka klasyczna jazda 60-80km/h ) Przeżył bym to.. gdyby nie fakt ze dzisiaj na pusty zbiornik wlałem 5kg gazu. i Zrobiłem 45km ..;/ No troche dziwne. Spalanie wychodzi 11l/100 km a benzyny na trasie 5.7/100km. W czym może siedziec problem ?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Lis 2011, 15:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14 Paź 2011, 18:49   

wase14321 napisał/a:
W czym może siedziec problem ?


w regulacji i kombinowaniu. Niech ci gazownik wyreguluje mieszanke na analizatorze. Do tego przy takiej konfiguracji ( silnik z kompem i gaz 1 gen, czyli 'prawie jak gaznik' ) mozesz miec problemy z wolnymi, bo krokowięc będzie po swojemu ustalał wolne.
 
 
wase14321 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: Przywidz
Wysłany: 14 Paź 2011, 18:54   

Pal kit z wolnymi.. Ale to spalanie.. a tak na marginiesie to : Regulacja gazu śrubą.. odciecie pompy paliwa wystarczy ? Czy wtrysk też odciąc ?
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 14 Paź 2011, 19:06   

przede wszystkim wtrysk
 
 
wase14321 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: Przywidz
Wysłany: 14 Paź 2011, 23:45   

Dodam że nie zalezy mi na nie wiem jak idealnej pracy.. Tylko zeby to spalanie było mniejsze.. Śruba na wężu skręcona jest do samego końca..
 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 15 Paź 2011, 00:07   

wase14321 napisał/a:
Dodam że nie zalezy mi na nie wiem jak idealnej pracy.. Tylko zeby to spalanie było mniejsze.. Śruba na wężu skręcona jest do samego końca..

Nie pomyliły CI sie fora i samochody ?
Jak nie zależy Ci na idealnej pracy silnika, to kup sobie golfa III 1,4 GTI z mega wydechem i stożkiem specjalnie do gazu :głowąwmur: :głowąwmur: :głowąwmur:


Jak Ty to w ogóle zrobiłeś ?
Jak masz gaz I gen to przekaźnikiem sobie odcinasz wtryskiwacz.
Działać ma to tak, że jak na centralce przełączasz na benzyne, to przekaźnik odcina Ci gaz, a jak przełączasz na gaz to przekaźnik odcina Ci wtrysk. Benzyna sobie spokojnie wraca przelewem i po kłopocie (tylko miej tak z 1/4 beny w baku żeby pompki nie zatrzeć).
Śruba na wężu ma być zakręcona tylko na początku regulacji.
Jak ją zakręcasz na maxa, to gaz prawie wcale nie przepływa.
Odkręcasz sobie tą śrubę co pół obrotu i dodajesz gazu tylko gwałtownie. Jak silnik się nie dusi i nie kicha to jest ok. Generalnie silnik po nagłym dodaniu gazu ma się zachować tak jak na benzynie. Jak Ci się nie uda wyregulować, to pojedź do gazownika i odżałuj te 2-3 dychy. :głowąwmur: :głowąwmur:
 
 
 
wase14321 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: Przywidz
Wysłany: 15 Paź 2011, 00:15   

musi byc na maxa u mnie zakręcona bo wtedy tylko pracuje na 3/4 obrotow.. jak odkręce bardziej to wtedy tylko pełne obroty a niżej "buuuu" a teraz mam tak ze niskie- "buuu" średnie - jedzie wyskokie- "buuu"...
 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 15 Paź 2011, 00:19   

Bo na parowniku też się reguluje ciśnienie gazu.
Jak na wolnych obrotach Ci się dusi, polekkim odkręceniu śruby na wężu, to przykręć na parowniku.
 
 
 
wase14321 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 30
Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: Przywidz
Wysłany: 15 Paź 2011, 00:23   

Problem w tym ze śruba jest na maxa przykręcona a wolnych i tak nie ma. Wolne dopiero sa wtedy , kiedy gaz się skończy i na resztkach działa.. Czyli musi mieć za duża dawkę.;/
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 15 Paź 2011, 00:25   

:hihihi: ręce opadają,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.